Rapu ja suhteen

päättyminen..

Mikä voisi olla ravuille kamalempaa,kuin suhteen päättyminen?

10

2465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

      "vanha suola janottaa"vaikka olisi loppunut jo vuorikymmenia sitten

    • miule ei kylä suhteen päätt...

      mikäää kamala juttu. Siis, mitä ihmettä toi meinaa? :D kamalempiiki jutui on ku joku hemmetin suhtee päättymine. Kyl se muillekki kolahtaa, eikä vaa ravuile.

      Miule kamalinta, mitä maailams vois tapahtuu, on se, että kuolen kahvin kofeiinimyrkytyksee. hähää

    • eri mieltä

      Musta taas tuntuu, että suhteiden loppumiset on ollu mulle yllättävän helppoja. Ihan ku olisin vaan suhteen päätyttyä sysänny kaiken mielestäni ja jatkanu elämää. Onko vika mussa vai missä? Onks muilla ravuilla tällasia "ongelmia"? Sinälläänhän toi ei ole ongelma, mitä nyt tulee itelle tunne etä on kylmä ja tunteeton..

      • ovat mielenkiintoinen

        juttu. Ne saattavat joskus ollu piilossa syystä jos toisestakin ja tulla joskus myöhemmin voimalla esiin.


      • kesäheinä
        ovat mielenkiintoinen kirjoitti:

        juttu. Ne saattavat joskus ollu piilossa syystä jos toisestakin ja tulla joskus myöhemmin voimalla esiin.

        ...ravulla tunteet ole piilossa, ikinä. Kyllä ne eletään joka päivä suht täysillä ja kun rapu päättää lopettaa suhteen niin ei siinä enää ole kahta sanaa! Ohi on, nähty mikä nähty. Mulle se on helppoa kun on ensin tehnyt sen päätöksen niin siitä pidetään kiinni eikä soudeta edestakas. Ja mitä tulee jatkoon niin uutta ei tarvii olla kiikarissa tai jo varalla jotta suhteen voi lopettaa. Mun suhteet on kestänyt aina vuosia, kyse ei siis ole mistään hetken hurmista. Rapu on kaiketi määrätietoinen ihminen sanokaa ihmiset ihan mitä lystäätte!!!!


      • NeitsytNaisena
        kesäheinä kirjoitti:

        ...ravulla tunteet ole piilossa, ikinä. Kyllä ne eletään joka päivä suht täysillä ja kun rapu päättää lopettaa suhteen niin ei siinä enää ole kahta sanaa! Ohi on, nähty mikä nähty. Mulle se on helppoa kun on ensin tehnyt sen päätöksen niin siitä pidetään kiinni eikä soudeta edestakas. Ja mitä tulee jatkoon niin uutta ei tarvii olla kiikarissa tai jo varalla jotta suhteen voi lopettaa. Mun suhteet on kestänyt aina vuosia, kyse ei siis ole mistään hetken hurmista. Rapu on kaiketi määrätietoinen ihminen sanokaa ihmiset ihan mitä lystäätte!!!!

        Ihmisiä on niih erilaisia aina... :/


    • Täysin.Rapu.87

      Niin..
      Samaa ole itsekkin miettinyt.
      Kyllä se muhun ainakin "lyö"niin kovaa että huh..ei kiva :-/

    • Femme-

      Esimerkiksi vakavasti sairaustuminen tai läheisen kuolema?

      Suhteen päättyessä suren muutaman päivän/viikon, kunnes kyllästyn itsesäälissä kieriskelyyn ja alan totuttelemaan uuteen arkeeni. Entiset kumppanini ovat aina ihmetelleet, kuinka nopeasti olen päässyt suhteista yli. Yleensä vain suhteen lopun häämöttäessä mietin että olenko onnellinen näin? En. Onko toinen onnellinen näin? Ei. Ei meitä ole tehty toisillemme. Meissä kummassakaan ei ole vikaa, mutta emme vain sovi toisillemme. Elämä jatkuu molempien kohdalla parempana eteenpäin. :)

      Mutta kaikki käsittelee asiat erillä tavalla. :)

      • Femme-

        Jatkaisin vielä sen verran, että jotenkin kun tunteeni vaan kuolevat/kuoletan ne, en saa niitä herätettyä enää uudestaan eloon, eikä minulla tule pahemmin itkeskeltyä enää entisieni perään.


      • 22
        Femme- kirjoitti:

        Jatkaisin vielä sen verran, että jotenkin kun tunteeni vaan kuolevat/kuoletan ne, en saa niitä herätettyä enää uudestaan eloon, eikä minulla tule pahemmin itkeskeltyä enää entisieni perään.

        ja täysin sama mieltä. Jos en halua niin en halua edes Skorppab kaa :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe