Joskus sain ladattua kokonaan sellaisen autobonus dokkarin. Nyt en löydä kuin trailerin. Tietäisikö kukaan mistä koko pätkän voisi katsoa.
Kiitos.
Autobonus
25
7498
Vastaukset
- tätä klassikkoa
mistään?
- usko löytyvän
Tuntuu kadonneen verkosta. Viime vuonna vielä näin sen Youtubessa. Aika korutonta kertomaan jantteroinnista, lähinnä tunsin myötähäpeää sitä pariskuntaa kohtaan joka kaupasta yritti saada tuotteita vaihtokauppaamalla jantterointituotteitaan.
Autobonus on jonkun leffan DVD-kylkiäisenä. Kuulemma paljon parempi kuin se itse leffa. Tuskin kovin kallis ostettunakaan.
- sivun
http://www.elitisti.net/database.php?id=2&page=1
Siellä myös maininta:
"Olen kuullut, että elokuva on julkaistu saman ohjaajan Huutajat - Screaming Men (2003) dvd:n sivupalana. Kyseessä lienee merkittävin kotimainen dvd-julkaisu toistaiseksi."
Jostain muualta havaitsin, että em. levy voisi löytyä kirjastosta.
Samoin tuo Pölynimurikauppiaat on ainakin joskus ollut kulemma videona kirjastossa, katsomisen arvoinen sekin ;-)- löytänyt kumpaakaan
kirjastostamme, mutta aika pienessä kaupungissa asun. Voi olla, että löytyy jostain suuremmista kirjastoista.
- hakusessa.
löytänyt kumpaakaan kirjoitti:
kirjastostamme, mutta aika pienessä kaupungissa asun. Voi olla, että löytyy jostain suuremmista kirjastoista.
Olen etsinyt tuota Autobonus dokkaria kanssa, ei tunnu löytyvän.
Eikö joku jolla se on voisi tehdä siitä vaikka torrent -tiedoston jakoon? Kaikkea muuta p*skaa kyllä torrentteina löytyy, mutta tällainen oikea klassikko pitäisi ehdottomasti olla jostain saatavana. - Pedestrian69
hakusessa. kirjoitti:
Eikö joku jolla se on voisi tehdä siitä vaikka torrent -tiedoston jakoon? Kaikkea muuta p*skaa kyllä torrentteina löytyy, mutta tällainen oikea klassikko pitäisi ehdottomasti olla jostain saatavana.Uusi auto kelpäisi minullekin!
- LumiUkko2
Pedestrian69 kirjoitti:
Uusi auto kelpäisi minullekin!
autosta. Ja varsinkin kun on niin paljon lunta ulkona.
- MukavastiKulkee
LumiUkko2 kirjoitti:
autosta. Ja varsinkin kun on niin paljon lunta ulkona.
Hertzilta.
Sain alennus kun olen Better Life jäsen... - ChevroletCorvette
MukavastiKulkee kirjoitti:
Hertzilta.
Sain alennus kun olen Better Life jäsen...auto Fast motorsista...
- Aurinko Paistaa
ChevroletCorvette kirjoitti:
auto Fast motorsista...
Minä kävelen. Tänään on kaunis päivä.
- Timpula3
hakusessa. kirjoitti:
Eikö joku jolla se on voisi tehdä siitä vaikka torrent -tiedoston jakoon? Kaikkea muuta p*skaa kyllä torrentteina löytyy, mutta tällainen oikea klassikko pitäisi ehdottomasti olla jostain saatavana.Pikkuhiljaa valu Autobonus koneelle ko torrentilla imutteli. Mainio pätkä, kyllä se sieltä verkosta löytyy.
- bonus72
Tällä hetkellä se on taas nähtävissä Youtubessa, kunnes todennäköisesti se pian sieltä häviää ja pelkkä traileri on jäljellä. Kannattaa aina silloin tällöin tarkistaa, löytyykö se tuubista. Muutamassa päivässä dokkari tunnetusti häviää.
Palkitun(mutta tähän verrattuna tylsän) Huutajat-dvd:n kylkiäisenä tulee tämä. Löytynee aika monesta kirjastosta ympäri Suomea ja tuskin lättykään enää montaa euroa verkkokaupoista ostettuna maksaa.
- Sääliksi käy Mikkosi
Tässä se taas nähtiin kuinka hurjasti jotkut tekevät työtä järjestelmässä, jossa on liian kalliita tuotteita ja ei ihmiset innostu ostamaan... eikä varsinkaan liittymään siihen. Kun kaupasta saa vastaavia tuotteita halvemmalla, niin miksi ostaa niitä tuttavilta. Käy oikeasti sääliksi dokkarin pariskuntaa, jotka yrittivät keksiä jotain tulonlähdettä ja uskoivat vahvasti että myynti lähtee nousuun.
http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/oy nutrition for life international finland ltd/15425407- Pösilöiden rahastus
Eivät todellakaan vaikuta miltään hengenjättiläisiltä.
- haisenberg
Loistava pätkä, katsottavissa täällä: http://www.dokumentteja.com/autobonus/
- Carina II
Sitä myötähäpeän määrää näitä hyväuskoisia katsoessa. Löytyisiköhän Saippuakauppiaan sunnuntai-ohjelmakin jostain? Siinä lisää samanlaisia.
- 123123
http://youtu.be/LBCZ9Z9-8Yc
Tuossapa tuo....- Tonokit
Sitä loputonta myötähäpeän määrää näitä katsellessa.
- tuppersta
On tää niin klassikko. Opetusfilmi kaikille VM suunnitelmia hamuaville.
- Carina 2
tuppersta kirjoitti:
On tää niin klassikko. Opetusfilmi kaikille VM suunnitelmia hamuaville.
Saippuakauppiaan sunnuntai-nolouden löytää kirjastosta. Sai hyvät naurut.
- sama laulu 3.99
Ent sitte tyhmyydestä sakotetaan toiset haluaa olla tyhmiä me tienataan sillä sama ku toiset haluaa olla sairaita lääkefirmat tienaa sillä
- Anonyymi
Areenassa
- Anonyymi
Firman toiminta päättynyt 2007. Vasta. Siis nutrition for life International Finlandin. Jenkkilässä kai meno jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1303743Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642639Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla342592Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi752411Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "252283Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1031370Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6261255Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1441061Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611046Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001045