Oireita on tämän kaltaisia:
-vaikeuksia tyhjentää rakkoa
-heikko suihku (vain silloin jos ei ole suurta hätää)
-pientä virtsan karkailua
-tihentynyt virtsaamisen tarve
-virtsa haiskahtaa
-outoja tuntemuksia nivusissa
-vatsavaivoja (vatta koivalla)
Oireet on aina pahemmat kun vatsa on kovalla. Silloin kun paska luistaa niin on paljon helpompi virtsatakin. Eturauhastulehdusta oon epäilly ja vaikuttaakin melko todennäköiseltä. Eturauhasta olis tarkotus mennä tsekkaamaan tässä lähi aikoina.
Kaikki tämä alkoi viime elokuussa. Silloin alkoi myös mielenterveys ongelmat. Muttten jaksais uskoi niden aiheuttaneen tätä kaikkea. Kylmetin myös itseni tuhat ja sata kertaa syksyllä.
Mahtaako olla eturauhastulehdus vai pitääkö pelätä jotain kamalampaa?
eturauhastulehdustako
vähän pelokas
2
516
Vastaukset
- 6889
eturauhastulehdus. ei kannattais palelluttaa itteään. meinaa olla krooninen vaiva sitte... ekalla kerralla mullakin oli selkeet oireet, sen jälkee epämääräsempiä aina sillon tällön, paska vaiva
- 47-v
samanlaiset oireet, ja kun vatsa toimii hyvin, näitä eturauhasvaivoja ei pahemmin ole. Oireet ovat siis täysin identtiset!
Tulehduskipulääkkeet auttaa mulla (Pronaxen 500Mg, Ibuxin 600Mg), joita käytän kun on vaikeampaa.
Olen käynyt kolmenkin urologin vastaanotolla ja krooninen eturauhastulehdus on diagnisoitu.
Ja psyykkeen päällehän tuo käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142046
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91467Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947