Oireita on tämän kaltaisia:
-vaikeuksia tyhjentää rakkoa
-heikko suihku (vain silloin jos ei ole suurta hätää)
-pientä virtsan karkailua
-tihentynyt virtsaamisen tarve
-virtsa haiskahtaa
-outoja tuntemuksia nivusissa
-vatsavaivoja (vatta koivalla)
Oireet on aina pahemmat kun vatsa on kovalla. Silloin kun paska luistaa niin on paljon helpompi virtsatakin. Eturauhastulehdusta oon epäilly ja vaikuttaakin melko todennäköiseltä. Eturauhasta olis tarkotus mennä tsekkaamaan tässä lähi aikoina.
Kaikki tämä alkoi viime elokuussa. Silloin alkoi myös mielenterveys ongelmat. Muttten jaksais uskoi niden aiheuttaneen tätä kaikkea. Kylmetin myös itseni tuhat ja sata kertaa syksyllä.
Mahtaako olla eturauhastulehdus vai pitääkö pelätä jotain kamalampaa?
eturauhastulehdustako
vähän pelokas
2
484
Vastaukset
- 6889
eturauhastulehdus. ei kannattais palelluttaa itteään. meinaa olla krooninen vaiva sitte... ekalla kerralla mullakin oli selkeet oireet, sen jälkee epämääräsempiä aina sillon tällön, paska vaiva
- 47-v
samanlaiset oireet, ja kun vatsa toimii hyvin, näitä eturauhasvaivoja ei pahemmin ole. Oireet ovat siis täysin identtiset!
Tulehduskipulääkkeet auttaa mulla (Pronaxen 500Mg, Ibuxin 600Mg), joita käytän kun on vaikeampaa.
Olen käynyt kolmenkin urologin vastaanotolla ja krooninen eturauhastulehdus on diagnisoitu.
Ja psyykkeen päällehän tuo käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897