http://www.youtube.com/watch?v=wNf9rEPoc8Q Katsokaa, viiksekäs homoseksuaali laulamassa mautonta kappaletta. Mies uhraa itsensä loistavan viihteen ja upean musiikin puolesta. Freddie raukka sai varmasti suunnattomasti paskaa niskaansa seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi. Silti hän ei tukahduttanut tuota puolta itsestään vaan toteutti itseään tuoden musiikillaan paljon hyvää ihmiskunnalle: Freddie Mercury oli kuin kristus. Varsinkin jos olettaisimme kristinuskon todeksi, mies olisi tuolloin joutunut helvettiin koska oli oma itsensä ja toi onnea monen sydämeen. Todellinen messiaaninen uhrautuminen.
Freddie Mercury kuin Kristus
6
372
Vastaukset
- puusilimä
Show just have to go on!
http://www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU Freddie oli ymmärtääkseni bi-seksuaali, pikemminkin kuin homoseksuaali. Tuo on muuten aivan ihastuttava leffa, Flash Gordon...
- ihme,
eikös Jessekin ollut poikiinpäin kallellaan, ainakin sen Johanneksen evankeliumin sensuroimattoman version mukaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Jesus_johannes.jpg Freddie Mercury on varmasti mahtavampi persoona kuin sata Jeesusta! Mikään 2000 vuotta sitten elänyt papparainen ei varmasti ollut yhtä karismaattinen ja henkeäsalpaava kuin Mercury.
eri mieltä kanssasi:)))))????!!!!
Ensinnäkään Jeesus ei ollut mikään papparainen kuollessaan ristillä, vaan reilu kolmekymppinen MIES. Ihan varmasti henkeäsalpaavin ja karismaattisin henkilö koko maailmankaikkeudessa. Sitä paitsi Jeesus elää tänään ja on tulossa kuninkaiden kuninkaana hallitsemaan Jerusalemiin.
Freddie Mercury oli upea laulaja ja ihminen. Rauha hänen sielulleen.- meliini
purje kirjoitti:
eri mieltä kanssasi:)))))????!!!!
Ensinnäkään Jeesus ei ollut mikään papparainen kuollessaan ristillä, vaan reilu kolmekymppinen MIES. Ihan varmasti henkeäsalpaavin ja karismaattisin henkilö koko maailmankaikkeudessa. Sitä paitsi Jeesus elää tänään ja on tulossa kuninkaiden kuninkaana hallitsemaan Jerusalemiin.
Freddie Mercury oli upea laulaja ja ihminen. Rauha hänen sielulleen.eri mieltä. Tiedän kyllä, että Freddie oli uskomattoman karismaattinen taiteilija, kun kerran Queenia fanitan sydämestäni. Mutta... Mies, joka pelasti koko maailman kuolemallaan, on musta jopa Freddiä siistimpi ja mielenkiintoisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644