Skorpioni miehillä on yleensä rahaa ihan vitutusti,johtuu siitä että päiväraha hakemukset on jääny täyttämättä viimeseltä kolmelta kuukaudelta.Ku on sattunu putki päälle,koskee niin korkeestikoulutettuja ja vähemmän koulutettuja.No ekat päivärahat menee sitten laskujen maksamiseen.SIINÄ SITÄ BISNES VAISTOA.Toivoisin et tän merkin omaavia ei ees olis.
voe
8
837
Vastaukset
- Kalat36nainen
.... jaahas? :D Hän on puhunut.
- voe
Pusuja pikku kalaselle.
- Kalat36nainen
voe kirjoitti:
Pusuja pikku kalaselle.
No kiitos kiitos :) Pidä hauska päivä ja se piikki piilossa.... :)
- voe
Kalat36nainen kirjoitti:
No kiitos kiitos :) Pidä hauska päivä ja se piikki piilossa.... :)
Tumputan koko päivän ja ajattelen sinua.Lähe bileisiin mukaan.Tantra seksi rulettaa,JIPPIAEJEE.
- Kalat36nainen
voe kirjoitti:
Tumputan koko päivän ja ajattelen sinua.Lähe bileisiin mukaan.Tantra seksi rulettaa,JIPPIAEJEE.
tumppu sun kanssas?! :D Oot ihan pimee, tiedäthän? ;)
- voe
Kalat36nainen kirjoitti:
tumppu sun kanssas?! :D Oot ihan pimee, tiedäthän? ;)
Juu kyllä tiedän oon aika dorka,Sorry...Jos minä työnnän kieleni sinun pyllyysi, niin onko minulla silloin kieli pyllyssä vai onko sinulla silloin kieli pyllyssä?
- Kalat36nainen
voe kirjoitti:
Juu kyllä tiedän oon aika dorka,Sorry...Jos minä työnnän kieleni sinun pyllyysi, niin onko minulla silloin kieli pyllyssä vai onko sinulla silloin kieli pyllyssä?
se silloin mun peffassa on ja ehkä jopa sun jos tuuri käy ;) Puhut rumia?
- Kalat36nainen
Mikä sun pointti taas oli alunperinkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764