KIITOS JYP

nwfani39

aivan loistava mahtava matsi kertakaikkiaan. Juuri niin tasaista vääntöö kun odoteltiinkin. Oikeat joukkueet ovat finaalissa.

Viellä ne kolme voittoa ja se on siinä.

11

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voittivat

      kuten Dufva sanoi.

      Seitsemännen ottelun jatkoajalla Kärpät ratkaisee.

      • aikakin jo

        kuule et kärpät rupee tulee jossain vaihees alaspäin.. tähän käy jo tylsäks jos samat naamat luuistelee kiekon peräs mestaruuteen monia vuosia peräkkäin :D


    • elmo

      sääli,että jyppi lähti tuollaiselle vahingoittamislinjalle

      • nwfani39

        haluttiin ketään vahingoittaa. Mutta se tuomio, ulos ajo mikä siitä tuli oli kyllä liikaa.

        2 2 olisi ollut ehkä lähempänä oikeutta.


      • kiekollista
        nwfani39 kirjoitti:

        haluttiin ketään vahingoittaa. Mutta se tuomio, ulos ajo mikä siitä tuli oli kyllä liikaa.

        2 2 olisi ollut ehkä lähempänä oikeutta.

        Corsohan otti kiekollista pelaajaa.
        Vänttisen maila nousi Corson mailanvartta omaan naamaan.
        Oikeastaan kohtuuton tuomio mutta linjan mukainen.


      • nwfani39
        kiekollista kirjoitti:

        Corsohan otti kiekollista pelaajaa.
        Vänttisen maila nousi Corson mailanvartta omaan naamaan.
        Oikeastaan kohtuuton tuomio mutta linjan mukainen.

        Polvivamman jäljiltä JYP:n kokoonpanoon palannut Tuomas Vänttinen sai 5 20 minuutin pelirangaistus poikittaisesta mailasta. Vänttisen maila osui Kärppien Daniel Corsoa kasvoihin. Pelin hengen mukainen rangaistus olisi ollut 2 2 minuutin jäähy.

        http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1673077


      • nwfani39 kirjoitti:

        Polvivamman jäljiltä JYP:n kokoonpanoon palannut Tuomas Vänttinen sai 5 20 minuutin pelirangaistus poikittaisesta mailasta. Vänttisen maila osui Kärppien Daniel Corsoa kasvoihin. Pelin hengen mukainen rangaistus olisi ollut 2 2 minuutin jäähy.

        http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1673077

        Älä puhu p***aa!

        Jokainen joka pelin näki, näki myös sen tosiasian että Vänttisen teko oli tahallinen. Miten maila voi nousta kuten Vänttisellä nousi ja kaskas...suoraan Corson kasvoihin?
        Vain RAUKKA syyllistyy moiseen. Muuten peli oli siistiä ja hyvä niin. Tuomio oli täysin oikea!

        Toivottavasti sama tuomaripari jatkaa sarjan loppuun asti. Hyvin tuomitsivat.


      • nwfani39
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        Älä puhu p***aa!

        Jokainen joka pelin näki, näki myös sen tosiasian että Vänttisen teko oli tahallinen. Miten maila voi nousta kuten Vänttisellä nousi ja kaskas...suoraan Corson kasvoihin?
        Vain RAUKKA syyllistyy moiseen. Muuten peli oli siistiä ja hyvä niin. Tuomio oli täysin oikea!

        Toivottavasti sama tuomaripari jatkaa sarjan loppuun asti. Hyvin tuomitsivat.

        uudestaan ja ota nuo kärppälasit pois silmiltäs.

        Tuskin siinä mitään tahallista vahingoittamista oli.

        Ihan normaali peli tilanne. Vahinkoja sattuu.
        2 2 min olisi ollut oikeuden mukainen rangaistus.


      • kärppälasiton
        nwfani39 kirjoitti:

        uudestaan ja ota nuo kärppälasit pois silmiltäs.

        Tuskin siinä mitään tahallista vahingoittamista oli.

        Ihan normaali peli tilanne. Vahinkoja sattuu.
        2 2 min olisi ollut oikeuden mukainen rangaistus.

        Voi hyvänen aika!! Ei aina tarvi olla kärppälasit päässä jos on sitä mieltä, että jypin rangaistus oli oikeudenmukainen. Vaikka kannatankin Kärppia niin olen tässä tilanteessa ihan puolueeton ja mielestäni molemmat joukkueet ovat hyviä. Olen sitä mieltä, että Vänttisen rangaistus oli ihan oikein, mutta myös sitä mieltä, että monia Kärppä-jäähyjä jäi viheltämättä.


      • nwfani39
        kärppälasiton kirjoitti:

        Voi hyvänen aika!! Ei aina tarvi olla kärppälasit päässä jos on sitä mieltä, että jypin rangaistus oli oikeudenmukainen. Vaikka kannatankin Kärppia niin olen tässä tilanteessa ihan puolueeton ja mielestäni molemmat joukkueet ovat hyviä. Olen sitä mieltä, että Vänttisen rangaistus oli ihan oikein, mutta myös sitä mieltä, että monia Kärppä-jäähyjä jäi viheltämättä.

        liian kova rangaistus. Normaali pelitilannehan se oli. edelleen sitä mieltä, että 2 2 min olisi ollut kohtuulllinen.


    • oottekovia1

      Voi vittu toi JYP on PERSEESTÄ.
      Siellä on joku vitun mikko viitanen KOKOVISIIRILLÄ pelaava joku vitun jalaton ja puinen paska vittu että vituttaa. Sitte on malmivaara joka kaatuu jokasesta pikku tönäsystä. Virtanen on aivan saatanan ruma kaveri en ymmärrä miten kehtaa lässyttää tuomareille jotain vitun paskaa ei vittu. HERÄTKÄÄ VITUN RUNKKARIT MIKÄ VITTU SIINÄ ON ETTÄ JYP ON OLEVINAAN NIIN VITUN HYVÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe