Kihniön terveyskeskus

Tehokasta

Hieno juttu että Kihniö on terveyskeskuksen tehokkuusvertailussa ylivoimainen!!!

42

6845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kihniö
      • millai

        Kihniö on tehokas?? Taas kerran ymmärrekö nyt
        asian ytimen???


    • Jojo

      Kihniön tk auki vain arkipäivisin, muuten päivystys Parkanon ja Virtain kontolla.
      Hyvä ehkä niin, saa vaivoihinsa kunnon hoitoa kun menee muualle, ei mitään arvauspalvelua.

      • palvelua

        Älä puhu soopaa,tairat olla ikuinen valittaja.Kyllä Roosemäet on tosi hyviä lääkäreinä.Mun tutulla,ei kihniöltäpäin,on eräs erittäin harvinainen tauti ja tämä tuttu kerto että on käyny korkeepalkkasilla spesialistilääkäreillä,eikä niistäkään jotkut tienneet että semmosta tautia on olemassakaan.Mulla oli samansuuntanen tauti ja kysyin Roosemäeltä että olisko tämä tätä harvinaista tautia jota mun tuttu sairastaa,ajattelin että ei Jaakilla oo hajuakaan siitä kerta ei noilla etevimmilläkään ole,mutta kyllä sillä vain oli tieto siitäki sairaudesta ja tarkalleen.Nuo Roosemäet on muutenki vastuuntuntosia ystävällisiä lääkäreitä,on niin turvallista mennä lääkäriin ku tietää että lääkäri ottaa jokasen asiakkaansa tosissaan.


      • hahhhaaahh

        valitettavasti tutkimustulos sanoo muuta :) taitaa olla niin että virrat ja parkano ovatkin arvauskeskuksia oikeasti..


      • tuota noin
        hahhhaaahh kirjoitti:

        valitettavasti tutkimustulos sanoo muuta :) taitaa olla niin että virrat ja parkano ovatkin arvauskeskuksia oikeasti..

        luetko sanomalehtiäkin väärinpäin?


      • vitkuttelua
        palvelua kirjoitti:

        Älä puhu soopaa,tairat olla ikuinen valittaja.Kyllä Roosemäet on tosi hyviä lääkäreinä.Mun tutulla,ei kihniöltäpäin,on eräs erittäin harvinainen tauti ja tämä tuttu kerto että on käyny korkeepalkkasilla spesialistilääkäreillä,eikä niistäkään jotkut tienneet että semmosta tautia on olemassakaan.Mulla oli samansuuntanen tauti ja kysyin Roosemäeltä että olisko tämä tätä harvinaista tautia jota mun tuttu sairastaa,ajattelin että ei Jaakilla oo hajuakaan siitä kerta ei noilla etevimmilläkään ole,mutta kyllä sillä vain oli tieto siitäki sairaudesta ja tarkalleen.Nuo Roosemäet on muutenki vastuuntuntosia ystävällisiä lääkäreitä,on niin turvallista mennä lääkäriin ku tietää että lääkäri ottaa jokasen asiakkaansa tosissaan.

        Vaikka kihniön tk ssa onkin maanlaajuisesti hyvä palvelu ni aina on parantamisen varaa,munkin eräs tuttu joutu odottaan kihniön sairaalassa lähetettä puolitoista tuntia liuotin hoitoon muutama vuosi sitten tampereelle ja se ratkas,lopunikäinen halvaantuminen tuli.Tuommoinen potilas täytyy kiidättää välittömästi tampereelle.Miksiköhän se oli niin vaikeata?


      • hlhaus
        vitkuttelua kirjoitti:

        Vaikka kihniön tk ssa onkin maanlaajuisesti hyvä palvelu ni aina on parantamisen varaa,munkin eräs tuttu joutu odottaan kihniön sairaalassa lähetettä puolitoista tuntia liuotin hoitoon muutama vuosi sitten tampereelle ja se ratkas,lopunikäinen halvaantuminen tuli.Tuommoinen potilas täytyy kiidättää välittömästi tampereelle.Miksiköhän se oli niin vaikeata?

        Kiitos TK:n hernkilökunnalle,olette jaksaneet pienellä porukalla hoitamaan työt,jota ei näköjään johtoporras ei huomaa.ISO KIITOS kuuuluu sis teille,jotka teette niin toisalta raskasta ja raskasta työtä liian pienellä henkilökunnalla,SUURI KIITOS HOITAJILLE,heille se kunnia kuuluu.


      • luulee tietävänsä
        palvelua kirjoitti:

        Älä puhu soopaa,tairat olla ikuinen valittaja.Kyllä Roosemäet on tosi hyviä lääkäreinä.Mun tutulla,ei kihniöltäpäin,on eräs erittäin harvinainen tauti ja tämä tuttu kerto että on käyny korkeepalkkasilla spesialistilääkäreillä,eikä niistäkään jotkut tienneet että semmosta tautia on olemassakaan.Mulla oli samansuuntanen tauti ja kysyin Roosemäeltä että olisko tämä tätä harvinaista tautia jota mun tuttu sairastaa,ajattelin että ei Jaakilla oo hajuakaan siitä kerta ei noilla etevimmilläkään ole,mutta kyllä sillä vain oli tieto siitäki sairaudesta ja tarkalleen.Nuo Roosemäet on muutenki vastuuntuntosia ystävällisiä lääkäreitä,on niin turvallista mennä lääkäriin ku tietää että lääkäri ottaa jokasen asiakkaansa tosissaan.

        Mielestäni nämä kaksi sanaa eivät ole synonyymejä. Jos Kihniön TK on tehokkain se ei todellakaan tarkoita että hoito olisi yhtä laadukasta tai henkilökunta ammattitaitoista esimiehistä puhumattakaan. Jos tilastollisesti joku näyttää perusterveydenhuollossa tehokkaalta, henkilöstö on todennäköisesti loppuunajettuja koska henkilöstömitoitus on alakantissa mutta potilaita ylipaikoilla. Totisesti näyttää paperilla tehokkaalta. Ei käy ainakaan tyhjäkäynnillä.


      • Anonyymi
        palvelua kirjoitti:

        Älä puhu soopaa,tairat olla ikuinen valittaja.Kyllä Roosemäet on tosi hyviä lääkäreinä.Mun tutulla,ei kihniöltäpäin,on eräs erittäin harvinainen tauti ja tämä tuttu kerto että on käyny korkeepalkkasilla spesialistilääkäreillä,eikä niistäkään jotkut tienneet että semmosta tautia on olemassakaan.Mulla oli samansuuntanen tauti ja kysyin Roosemäeltä että olisko tämä tätä harvinaista tautia jota mun tuttu sairastaa,ajattelin että ei Jaakilla oo hajuakaan siitä kerta ei noilla etevimmilläkään ole,mutta kyllä sillä vain oli tieto siitäki sairaudesta ja tarkalleen.Nuo Roosemäet on muutenki vastuuntuntosia ystävällisiä lääkäreitä,on niin turvallista mennä lääkäriin ku tietää että lääkäri ottaa jokasen asiakkaansa tosissaan.

        No en olis tosta ihan yhtä mieltä Jaak on ihan ok mutta Janikaan meni luottamus heti kerrasta. Ultralääkäti totesi että hauisjänne on katkennut kaatumisen yhteydessä syksyllä niin Janikan mielestä se on leikkauksen jälkitila kun on operoitu noita kiertäjäkalvosimen jänteitä viimeksi 12 vuotta sitten. Eli hän kumosi pätevän radiologin lausunnon


    • Terveys ja palvelu

      pimittämällä kihniöläisiltä treveyskeskusvertailun tulokset kehumalla sijoilla 7 ja 9 olleita Satakunnan ja Uudenmaan terveyskeskuksia. Tyypillistä Tampereen Yliopiston koulukunnan tiedon pimittämistä tarkoitushakuisesti. Kihniön terkkarin henkilökunta ansaisee kyllä paikkansa.

      • koskaan

        kihniöstä mitään juttuja vaikka tilaajia kihniössä on paljon,aamulehti on ollu lukijoitaan kohtaan aina tyly ja törkee,ei muuta ku boikottiin ja vaikka hesari tilalle.Ei mainintaakaa terveyskeskusjutussa kihniöstä kun ei ole kuntaliitoskunta


      • vaan
        koskaan kirjoitti:

        kihniöstä mitään juttuja vaikka tilaajia kihniössä on paljon,aamulehti on ollu lukijoitaan kohtaan aina tyly ja törkee,ei muuta ku boikottiin ja vaikka hesari tilalle.Ei mainintaakaa terveyskeskusjutussa kihniöstä kun ei ole kuntaliitoskunta

        Kihniöläisten pitäis saada.Nyt oli tyhmyyden
        huippu ruksailla terveyskeskuksen kyselykaavakkeisiin pelkiä plussia joka kohtaan.
        Nyt ei sitten muuta kuin kehutte toisenne vaan
        paikallislehdessä. Ja ei kait aamulehteä nyt
        kiinnosta onko liitos kunta tai ei.Olis nyt
        mukava nähdä vaikka television ajankohtais ohjelmas vastaamas mihin tämä tehokkuus perustuu??


      • raportti
        vaan kirjoitti:

        Kihniöläisten pitäis saada.Nyt oli tyhmyyden
        huippu ruksailla terveyskeskuksen kyselykaavakkeisiin pelkiä plussia joka kohtaan.
        Nyt ei sitten muuta kuin kehutte toisenne vaan
        paikallislehdessä. Ja ei kait aamulehteä nyt
        kiinnosta onko liitos kunta tai ei.Olis nyt
        mukava nähdä vaikka television ajankohtais ohjelmas vastaamas mihin tämä tehokkuus perustuu??

        Kyllä se tutkimus perustuu vuosien tilastoihin, mutta kyllähän näitä kateellisisa mussuttajia aina riittää...


      • vaan
        raportti kirjoitti:

        Kyllä se tutkimus perustuu vuosien tilastoihin, mutta kyllähän näitä kateellisisa mussuttajia aina riittää...

        Kun vuosia voi ruksailla mitä mieleen tulee.
        Ei kait sillä nyt kovin suurta arvoa ole,kun
        ei huomioida valtalehdissäkään. Kyllä nyt
        mielipiteensä saa sanoa ,vaikka meinaat sillä
        kihniöläisellä tyylillä mitätöidä muut. Ja mitä
        kadehdittavaa tässä nyt olis,kun toisaalla puhutaan henkilökunnan työssä jaksamisesta.
        Palkalla nämä ruksin piirtelijätkin on,elikkäs
        sitten vaan hoitaan potilaita.


    • tehokasta?!

      uskoo kukin mihin haluaa, mutta itse palautelappua täyttäneenä, olivat kysymykset jo sen verta typeriä että lähes herjalla vastasin, ja jos aikaa ja halua olisi ollut, kritisointiakin olisi irronnut! Mutta tämähän olikin vuosien tutkimustulosten tulosta...:D ois hauska tietää mihin perustuen!! Ainiin, ja onkos ihme jos pikku nihkiö-kihniö on kärki sijoilla kun sen verta pieni ja hiljanen paikkakuntakin!

      • Asian tutkinut

        Katso VATT:n sivuilta tutkimuksen tulokset. Ei ole Kihniön terveyskeskuksessa tehtävään/tehtyyn kyselyyn perustuva tutkimus. Samassa tutkimuksessa yli 200 terveyskeskusta. Ollaan ylpeitä tuloksesta.
        Koko henkilöstölle iso kiitos, kaikki ovat varmasti olleet tähän tulokseen vaikuttamassa.


    • Kaikki hyvin

      Hyvä ja semppiä Terveyskeskukselle joka on paras.
      Samaa mieltä on hyvä palvelu joka suhteessa.Henkilö-
      kunta on mitä parhainta muutenhan ei voi olla ylivoimainen.
      Kihniö on muutenkin paras joka suhteessa.Ei hingu
      kunta liitoksiin ym älyttömyyksiin.
      Vaikka en ole vakiasukas niin täydet pisteet joka
      suhteessa.Nykyisen kotikunnan vastaavat asiat ovat
      päin sitä puuta.

      • siinä mielipide

        ihmiseltä, joka ei asu paikkakunnalla. Esiintyy kuitenkin kuin asiantuntija. Mikä pahinta, haukkuu nykyistä asuinkuntaansa.
        Pysy kuntaliitosasioissa oman kuntasi sisällä. Sinun mielipiteesi ei näissä asioissa auta. Me itse päätämme nämä asiat.


      • pidä suusi kiinni
        siinä mielipide kirjoitti:

        ihmiseltä, joka ei asu paikkakunnalla. Esiintyy kuitenkin kuin asiantuntija. Mikä pahinta, haukkuu nykyistä asuinkuntaansa.
        Pysy kuntaliitosasioissa oman kuntasi sisällä. Sinun mielipiteesi ei näissä asioissa auta. Me itse päätämme nämä asiat.

        Varmaan tiedän Kihniön asioista enempi kun sinä olet edes uneksinut.Tiedän terveyskeskuksen asioista
        enempi kun moni paikkakuntalainen.Kihniö jos joskus
        tarvitsee liittyä jonnekkin niin paras on Seinäjoki
        ja toiseksi paras Ylöjärvi.
        Sinun pitäis ajatella mitä kirjoitat sillä siitä hohtaa läpi,että et pidä Kihniön terveyskeskusta
        erittäin hyvänä.Siis parhaimpanaEi muuta kun jos et
        ole tyytyväinen niin muuta pois ei sinua kukaan kaipaa ellei viranomaiset ja haudankaivaja,


      • määkin tierän
        pidä suusi kiinni kirjoitti:

        Varmaan tiedän Kihniön asioista enempi kun sinä olet edes uneksinut.Tiedän terveyskeskuksen asioista
        enempi kun moni paikkakuntalainen.Kihniö jos joskus
        tarvitsee liittyä jonnekkin niin paras on Seinäjoki
        ja toiseksi paras Ylöjärvi.
        Sinun pitäis ajatella mitä kirjoitat sillä siitä hohtaa läpi,että et pidä Kihniön terveyskeskusta
        erittäin hyvänä.Siis parhaimpanaEi muuta kun jos et
        ole tyytyväinen niin muuta pois ei sinua kukaan kaipaa ellei viranomaiset ja haudankaivaja,

        Omastamielestä vaikka kuinka paljon.
        Oliskohan just siinä jotain kummallista,kun sanot
        tietäväs enempi,kuin kuntalaiset.Täälähän se tietämys pitäis olla.Miksi pikkusalaseura.
        Onko kysymykses joku korvaamaton jollain alalla??
        Eihän nyt liitytä Seinäjokeen.Miksi sinne??
        Eihän nyt sen takia jos jollakin on mussukka sieltä.


      • Kihniön asioiden
        pidä suusi kiinni kirjoitti:

        Varmaan tiedän Kihniön asioista enempi kun sinä olet edes uneksinut.Tiedän terveyskeskuksen asioista
        enempi kun moni paikkakuntalainen.Kihniö jos joskus
        tarvitsee liittyä jonnekkin niin paras on Seinäjoki
        ja toiseksi paras Ylöjärvi.
        Sinun pitäis ajatella mitä kirjoitat sillä siitä hohtaa läpi,että et pidä Kihniön terveyskeskusta
        erittäin hyvänä.Siis parhaimpanaEi muuta kun jos et
        ole tyytyväinen niin muuta pois ei sinua kukaan kaipaa ellei viranomaiset ja haudankaivaja,

        varsinainen asiantuntija olet. Terveyskeskuksenkin asiat ovat tiedossasi paremmin kuin monella paikkakuntalaisella. Onko vaitiolovelvollisuus vuotanut?
        Olet myös kuin tuuliviiri. Juuri vastustit kaikenlaista keskustelua kuntaliitos asoista ja heti perään olet naittamassa meitä Seinäjokeen tai Ylöjärveen.
        Terveyskeskuksemme on mitä parhain, muttei yhden tutkimuksen perusteella pidä muodostaa liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, ettei nousisi liikaa päähän.
        Paikkakuntaani olen tyytyväinen,eikä minun tarvitse muuttaa täältä pois, kuten sinun. Hautaus urakoitsijakin voi joutua kohdallani joskus hommiin.


      • tietäviä
        Kihniön asioiden kirjoitti:

        varsinainen asiantuntija olet. Terveyskeskuksenkin asiat ovat tiedossasi paremmin kuin monella paikkakuntalaisella. Onko vaitiolovelvollisuus vuotanut?
        Olet myös kuin tuuliviiri. Juuri vastustit kaikenlaista keskustelua kuntaliitos asoista ja heti perään olet naittamassa meitä Seinäjokeen tai Ylöjärveen.
        Terveyskeskuksemme on mitä parhain, muttei yhden tutkimuksen perusteella pidä muodostaa liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, ettei nousisi liikaa päähän.
        Paikkakuntaani olen tyytyväinen,eikä minun tarvitse muuttaa täältä pois, kuten sinun. Hautaus urakoitsijakin voi joutua kohdallani joskus hommiin.

        Sanan vapaus on pidä suusi kiinni Nimimerkillä.
        On nyt kyllä vellit kaatunut perunoiden sekaan.
        Tai en kyllä tiedä suuri viisaus on joskus
        kummallista niinkuin suuri rakkauskin.
        Voipa olla suurta viisautta liittyä Seinäjokeen.
        Eipä näistä suurista ajattelijoista tiedä tavallinen ihminen. Pitkälle nähtyä viisautta
        on sekin,että kaikki pois joita kaipaa viranomaiset ja haudankaivajat siis mikä säästö
        pitkässä juoksussa.Tämän jälkeen on kihniö paratiisi.Sitten vaan täällä ajelee sähköautolla
        suuret ajattelijat.


    • mihinkään

      voida koskaan olla tyytyväisiä? - Taas sama vanha kihniöläinen kateus ja katkeruus nousee pinnalle.Valittaa täällä osataan eikä mitään voida koskaan kehua.
      Minä en ole missään muualla tk:ssa saanut niin hyvää hoitoa ja palvelua kuin Kihniössä.Olen Helsingistä lähtöisin ja siellä NE tk:t vasta arvauskeskuksia olivatkin! Täällä leikkauksiin ja toimenpiteisiin olen päässyt todella nopeasti ja lastenkin kohdalla kaikki erikoissairaanhoito on toiminut todella hienosti ja jouhevasti.
      Olkaamme onnellisia että Roosimäet ovat meillä lääkäreinä.Harva lääkärikään on täällä noinkin pitkään viihtynyt.Eikä minulla ole ainakaan mitään valittamista heidän hoidostaan.Jos kerran itse tiedätte mikä teitä vaivaa niin mitä te sinne lääkäriin menette?!?
      Jaak Roosimägi osaa ottaa ihmisen kokonaisvaltaisesti huomioon.Itselläni oli käsittämättömiä "lastensairauksia" ja kipuja ympäri kehoa.Hänpä ymmärsi kysyä työstäni;viihdynkö siellä jne...lopputuloksena sanoin itseni irti ja ja kivut,sairaudet,säryt loppuivat siihen.Nyt on taas hyvä olla!!! =)
      Tai entä sairaanhoitaja Niemi,olen häneltä saanut niin paljon hyviä hoito-ohjeita lasten sairastaessa etten ole turhaan lähtenyt ajelemaan paikalle.Kiitos.=)


      Hyvä Kihniön tk ja voimia henkilökunnalle! Valittajien keskellä on meitä tyytyväisiäkin ja kiitollisia!!!! =D

      • ja myös

        kotisairaanhoito on sujunut mallikkaasti meillä ainakin ja on ollu sujuvaa,ei mitään moittimisen aihetta,hoitaja tärit jaksaa olla aina hyvällä tuulella vaikka työtä on heillä yli äyräittensä,pitkä lista paikkoja joka päivä missä pitäs käyrä.


      • "Olen kihniöläinen"
        ja myös kirjoitti:

        kotisairaanhoito on sujunut mallikkaasti meillä ainakin ja on ollu sujuvaa,ei mitään moittimisen aihetta,hoitaja tärit jaksaa olla aina hyvällä tuulella vaikka työtä on heillä yli äyräittensä,pitkä lista paikkoja joka päivä missä pitäs käyrä.

        Kun suomalainen urheilija voittaa olympialaisissa kultamitalin, sanovat kaikki, että "me voitimme" kultamitalin. Elikkä otamme yleensä aina kaikesta hyvästä kunnian itsellemme.
        Miksi emme voisi nytkin hehkuttaa, että "meillä kihniöläisillä" on Suomen tehokkain terveyskeskus.
        Aina jonkun tarvitsee pilata kaikki ilo hyvästä ja keksiä moitittavaa. Jos ei pysty olemaan tyytyväinen mihinkään, kannattaisi pitää suunsa kiinni ja antaa edes toisten iloita.
        Tyytymättömän kannattaa katsoa peiliin, yleensä sieltä näkyy se, mistä huonot asiat johtuvat.


      • Nopeus ei ole tehokkain
        "Olen kihniöläinen" kirjoitti:

        Kun suomalainen urheilija voittaa olympialaisissa kultamitalin, sanovat kaikki, että "me voitimme" kultamitalin. Elikkä otamme yleensä aina kaikesta hyvästä kunnian itsellemme.
        Miksi emme voisi nytkin hehkuttaa, että "meillä kihniöläisillä" on Suomen tehokkain terveyskeskus.
        Aina jonkun tarvitsee pilata kaikki ilo hyvästä ja keksiä moitittavaa. Jos ei pysty olemaan tyytyväinen mihinkään, kannattaisi pitää suunsa kiinni ja antaa edes toisten iloita.
        Tyytymättömän kannattaa katsoa peiliin, yleensä sieltä näkyy se, mistä huonot asiat johtuvat.

        Älkää kinatko kuka olis tehokkain terkkari siinä kuka tekee nopeimman potilasennätyksen tutkimisen tunnin aikana. Nopeutta ei aina tarvita - eniten tarvitaan vain sydän-elvytyksissä ja synnytyksissä - mutta tavalliset vaivat tarvitsevat kyllä lääkärin joka edes ehtii katsoa kerran potilasta päin naamaa ja edes vähän kuunnella tai katsoa vaivaakin, eikä vain selkä potilaaseen päin naputtele tietokoneettaan ja raapusta jotakin arvauslääkettä vähän sinne päin. Nopeusennätykseni olen kokenut Tampereen Hatanpäällä n.10 vuotta sitten. Sairastin angiinaa, ja väitän, ettei lääkärin lamppu edes ehtinyt katsoa nieluani kun jo resepti raaputettiin ilman sen tarkempia tutkimuksia. Alle 2 minuutin olin jo lähdössä lääkärin luota pois!!!! Näin tehdään tehokkuutta! Tuloksista ja paranemisesta viis! kunhan potilaslukuja tulee sairaalan tehokkuustilastoon!


      • hoidatte
        "Olen kihniöläinen" kirjoitti:

        Kun suomalainen urheilija voittaa olympialaisissa kultamitalin, sanovat kaikki, että "me voitimme" kultamitalin. Elikkä otamme yleensä aina kaikesta hyvästä kunnian itsellemme.
        Miksi emme voisi nytkin hehkuttaa, että "meillä kihniöläisillä" on Suomen tehokkain terveyskeskus.
        Aina jonkun tarvitsee pilata kaikki ilo hyvästä ja keksiä moitittavaa. Jos ei pysty olemaan tyytyväinen mihinkään, kannattaisi pitää suunsa kiinni ja antaa edes toisten iloita.
        Tyytymättömän kannattaa katsoa peiliin, yleensä sieltä näkyy se, mistä huonot asiat johtuvat.

        Sen Kihniön Evankelisluterilaisen seurakunnan hautausmaan sellaiseksi, että saisi olla ylpeä. Eikä penniäkään vapaa ja helluntaiseuroille! Ei ne ole mitään oikeita uskovia!


      • meillä on
        hoidatte kirjoitti:

        Sen Kihniön Evankelisluterilaisen seurakunnan hautausmaan sellaiseksi, että saisi olla ylpeä. Eikä penniäkään vapaa ja helluntaiseuroille! Ei ne ole mitään oikeita uskovia!

        uskonvapaus, myös Kihniössä.


      • vaikka
        meillä on kirjoitti:

        uskonvapaus, myös Kihniössä.

        Saatanaan. Mutta hoitakaa oikeiden uskovien asiat, oikeiden uskovien tyylillä. Ei "vapaasti"


      • minulta hukkui pallo
        vaikka kirjoitti:

        Saatanaan. Mutta hoitakaa oikeiden uskovien asiat, oikeiden uskovien tyylillä. Ei "vapaasti"

        mitä tarkoitat. Täytynee toistaa vanha klisee uskonvapaudesta.


      • että mahtavaa
        meillä on kirjoitti:

        uskonvapaus, myös Kihniössä.

        Uskontoon suhtaudutaan avoimesti. Muistan lapsena miten Helluntaiseurakunnan tyttökerhossa oli mukavaa ommella nahkapussukkaa ;D KIHNIÖLLÄ. Kihniö on niin ihana paikka... On Maurintori ja Sirola Center sekatavarakauppa, jonka omistajat eivät kuulemma vietä joulua (?) On Siwa ja Posti. On Aivan Mahtava Kirjasto ja Koulut, joissa opetus on aivan loistoluokkaa! Varsinkin Niskoksenkoululla ;D Harmi että musiikkia ei voi harrastaa... On se Nostalginen paikka. Missä keskusta muuten on? ai se meni jo ;D ONNEA!!!!!


      • joudun korjaamaan
        että mahtavaa kirjoitti:

        Uskontoon suhtaudutaan avoimesti. Muistan lapsena miten Helluntaiseurakunnan tyttökerhossa oli mukavaa ommella nahkapussukkaa ;D KIHNIÖLLÄ. Kihniö on niin ihana paikka... On Maurintori ja Sirola Center sekatavarakauppa, jonka omistajat eivät kuulemma vietä joulua (?) On Siwa ja Posti. On Aivan Mahtava Kirjasto ja Koulut, joissa opetus on aivan loistoluokkaa! Varsinkin Niskoksenkoululla ;D Harmi että musiikkia ei voi harrastaa... On se Nostalginen paikka. Missä keskusta muuten on? ai se meni jo ;D ONNEA!!!!!

        muutamia asioita. Uskontoon me kyllä suhtaudumme avoimesti. Postia meillä ei enään ole, mutta Maurintori hoitaa sen tyylikkäästi. Niskoksen koulu on myyty matkailuyrittäjälle. on nimeltään Kulmalan koulu. Ovat hyviä yrittäjiä ja toivotankin onnea. Keskusta piti olla Pyhäniemessä, mutta jostain syystä siirtyi Puumilan risteykseen, jossa kuulee usein hyvätasoista musiikkia.


      • uskonvapaus on
        meillä on kirjoitti:

        uskonvapaus, myös Kihniössä.

        sitä että ev.lut. jää muiden jalkoihin on aika löyhässä Kihniön "uskonvapaus" Pysykää siellä kankarin vapaaseuratalossa ja helluntaitalossanne ja antakaa muillekin uskonnoille vapaus! Ja Antakaa RAHAA, että saadaan kunnon puitteet seurakunnan toiminnalle!


      • Kihniöllä
        joudun korjaamaan kirjoitti:

        muutamia asioita. Uskontoon me kyllä suhtaudumme avoimesti. Postia meillä ei enään ole, mutta Maurintori hoitaa sen tyylikkäästi. Niskoksen koulu on myyty matkailuyrittäjälle. on nimeltään Kulmalan koulu. Ovat hyviä yrittäjiä ja toivotankin onnea. Keskusta piti olla Pyhäniemessä, mutta jostain syystä siirtyi Puumilan risteykseen, jossa kuulee usein hyvätasoista musiikkia.

        Pyhäniemi vielä toiminnassa? Olikin kerran hyvät Bileet jotka loppu siihen että portsari tuli ja veti töpselin seinästä "pileet on loppu, pihalle." se oli aika loistava veto! Yleensä kun on valomerkki tai jotain. Ei ole tarvinnu toiste tulla. Paskaa musaa, paskat paukut, paskaa porukkaa.


      • pieleen
        uskonvapaus on kirjoitti:

        sitä että ev.lut. jää muiden jalkoihin on aika löyhässä Kihniön "uskonvapaus" Pysykää siellä kankarin vapaaseuratalossa ja helluntaitalossanne ja antakaa muillekin uskonnoille vapaus! Ja Antakaa RAHAA, että saadaan kunnon puitteet seurakunnan toiminnalle!

        Kankarilla ei ole Vapaaseurakunnan eikä Helluntalaisten rukoushuonetta. Lopetettu kyläkoulu kyllä löytyy. Minä voin vapaasti päättää, menenkö Kihniön kirkkoon, Helluntalaisten rukoushuoneelle kirkonkylässä, vai Niskokselle Vapaaseurakunnan tilaisuuksiin. Jehovalaisetkin ottaisivat minut ilomielin seuraansa, Voiko olla parempaa valinnanvapausta?


      • myöskin
        Kihniöllä kirjoitti:

        Pyhäniemi vielä toiminnassa? Olikin kerran hyvät Bileet jotka loppu siihen että portsari tuli ja veti töpselin seinästä "pileet on loppu, pihalle." se oli aika loistava veto! Yleensä kun on valomerkki tai jotain. Ei ole tarvinnu toiste tulla. Paskaa musaa, paskat paukut, paskaa porukkaa.

        paskaa asiakaskuntaa.


      • Juuri niin
        myöskin kirjoitti:

        paskaa asiakaskuntaa.

        Te Kihnukit ;D


      • ajelulla
        pieleen kirjoitti:

        Kankarilla ei ole Vapaaseurakunnan eikä Helluntalaisten rukoushuonetta. Lopetettu kyläkoulu kyllä löytyy. Minä voin vapaasti päättää, menenkö Kihniön kirkkoon, Helluntalaisten rukoushuoneelle kirkonkylässä, vai Niskokselle Vapaaseurakunnan tilaisuuksiin. Jehovalaisetkin ottaisivat minut ilomielin seuraansa, Voiko olla parempaa valinnanvapausta?

        vedät siitä sillan yli niin varman on vapaaseurakunnan rukoushuone. ja Helluntailaiset on rakentanu kunnan rahoilla komeen palatsin keskustaan.


      • nauruun....
        hoidatte kirjoitti:

        Sen Kihniön Evankelisluterilaisen seurakunnan hautausmaan sellaiseksi, että saisi olla ylpeä. Eikä penniäkään vapaa ja helluntaiseuroille! Ei ne ole mitään oikeita uskovia!

        Mistäköhän ne vapikset ja hellarit sitä rahaa ovat saneet?!? Ja ihan vinkkinä:kun luet Raamattua niin mm.lapsikastetta ei ole olemassakaan.Jopa ev.lut. kirkkona sen on joutunut tunnustamaan.Että siinä sulle "oikeaa" uskoa...


      • Voikkaan
        nauruun.... kirjoitti:

        Mistäköhän ne vapikset ja hellarit sitä rahaa ovat saneet?!? Ja ihan vinkkinä:kun luet Raamattua niin mm.lapsikastetta ei ole olemassakaan.Jopa ev.lut. kirkkona sen on joutunut tunnustamaan.Että siinä sulle "oikeaa" uskoa...

        Asia näin voi olla. Pitääkö tosiaan paikkansa mitä täällä väitetään näitten
        lahkolaisten hommeleista. Eihän kunnan kuulu osallistua näihin järkeilyihin.
        Pistäkää nyt jotka asioista jotain tietävät itsenne likoon silläkin uhalla
        että ikuisen vihan saatte mukaanne , mutta nämä hommat kieroutuvat
        niin pahasti ja se vaikuttaa niin moneen asiaan.


      • näemmä
        joudun korjaamaan kirjoitti:

        muutamia asioita. Uskontoon me kyllä suhtaudumme avoimesti. Postia meillä ei enään ole, mutta Maurintori hoitaa sen tyylikkäästi. Niskoksen koulu on myyty matkailuyrittäjälle. on nimeltään Kulmalan koulu. Ovat hyviä yrittäjiä ja toivotankin onnea. Keskusta piti olla Pyhäniemessä, mutta jostain syystä siirtyi Puumilan risteykseen, jossa kuulee usein hyvätasoista musiikkia.

        suhtaudutte. "herran siunausta" tulee jo suusta ja korvista ulos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe