Pääsiäinen ja suklaat taas tulossa. Ja lepoa, vai liikuntaa?
Tässä vähän plösömahaa, pallomahaa, pientä mahaa.
http://www.youtube.com/watch?v=Ya-_ZRunfi0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=4aht7zdiN9k&feature=related
Ja selkämakkaroitakin. Joku painaa paljon ja joku vielä enemmän mutta näistä miehistä kukaan tuskin selittää lihavuuttaan kilpirauhashäiriöillä. Vai mitä? Kukin kantakoon kilonsa hyvillä mielin. Vai onko sittenkään niin?
kotleetille sun muille
54
1233
Vastaukset
- dadaaa
Mä kun jo luulin et tuo toinen otsikko "Mahasta eroon" olis kotleetin! No ei ;)
- dadaaa
siinä otsikossa lukikin että "vatsasta eroon" mut silti..........
- .............
kotleetti kirjoitti:
Ei ole pelkoa moisesta :)
Eik susta koskaan ole tuntunu siltä et pitäis lahduttaa, et se masu olis kuiteski jotenkin tiellä? Kun noita videoita tai telkkaohjelmia kattoo niin kyl niissä lihavilla ihmisillä on ongelmia, liikkumess a ja muussa. Joku ei ole kyenny edes opiskelemaa peräti töihin. Et kai säkään pikkupoikana palomiehen ammatista haaveillu mut iha kaikki työt ei takuulla onnistuis. Tietty vähän eroo et onko 200 vai 300 kiloo ja onks reisissä paljon läskiä ja sillee.
............. kirjoitti:
Eik susta koskaan ole tuntunu siltä et pitäis lahduttaa, et se masu olis kuiteski jotenkin tiellä? Kun noita videoita tai telkkaohjelmia kattoo niin kyl niissä lihavilla ihmisillä on ongelmia, liikkumess a ja muussa. Joku ei ole kyenny edes opiskelemaa peräti töihin. Et kai säkään pikkupoikana palomiehen ammatista haaveillu mut iha kaikki työt ei takuulla onnistuis. Tietty vähän eroo et onko 200 vai 300 kiloo ja onks reisissä paljon läskiä ja sillee.
Ei ainakaan tunnu siltä, että pitäisi laihduttaa. Onhan se masu joissakin tilanneissa ollut hiukan tiellä :) Silloin on tietysti hyvä laihduttaa, jos ylipaino ei mahdollista opiskelua tai työn tekemistä. Jokainen on yksilö. En tosiaan haaveillut mistään palomiehen hommista vaikka sitä kuitenkin toki arvostan ja he tekevät tärkeää työtä. Samoin kuin vaikkapa siivoojat tai opettajat. Minua ovat aina kiinnostaneet työtehtävät joissa käytetään päänuppia ja joissa pitää olla asiantuntemusta ja näkemystä. Niin onhan tuossa toki sadan kilon ero 200 ja 300 kilon välillä :)
- 381 kg
kotleetti kirjoitti:
Ei ainakaan tunnu siltä, että pitäisi laihduttaa. Onhan se masu joissakin tilanneissa ollut hiukan tiellä :) Silloin on tietysti hyvä laihduttaa, jos ylipaino ei mahdollista opiskelua tai työn tekemistä. Jokainen on yksilö. En tosiaan haaveillut mistään palomiehen hommista vaikka sitä kuitenkin toki arvostan ja he tekevät tärkeää työtä. Samoin kuin vaikkapa siivoojat tai opettajat. Minua ovat aina kiinnostaneet työtehtävät joissa käytetään päänuppia ja joissa pitää olla asiantuntemusta ja näkemystä. Niin onhan tuossa toki sadan kilon ero 200 ja 300 kilon välillä :)
http://www.youtube.com/watch?v=_S30ooGg65E&feature=channel Tarviiko tähän enää sanoa mitään?
381 kg kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=_S30ooGg65E&feature=channel Tarviiko tähän enää sanoa mitään?
Ehkä, ehkä ei. Oli jo alta parikymppiseksi aika uskomaton koko.
- liian lihava
kotleetti kirjoitti:
Ehkä, ehkä ei. Oli jo alta parikymppiseksi aika uskomaton koko.
taidat säkin myöntää että tulee vastaan raja jollon on liian lihava. Ja toi oli jo terveydelle oikeesti vaarallista.
liian lihava kirjoitti:
taidat säkin myöntää että tulee vastaan raja jollon on liian lihava. Ja toi oli jo terveydelle oikeesti vaarallista.
No toki viimeistään siinä vaiheessa, kun ei voi toimia itsenäisesti.
- vai pizzaa
http://www.youtube.com/watch?v=3nfCIxbIeps&feature=channel
No tuossa yli 300 -kiloinen kävelee vielä omin jaloin ja vaatettakin on löytynyt. Mutta eikös jalat ole vähän huonossa kunnossa.
http://www.youtube.com/watch?v=EDGHuuEn_FI&feature=related
Ja näin käy kun n paksu ja paljon laihduttaa. Syytä olla laihduttamatta?- 147852369
Siis se ekan videon kaverihan oli ihan siistin näkönen, eikä tarvinnu edes henkseleitä. Kokeiles Kotleetti samaa. Vitsi....
Mut ei ollu yhtään kuvaa tyttöjen kans, vaan mamman ja veljen. No ei kait tyttöjen kanssa tollasen mahan kans mitää voikaa tehdä...
Mut prätkä oli ja sehän korvaa. Ei sitä suklaata tai pizzaa tarvita siihen, että on ylipainoa. Ensimmäisessä videossa mies tosiaan kävelee omin jaloin eikä se minua mitenkään yllätä. Vaatettakin on löytynyt eikä sekään minua yllätä. Ei ne jalat näyttäneet olevan parhaassa kunnossa turvotuksen takia. Käsittääkseni videossa mainittiin lymfaödeema (vai mikä se nyt oikein on) jos oikein tulkitsin. Mitä sitten lie tuo tarkoittaa käytännössä.
Toisessa videossa mies oli laihduttanut paljon ja löysää nahkaa oli jäänyt. No ei se löysä nahka ole mikään syy olla laihduttamatta mikäli näkee laihdutuksen tarpeelliseksi.147852369 kirjoitti:
Siis se ekan videon kaverihan oli ihan siistin näkönen, eikä tarvinnu edes henkseleitä. Kokeiles Kotleetti samaa. Vitsi....
Mut ei ollu yhtään kuvaa tyttöjen kans, vaan mamman ja veljen. No ei kait tyttöjen kanssa tollasen mahan kans mitää voikaa tehdä...
Mut prätkä oli ja sehän korvaa.Voin ihan hyvin käyttää vyötä ja välillä käytänkin. Henkselit ovat käytössä vain mukavuussyistä kuten olen maininnut. Ei siksi, että henkselit olisivat ainoa vaihtoehto. :)
Mitäs pahaa nyt on olla yhteiskuvassa mamman tai veljien kanssa?
Pitääkö tässä nyt sitten hankkia prätkä? Ja minkä korvaajaksi? :)- Kotleetille
kotleetti kirjoitti:
Ei sitä suklaata tai pizzaa tarvita siihen, että on ylipainoa. Ensimmäisessä videossa mies tosiaan kävelee omin jaloin eikä se minua mitenkään yllätä. Vaatettakin on löytynyt eikä sekään minua yllätä. Ei ne jalat näyttäneet olevan parhaassa kunnossa turvotuksen takia. Käsittääkseni videossa mainittiin lymfaödeema (vai mikä se nyt oikein on) jos oikein tulkitsin. Mitä sitten lie tuo tarkoittaa käytännössä.
Toisessa videossa mies oli laihduttanut paljon ja löysää nahkaa oli jäänyt. No ei se löysä nahka ole mikään syy olla laihduttamatta mikäli näkee laihdutuksen tarpeelliseksi.Lymfaödeema tai lymfedeema on imusuoniston häiriö jossa neste kertyy kudoksiin ja aiheuttaa turvotusta. Pahimmillaan se vaikuttaa sidekudoksiin ja kovettaa ne jolloin syntyy ihovaurio. Sairaalloinen lihavuus johtaa useimmiten pysyvään imunestekierron häiriöön ja turvonneisiin jalkoihin. Laihdutuskaan ei korjaa kunnolla pahasti vaurioituineita jalkoja. Ja veritulppakin voi olla uhkana. Tuossa videossa ei kerrottu että kuinka pitkän matkan pystyy kävelemään levähtämättä mutta veikkaampa että alle puoli kilometriä. Reidet olivat myös niin paksut että sekin teki kävelystä hankalaa. Sen sijaan mikä vaikutus lie geeneillä ja muulla että kyseisellä miehellä ei ollut paljoakaan rintavarustusta eli siis miesten rintoja. Vatsa sitten oli valtava. Istualtaan eteenpäin taivutus oli varmasti mahdotonta. Sitähän ei kerrottu että miten saa sukat ja kengät jalkaan. Jospa se äiti tai veli auttaa. Mutta mitenkä sinun jalat ja vatsa voivat ja se palleatyrä? Pienentynyt se ei varmasti ole mutta entä suurentunut?
Kotleetille kirjoitti:
Lymfaödeema tai lymfedeema on imusuoniston häiriö jossa neste kertyy kudoksiin ja aiheuttaa turvotusta. Pahimmillaan se vaikuttaa sidekudoksiin ja kovettaa ne jolloin syntyy ihovaurio. Sairaalloinen lihavuus johtaa useimmiten pysyvään imunestekierron häiriöön ja turvonneisiin jalkoihin. Laihdutuskaan ei korjaa kunnolla pahasti vaurioituineita jalkoja. Ja veritulppakin voi olla uhkana. Tuossa videossa ei kerrottu että kuinka pitkän matkan pystyy kävelemään levähtämättä mutta veikkaampa että alle puoli kilometriä. Reidet olivat myös niin paksut että sekin teki kävelystä hankalaa. Sen sijaan mikä vaikutus lie geeneillä ja muulla että kyseisellä miehellä ei ollut paljoakaan rintavarustusta eli siis miesten rintoja. Vatsa sitten oli valtava. Istualtaan eteenpäin taivutus oli varmasti mahdotonta. Sitähän ei kerrottu että miten saa sukat ja kengät jalkaan. Jospa se äiti tai veli auttaa. Mutta mitenkä sinun jalat ja vatsa voivat ja se palleatyrä? Pienentynyt se ei varmasti ole mutta entä suurentunut?
Kiitos infosta. Rintavarustuksen määrään vaikuttaa varmasti hyvin paljon geenit. Voi olla mahdollisesti muitakin syitä. Vatsaa oli sitten rintavarustuksenkin edestä kuten olettaa sopiikin tuossa painossa. Kiitos kysymästä. Jalat ja vatsa voivat hyvin ja vatsa vetää entiseen malliin :) Palleatyrä on samankokoinen kuin vaikkapa vuosi sitten. Ei ole ollut vaivoja. Sukat ja kengät menevät jalkaan edelleen omin avuin. Mihin sitä istualtaan eteenpäintaivusta tarvitsee?
- huh!!
kotleetti kirjoitti:
Kiitos infosta. Rintavarustuksen määrään vaikuttaa varmasti hyvin paljon geenit. Voi olla mahdollisesti muitakin syitä. Vatsaa oli sitten rintavarustuksenkin edestä kuten olettaa sopiikin tuossa painossa. Kiitos kysymästä. Jalat ja vatsa voivat hyvin ja vatsa vetää entiseen malliin :) Palleatyrä on samankokoinen kuin vaikkapa vuosi sitten. Ei ole ollut vaivoja. Sukat ja kengät menevät jalkaan edelleen omin avuin. Mihin sitä istualtaan eteenpäintaivusta tarvitsee?
Vaan mitenkähän se Ramon mikäsenytolikaan sai kengät jalkaan? No ethän sä voi tietää- Mut sitä ihmettelin että käsivarret oli melko timmit siihen painoon vaikka jalat oli niin turvonneet. Ja ilmeisesti pysty olamann jossain työssäkin. Ja jos oikein kuulin sen toisen videon (kun yritti uudestaan alottaa laihdutuksen) niin bmi oli aluksi 99 ja jotain. Laskeskelin että jos paino oli 316 kiloo niin pituu olis siinä 178 cm. Ja ton vatsan kanssa ei kyllä harrasteta SITÄ ollenkaan. (jos se motari oli korvike) Mitenkähän mahto kaverin painonpudotuksen käydä. Onnistuko tai voihan tuohon painoon jo kuollakin, sydänkohtaus tai veritulppa.
Ennen pääsiäistä ja pääsiäisen aikana tuli syötyä 4 isompaa suklaamunaa ja sitten pari pientä pussia pikkuruisia suklaamunia. Mämmikin oli hyvää :) Pääsiäisenä tuli levättyä ja tavattua sisaruksia ja vanhempia. Ja viihteelläkin tuli käytyä. Oli vaan niin paljon kaikenlaista ohjelmaa tarjolla ettei oikein tiennyt, että mihin mennä. Ai niin, tulihan sitä myös käytyä pääsiäislauantaina uimassa tunnin verran.
Mitäs sitten noista videoista. Osa on ihan miehen kokoon päässeitä ja osa on päässyt riisitaudista :)
Ensimmäinen video oli vähän mitäänsanomaton. Jälkimmäinen oli ihan ok mutta ehkä turhan pitkä.
Tuskin nämäkään selittävät lihavuutta kilpirauhasarvoilla. Itse en ole selitellyt, kun ei ole tarvettta selitellä. Miksi pitäisi?
Minä ainakin kannan kiloni hyvillä mielin. Tai eihän minun varmaan saisi kantaa hyvillä mielin mutta näin nyt vaan on. :)- suklaata
No olihan se kiva että mamma ruokki ettei tullu pääsiäisenä nälkä.
Ja olikos viihteellä tuuria? No ei tarvi vastata, et kuitenkaan vastaa.
Mutta kesä tulossa. Ootkos kokeillut että mahtuuko viime kesäset housut tai muut vaattet vielä päälle? - olpöåä
Ootkos koskaan ajatellu miten onnellinen saat olla kun sut on hyväksytty sellasena kun olet, ei ole syrjitty ja hyljeksitty. Tietty vanhempian pitäs aina välittää lapsistaan mutta joku saattas vähän hävetä sun kokosta. Ja joku iha haluaa sun seuraa eikä sun tarvitse tuppautua muitten seuraan. Jos oot sinkku edelleen niin eikö sekää kiusaa tai harmita sua?
suklaata kirjoitti:
No olihan se kiva että mamma ruokki ettei tullu pääsiäisenä nälkä.
Ja olikos viihteellä tuuria? No ei tarvi vastata, et kuitenkaan vastaa.
Mutta kesä tulossa. Ootkos kokeillut että mahtuuko viime kesäset housut tai muut vaattet vielä päälle?Ei päässyt nälkä yllättämään :) Viihteelle ei tullut lähdettyä naisväen takia vaan ihan muuten vaan ilman taka-ajatuksia. Ah, ihana kesä, tulisi jo :) En ole kokeillut vaatteita mutta varmasti ne menevät päälle sillä ei tässä nyt niin monta kiloa ole tullut sitten viime kesän. Shortsit ja pikeepaidat kyllä päivettyivät viime kesänä sen verran pahasti, että tulee varmaan ostettua uudet entisten rinnalle.
olpöåä kirjoitti:
Ootkos koskaan ajatellu miten onnellinen saat olla kun sut on hyväksytty sellasena kun olet, ei ole syrjitty ja hyljeksitty. Tietty vanhempian pitäs aina välittää lapsistaan mutta joku saattas vähän hävetä sun kokosta. Ja joku iha haluaa sun seuraa eikä sun tarvitse tuppautua muitten seuraan. Jos oot sinkku edelleen niin eikö sekää kiusaa tai harmita sua?
No kyllä ala-asteella ja yläasteella tietty lihavuudesta pilkattiin joidenkin keskenkasvuisten toimesta . Ei tosin sen jälkeen. Silloin kyllä oli monia kavereita vaikka jotkin kiusasivat. Ei vanhempien ole tarvinnut hävetä. Ei heillä ole ollut siihen mitään syytä. Miksi isoa kokoa tarvitsee hävetä? He ovat sinut myös itsensä kanssa. He ovat lisäksi hyvin mielissään, että jälkikasvu on pärjännyt ja edennyt hyvin elämässään. No onhan se ihan mukavaa, että on kysyttyä seuraa ja seura kelpaa :) Ja myös kun itse kysyy mukaan niin seura kelpaa. En minä tuppautuisi väkisten muiden seuraan. Sellainen ei kiinnosta minua ollenkaan. Sinkku olen edelleen eikä se minua mitenkään harmita eikä kiusaa ollenkaan. Eipähän minun tarvitse kysellä keneltäkään menemisiä eikä ole kenellekään tilivelvollinen :)
- +++++
kotleetti kirjoitti:
Ei päässyt nälkä yllättämään :) Viihteelle ei tullut lähdettyä naisväen takia vaan ihan muuten vaan ilman taka-ajatuksia. Ah, ihana kesä, tulisi jo :) En ole kokeillut vaatteita mutta varmasti ne menevät päälle sillä ei tässä nyt niin monta kiloa ole tullut sitten viime kesän. Shortsit ja pikeepaidat kyllä päivettyivät viime kesänä sen verran pahasti, että tulee varmaan ostettua uudet entisten rinnalle.
Onko sun lihomisvauhti jo hidastunut viime vuosina? Päivettyikö ne vaatteet vai hikosiko vaan viime kesänä (eipä sitä aurinkoa ainakaan minun lomaani paljoa osunut). Jokos tiedät kesäloman ajankohdan?
- lukusarja
kotleetti kirjoitti:
Ei päässyt nälkä yllättämään :) Viihteelle ei tullut lähdettyä naisväen takia vaan ihan muuten vaan ilman taka-ajatuksia. Ah, ihana kesä, tulisi jo :) En ole kokeillut vaatteita mutta varmasti ne menevät päälle sillä ei tässä nyt niin monta kiloa ole tullut sitten viime kesän. Shortsit ja pikeepaidat kyllä päivettyivät viime kesänä sen verran pahasti, että tulee varmaan ostettua uudet entisten rinnalle.
Sori vaan mut mun on pakko kysyy tää vaikket sä vastaiskaan. Jos viihteellä menee mukavasti niin teetkö sä ehdotuksen jatkoista vai ootatko et jos nainen tekee ehdotuksen? Aattelin että voihan sitä olla ensin hauskaa bailata ja jutella mut jos oltaiskin menossa pitemmälle niin nainen voikin pistää jarrut päälle sun lihavuuden takia. Otatko silti riskin? Nimimerkiks meinasin laittaa kuusysin mut en kuiteskaan laittanu. Ymmärrät varmaan silti.
+++++ kirjoitti:
Onko sun lihomisvauhti jo hidastunut viime vuosina? Päivettyikö ne vaatteet vai hikosiko vaan viime kesänä (eipä sitä aurinkoa ainakaan minun lomaani paljoa osunut). Jokos tiedät kesäloman ajankohdan?
Eipä tässä viime vuotena puolenatoista ole tullut enää samalla tavalla painoa lisää kuten aiemmin. Vaatteet päivettyivät auringosta ja auringossa loikoilusta. Mustat shortsit vaalenivat hiukan tummanharmaan sävyisiksi ja vaaleat muuttivat myös väriään auringon vaikutuksesta. Ei hiki liittynyt mitenkään vaatteiden päivettymiseen. Mistä moinen ajatus? No mulle osuivat ihan mukavasti ne muutamat harvat hyvin aurinkoiset päivät viime kesänä. En ole vielä päättänyt ollenkaan kesäloman tarkkaa ajankohtaa ja päätän sen varmaan vasta kesäkuun alkupuolella lopullisesti mutta tänä vuonna tulee vaihdettua myös kesälomarahat vapaiksi. Semmoiset 6 viikkoa olisi ajatuksissa pitää lomaa yhteen putkeen niin jäisi vielä muutama irtopäivä jäljelle. Luvassa on pidempi loma kuin viime vuonna. Ainakin nyt koko heinäkuu olen lomalla ja loput sitten ennen sitä tai sen jälkeen.
lukusarja kirjoitti:
Sori vaan mut mun on pakko kysyy tää vaikket sä vastaiskaan. Jos viihteellä menee mukavasti niin teetkö sä ehdotuksen jatkoista vai ootatko et jos nainen tekee ehdotuksen? Aattelin että voihan sitä olla ensin hauskaa bailata ja jutella mut jos oltaiskin menossa pitemmälle niin nainen voikin pistää jarrut päälle sun lihavuuden takia. Otatko silti riskin? Nimimerkiks meinasin laittaa kuusysin mut en kuiteskaan laittanu. Ymmärrät varmaan silti.
Ihan kumpi vain käy minulle. Nainen ei saa silti olla liian juovuksissa. Silloin minä laitan jarrut päälle ja siitä pidän kiinni. Ei se ota jollei se annakaan. En minä tuota riskiksi silti lukisi. Mahdollisuus on kuitenkin 50 prosentin luokkaa :) Ketään ei voi pakottaa, sehän on selvä. Olisit laittanut sitten nimimerkiksi vaikka FC Kuusysin.
- 120120120
kotleetti kirjoitti:
Eipä tässä viime vuotena puolenatoista ole tullut enää samalla tavalla painoa lisää kuten aiemmin. Vaatteet päivettyivät auringosta ja auringossa loikoilusta. Mustat shortsit vaalenivat hiukan tummanharmaan sävyisiksi ja vaaleat muuttivat myös väriään auringon vaikutuksesta. Ei hiki liittynyt mitenkään vaatteiden päivettymiseen. Mistä moinen ajatus? No mulle osuivat ihan mukavasti ne muutamat harvat hyvin aurinkoiset päivät viime kesänä. En ole vielä päättänyt ollenkaan kesäloman tarkkaa ajankohtaa ja päätän sen varmaan vasta kesäkuun alkupuolella lopullisesti mutta tänä vuonna tulee vaihdettua myös kesälomarahat vapaiksi. Semmoiset 6 viikkoa olisi ajatuksissa pitää lomaa yhteen putkeen niin jäisi vielä muutama irtopäivä jäljelle. Luvassa on pidempi loma kuin viime vuonna. Ainakin nyt koko heinäkuu olen lomalla ja loput sitten ennen sitä tai sen jälkeen.
The turning point? No ei sun tarvi. Vai saako kysyä kesän jälkeen että paljonko painat? Mutta kateeksi käy pitkä loma. Meillä ei saa lomarahoja vapaana ja lomatkin joudutaan pitämään kesäkuun alun ja elokuun lopun välillä neljässä kolmen viikon jaksossa. Kesäsijaista ei nimittäin oteta ja neljän jengistä vaan yksi saa olla lomalla kerrallaan. Jäähän siinä sitten viikon pätkää vielä syyskuulle, toukokuussa ei ehdi pitää. Sekin arvottiin että kuka saa vapaan 22.5. No eihän tää lihavuuteen sinänsä liittynyt ellei sitten niin että pulskat tarvii pitemmän loman lepäämiseen.
- ????????
kotleetti kirjoitti:
Ihan kumpi vain käy minulle. Nainen ei saa silti olla liian juovuksissa. Silloin minä laitan jarrut päälle ja siitä pidän kiinni. Ei se ota jollei se annakaan. En minä tuota riskiksi silti lukisi. Mahdollisuus on kuitenkin 50 prosentin luokkaa :) Ketään ei voi pakottaa, sehän on selvä. Olisit laittanut sitten nimimerkiksi vaikka FC Kuusysin.
Mahis 50 prossaa? mä kun luulin et 90 % ei onnistu ja 10 % vois onnistuu. Muute, näkyyk sun henskelit kun oot viihteellä vai laitatko piiloo?
- tenttaajat
kotleetti kirjoitti:
No kyllä ala-asteella ja yläasteella tietty lihavuudesta pilkattiin joidenkin keskenkasvuisten toimesta . Ei tosin sen jälkeen. Silloin kyllä oli monia kavereita vaikka jotkin kiusasivat. Ei vanhempien ole tarvinnut hävetä. Ei heillä ole ollut siihen mitään syytä. Miksi isoa kokoa tarvitsee hävetä? He ovat sinut myös itsensä kanssa. He ovat lisäksi hyvin mielissään, että jälkikasvu on pärjännyt ja edennyt hyvin elämässään. No onhan se ihan mukavaa, että on kysyttyä seuraa ja seura kelpaa :) Ja myös kun itse kysyy mukaan niin seura kelpaa. En minä tuppautuisi väkisten muiden seuraan. Sellainen ei kiinnosta minua ollenkaan. Sinkku olen edelleen eikä se minua mitenkään harmita eikä kiusaa ollenkaan. Eipähän minun tarvitse kysellä keneltäkään menemisiä eikä ole kenellekään tilivelvollinen :)
"Sinkku olen edelleen eikä se minua mitenkään harmita eikä kiusaa ollenkaan. Eipähän minun tarvitse kysellä keneltäkään menemisiä eikä ole kenellekään tilivelvollinen" Eikö sinulta koskaan sukulaiset tai kaverit kysele esim että onko emäntää löytynyt, tai jos kysytään niin milloin viimeksi, viikko sitten vai sata kiloa sitten?
- hähääääää
kotleetti kirjoitti:
laitakko kesältä taas kuvia sun mahasta ja jaloista kans tai sitte ihan videon kun taputtelet mahaa? naaman saat jättää pois jos haluut,
- naurattaa
hähääääää kirjoitti:
laitakko kesältä taas kuvia sun mahasta ja jaloista kans tai sitte ihan videon kun taputtelet mahaa? naaman saat jättää pois jos haluut,
Ensin ajattelin että voi ei. Mutta ehkä sun pitää todistaa että jalat on vielä hyvässä kunnossa. Mutta ei sun sentään tarvitse videoo oman mahasi ihailusta laittaa.
- minä itse
Miten sä aina jaksat olla niin tyytyväinen elämään ja välittämättä kaikenlaisista nälvijöistä ja mollaajista? Kun ei mikään asin edes ole millonkana probleema?
- hihiii ;)
kotleetti kirjoitti:
Suakan ei voi pakottaa? No onhan se iso maha kai pehmee vieressä kölliä mut miten muuten kuusysit?
120120120 kirjoitti:
The turning point? No ei sun tarvi. Vai saako kysyä kesän jälkeen että paljonko painat? Mutta kateeksi käy pitkä loma. Meillä ei saa lomarahoja vapaana ja lomatkin joudutaan pitämään kesäkuun alun ja elokuun lopun välillä neljässä kolmen viikon jaksossa. Kesäsijaista ei nimittäin oteta ja neljän jengistä vaan yksi saa olla lomalla kerrallaan. Jäähän siinä sitten viikon pätkää vielä syyskuulle, toukokuussa ei ehdi pitää. Sekin arvottiin että kuka saa vapaan 22.5. No eihän tää lihavuuteen sinänsä liittynyt ellei sitten niin että pulskat tarvii pitemmän loman lepäämiseen.
Toki saa kysyä paljonko on painoa kesän jälkeen mikäli se niin kovasti kiinnostaa. Riippuen tietysti siitä, että punnituskykyä silloin vielä riittää :) Minä päätän itsenäisesti milloin pidän lomani. Siihen ei muiden pitämät lomat vaikuta mitenkään. Kesäsijaisten käyttäminen ei työssäni tulisi mitenkään kyseeseen. En minä näe, että lihavat tarvitsevat yhtään sen pidempää lomaa kuin normaalipainoiset. Kaikilla ei ole vain mahdollisuutta pitää lomaa sillä tavalla kuin haluaisi. Oli sitten normaalipainoinen tai ylipainoinen.
hähääääää kirjoitti:
Katsotaan nyt :) En minä mitään lupaa.
???????? kirjoitti:
Mahis 50 prossaa? mä kun luulin et 90 % ei onnistu ja 10 % vois onnistuu. Muute, näkyyk sun henskelit kun oot viihteellä vai laitatko piiloo?
Heh, minä tarkoitin sitä, että joka kerta mahdollisuus on joko tai :) Henkselit toki näkyvät viihteellä kun käyttää kauluspaitaa. Miksi henkseleitä pitäisi piilotella? En ymmärrä. Henkselit eivät tietenkään silloin näy jos tulee käytettyä tavallista paitaa. Mieluiten pidän lähes aina kuitenkin kauluspaitaa. Kuten sanottua niin käytän myös vyötä henkseleiden sijaan. Ja niitä vöitä löytyy reilusti yli 2 metrin mitalle joten mitta ei heti lopu kesken :)
hihiii ;) kirjoitti:
Suakan ei voi pakottaa? No onhan se iso maha kai pehmee vieressä kölliä mut miten muuten kuusysit?
Näin on, lämmintä ja pehmeetä :) Niin, minuakaan ei voi pakottaa mukaan. Kuusysi tietysti alla ollen sillä kylkiasento on jo hankalampi muuten kuin käsin. Ei tämä tule ensimmäisenä kyseeseen varsinkaan lyhyissä suhteissa.
tenttaajat kirjoitti:
"Sinkku olen edelleen eikä se minua mitenkään harmita eikä kiusaa ollenkaan. Eipähän minun tarvitse kysellä keneltäkään menemisiä eikä ole kenellekään tilivelvollinen" Eikö sinulta koskaan sukulaiset tai kaverit kysele esim että onko emäntää löytynyt, tai jos kysytään niin milloin viimeksi, viikko sitten vai sata kiloa sitten?
Tuolla tilivelvollisella en tarkoittanut tätä jos sitä luulit. Sukulaiset toki kyselevät emännästä silloin tällöin. Eivät tosin edes joka kerta. Kaverit toki kyselevät harvemmin kuin sen verran usein tavataan. Viimeksi yksi sukulainen kysyi emännästä pari kuukautta sitten.
minä itse kirjoitti:
Miten sä aina jaksat olla niin tyytyväinen elämään ja välittämättä kaikenlaisista nälvijöistä ja mollaajista? Kun ei mikään asin edes ole millonkana probleema?
Hyvä kysymys. En tiedä tarkkaan, mutta mielestäni kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin liittyy muutakin kuin pelkkä normaalipainoisuus ja riittävä määrä liikuntaa yms. Mikäli on tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on (ylipainoista huolimatta omine puutteineen ja vahvuuksineen) ja omaan tilanteeseen työelämässä (sopivat tehtävät ja tavoitteet) eikä ole tarvetta vertailla muihin niin silloin oma henkinen terveys on mielestäni aika hyvällä tolalla. Hyvään henkiseen hyvinvointiin liittyy mielestäni myös vapaa-ajan hyvät kokemukset ja kaveri- ja ystäväsuhteet. Tässä ei nyt varmaan ole läheskään kaikkia asioita. Vaikka sanotaan, että pessimisti ei pety niin siitäkin huolimatta olen mielelläni optimisti. Ja siitä kyllä saan kuulla silloin tällöin. Sekä alaisilta, kavereilta että ystäviltä :) Minua vain lähinnä joskus harmittavat työssä hoitumattomat ja viivästyneet asiat. Oli ne sitten itsestä tai muista riippuvaisia. Pieniä vastoinkäymisiä on kuitenkin hyvä olla ja myös haasteellisia työtehtäviä. Virheen voi hyvinkin tehdä kertaalleen mutta toinen kerta on mielestäni jo tyhmyyttä. En minä välitä ylipainosta nälvijöistä ja mollaajista. On ne sitten vaikka uimahallissa, kaupassa tai täällä netissä. Ei minulla ole tarvetta mollata muita oli sitten syy mikä tahansa. En minä koe saavani sellaisesta mitään tyydytystä tai täytettä jokapäiväiseen elämääni. Voisi kysyä, että mitä on taustalla, kun on tarvetta nälviä ja mollata ylipainosta tai jostakin ihan muusta asiasta?
- mulle ei kelpaa
kotleetti kirjoitti:
Tuolla tilivelvollisella en tarkoittanut tätä jos sitä luulit. Sukulaiset toki kyselevät emännästä silloin tällöin. Eivät tosin edes joka kerta. Kaverit toki kyselevät harvemmin kuin sen verran usein tavataan. Viimeksi yksi sukulainen kysyi emännästä pari kuukautta sitten.
No mitä vastasit viimeksi ja mitä yleensä vastaat?
mulle ei kelpaa kirjoitti:
No mitä vastasit viimeksi ja mitä yleensä vastaat?
Ei minun ole tarvinnut koskaan mitään selitellä. Joko emäntä on tai emäntää ei ole. Ei se muille kuulu mitenkään. Pitäisikö muka? Se on minun oma asia jos en ole kelpuuttanut tai minua ei ole kelpuutettu. Ei minua kiinnosta mistä syystä kukakin on sinkku, yksinhuoltaja, karannut tai mitälie. Pitäisikö kiinnostaa?
- kummastelee
kotleetti kirjoitti:
Näin on, lämmintä ja pehmeetä :) Niin, minuakaan ei voi pakottaa mukaan. Kuusysi tietysti alla ollen sillä kylkiasento on jo hankalampi muuten kuin käsin. Ei tämä tule ensimmäisenä kyseeseen varsinkaan lyhyissä suhteissa.
joo joo mut jos sitä isoo pehmeetä masuu on liikaa. Päällä et takuulla voi olla mut entäs tavallisesti alla vai onk siinäkin masu tiellä? Ja mikä on sulle luhyt suhde: yks yö, yks viikko, yks kuukas? Mut kuin sä oli lämposen lauantain kotona vai olitko?
- sitä mahaa
kotleetti kirjoitti:
Katsotaan nyt :) En minä mitään lupaa.
Tähän malliin http://www.youtube.com/watch?v=2B-iv0VCg68 http://www.youtube.com/watch?v=LCWLugLUqgc&feature=channe Ja tykkäätkö formuloista? http://www.youtube.com/watch?v=bC3XLLcOPts&NR=1
- vaatteet
kotleetti kirjoitti:
Heh, minä tarkoitin sitä, että joka kerta mahdollisuus on joko tai :) Henkselit toki näkyvät viihteellä kun käyttää kauluspaitaa. Miksi henkseleitä pitäisi piilotella? En ymmärrä. Henkselit eivät tietenkään silloin näy jos tulee käytettyä tavallista paitaa. Mieluiten pidän lähes aina kuitenkin kauluspaitaa. Kuten sanottua niin käytän myös vyötä henkseleiden sijaan. Ja niitä vöitä löytyy reilusti yli 2 metrin mitalle joten mitta ei heti lopu kesken :)
Minä kun luulin että joskus valitit ettei meinannut löytyä tarpeeksi pitkää vyötä. Mutta saatko tavallisesta kaupasta mitään vaatteita vai pitääkö kaikki hankkia erikoisliikkeista tai postimyynnistä Jenkeistä? Haetko henkseleiden värillä huomiota vai käytätkö harmaata? Ja käytätäkö koskaan housuja jotka jää mahan alle?
- kotleetille
Sori vaan mut pakko kysyy sulta kun olet "alan ekspertti". Kaveri väitti että lihavilta hävii lapaluut näkyvistä, läski peittää ne. Mites sulla kun oot isomahanen, tuntuuko lapaluut vielä? Tuntuuks kylkiluut enää jos silittäis kylkee?
- 01478520
kotleetti kirjoitti:
Sinä käytät usein sanaa toki. Tämä ei liity mitenkään lihavuuteen mutta käytätkö puhuessakin aina sanaa toki? Ja onko sinun alaisissa enemmistö miehiä vai naisia? Puhutko samalla lailla kaikille?
01478520 kirjoitti:
Sinä käytät usein sanaa toki. Tämä ei liity mitenkään lihavuuteen mutta käytätkö puhuessakin aina sanaa toki? Ja onko sinun alaisissa enemmistö miehiä vai naisia? Puhutko samalla lailla kaikille?
Puhuessa toki käytän toki-sanaa harvemmin :) Miehet edustavat enemmistöä. Enemmän saisi olla naisia mutta niissä työtehtävissä on aina ollut enemmän miehiä työn luonteen takia. Joissakin muissa työtehtävissä on naisia vuorostaan enemmän. Varsinkin sellaisissa tarkkuutta, huolellisuutta ja jatkuvaa uudelleentoistoa vaativissa työtehtävissä. Puhun mielestäni samalla tavalla kaikille. Turha sitä on yrittää eri tavalla puhua tai pitää jotakin ihme roolia päällä töissä. Minusta sellainen olisi todella kuluttavaa. Ei sovi minulle.
kummastelee kirjoitti:
joo joo mut jos sitä isoo pehmeetä masuu on liikaa. Päällä et takuulla voi olla mut entäs tavallisesti alla vai onk siinäkin masu tiellä? Ja mikä on sulle luhyt suhde: yks yö, yks viikko, yks kuukas? Mut kuin sä oli lämposen lauantain kotona vai olitko?
Ei alla ole masu tiellä. Lyhyt suhde minulle on ainakin muutaman kuukauden pituinen. Kyseisen lauantain olin muistaakseni kotona sillä takana oli useamman päivän "rankka" työreissu vieraana sekä viihteellä olon ym kera. Mikähän siinäkin on, että sitä ns. ilmaista viinaa pitää vetää huolella kun sitä tarjotaan :)
kotleetille kirjoitti:
Sori vaan mut pakko kysyy sulta kun olet "alan ekspertti". Kaveri väitti että lihavilta hävii lapaluut näkyvistä, läski peittää ne. Mites sulla kun oot isomahanen, tuntuuko lapaluut vielä? Tuntuuks kylkiluut enää jos silittäis kylkee?
Saat anteeksi. Mitkä lapaluut ja mitkä kylkiluut? Onko niitä sellaisiakin :) Ja vielä näkyvissäkin. Taitaa olla ruuan puutetta jos ne tuntuvat tai jopa näkyvät :) Kaverisi on hyvinkin oikeassa.
vaatteet kirjoitti:
Minä kun luulin että joskus valitit ettei meinannut löytyä tarpeeksi pitkää vyötä. Mutta saatko tavallisesta kaupasta mitään vaatteita vai pitääkö kaikki hankkia erikoisliikkeista tai postimyynnistä Jenkeistä? Haetko henkseleiden värillä huomiota vai käytätkö harmaata? Ja käytätäkö koskaan housuja jotka jää mahan alle?
Reilu pari vuotta sitten meinasi olla ongelma löytää tarpeeksi pitkää vyötä ja oikeassa olet tuosta, että näin olen maininnut. Pari vuotta sitten löysin tarpeeksi pitkän vyön ja nyt niitä on useampikin eri tarpeisiin. Kaupasta saa nykyään vöitä aina 225 senttiin saakka joten aivan heti ei tule ongelmaa vyön pituuden suhteen :) Tavallisesta kaupasta ei saa kuin ehkä sukat ja solmiot. Isojen miesten kaupoista löytyy ihan hyvin vaatetta aina 8XL saakka. Puvut, klubitakit ym pitää teettää mittojen mukaan. Osa suorista housuista löytyy ilman teettämistä. Henkseleinä käytän mustia henkseleita. Eipä niitä ole ollut kuin mustana tai valkoisena. Nyt taitaa olla käytössä kolmet samanlaiset henkselit. Mahan alle jääviä housuja en pidä. Joitakin shortseja ja capreja pidän mahan alla. Juuri viikko sitten tuli ostettua kahdet uudet shortsit ja kaksi lyhythihaista kauluspaitaa ja kaikki kokoa 8XL. Siinä meni neljään vaatekappaleeseen 200 . Aika normaali ostos. Saisi jo kesä tulla viimeinkin. Tätä verkkokauppaa voisi vaikka kokeilla http://www.12xl.de/ Onko joku mahdollisesti kokeillut jo?
- mikä maksaa
Suostuisitko sinä maksamaan lisämaksua lentokoneeseen? Painoa olis kahden ihmisen verran ainakin mutta onko toistaiseksi yksi penkki riittänyt?
No painoa olisi kolmen normaalipainoisen verran. Rahalla toki saa ja hevosella pääsee. Tjaa-a. Minä olisin kyllä valmis maksamaan turistiluokan puolella enemmän mikäli tilaa olisi selvästi enemmän istuimissa ja lisäksi myös jalkatilaa leveyssuunnassa. Muutamassa rivissä voisi olla vaikkapa kolme leveämpää istuinta neljän normaalin sijaan. Ideaa voi käyttää vapaasti. Myös yhtä lailla normaalikokoiset voisivat myös mahdollisessa mukavuudenhalussa varata leveämmän istuimen samaa lisämaksua vastaan :)
- utelias vaan
kotleetti kirjoitti:
No painoa olisi kolmen normaalipainoisen verran. Rahalla toki saa ja hevosella pääsee. Tjaa-a. Minä olisin kyllä valmis maksamaan turistiluokan puolella enemmän mikäli tilaa olisi selvästi enemmän istuimissa ja lisäksi myös jalkatilaa leveyssuunnassa. Muutamassa rivissä voisi olla vaikkapa kolme leveämpää istuinta neljän normaalin sijaan. Ideaa voi käyttää vapaasti. Myös yhtä lailla normaalikokoiset voisivat myös mahdollisessa mukavuudenhalussa varata leveämmän istuimen samaa lisämaksua vastaan :)
Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn et miten saat lisävyön. Ootko koskaan joutunut pyytämään vai huomaako henkilökunta heti että tarviit lisävyön? Kysyykö koskaan etä osaatko kiinnittää vai olettaako että ilman muuta osaat. Tai sanooko ne yleensä koskaan mitään? Oletko koskaan sattunut huomaamaan vieressä istuvan ilmettä? Oletko käyttänyt muita kun Finnairia?
utelias vaan kirjoitti:
Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn et miten saat lisävyön. Ootko koskaan joutunut pyytämään vai huomaako henkilökunta heti että tarviit lisävyön? Kysyykö koskaan etä osaatko kiinnittää vai olettaako että ilman muuta osaat. Tai sanooko ne yleensä koskaan mitään? Oletko koskaan sattunut huomaamaan vieressä istuvan ilmettä? Oletko käyttänyt muita kun Finnairia?
Olen nähnyt helpommaksi olla omatoiminen ja pyytää lisävyön jokatapauksessa. Huomaisi tai ei. Vähän riippuu mitä nyt kukakin sanoo. Ei voi yleistää. Osa suhtautuu siihen ihan normaalina asiana. Kaikki matkustajat nyt ei varmaan näytä ilmeellä mitään mutta ajattelevat mahdollisesti, että eihän tuo vain tule minun viereeni. Finskiä ei voi läheskään aina käyttää.
- extension belt
kotleetti kirjoitti:
Olen nähnyt helpommaksi olla omatoiminen ja pyytää lisävyön jokatapauksessa. Huomaisi tai ei. Vähän riippuu mitä nyt kukakin sanoo. Ei voi yleistää. Osa suhtautuu siihen ihan normaalina asiana. Kaikki matkustajat nyt ei varmaan näytä ilmeellä mitään mutta ajattelevat mahdollisesti, että eihän tuo vain tule minun viereeni. Finskiä ei voi läheskään aina käyttää.
Pöytää et taida saada auki vai oletko edes yrittänyt minkään yhtiön koneissa? Entäs jos toinen samanlainen, tai edes lähes yhtä iso tulee viereen Nousussa ja laskussa on ainakin pakko pitää käsinojat alhaalla. Onko tiukkaa tai tukalaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2823369BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532164- 682049
- 721708
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421342MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251117- 651069
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166993