Hei mulla on elisan kaapelinetti ja haluaisin liittää ps3 myös verkkoon. miten on jos hommaa toisen modeemin ja laittaa sen kiinni pleikkariin, toimiiko ? toimiiko kaksi modeemia samassa taloudessa ??? ku ei viittis käyttää mitään reititintä ku sit noi johdotukset tulee vastaan. tai miten se ois järkevintä tehdä ??
kaksin aina kaunihimpi
5
968
Vastaukset
- kdqwokd eok oqo
vaan juuri se reititin vaaditaan...
Ja johtojahan siinä modeemissakin on...- juhakorkeapudas
Ei tarvita toista reititintä vaan kytkin tai hubi.
- keksa
juhakorkeapudas kirjoitti:
Ei tarvita toista reititintä vaan kytkin tai hubi.
että tuleeko sieltä IP-osotteita tarpeeksi. Jos tulee vaan yksi, niin sitten NATtaava reititin
- xxyzööö
Meillä oli vanha modeemi, johon pystyi liittämään vain yhden laitteen. Vaihdoin modeemin uudempaan ja piuhat kiinni, siinä kaikki. Kaupassa osataan neuvoa millainen pitää hankkia, hinta noin 50-80 euroa.
- fct
4-8 -porttisia ethernet-kytkimiä saa kaupasta halvimmillaan alle 15 euron hintaan, eikä niiden asentaminen modeemin perään ole sen kummempi juttu, piuhat vaan kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876