Rapu ja suhteen

päättyminen..

Mikä voisi olla ravuille kamalempaa,kuin suhteen päättyminen?

10

2342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

      "vanha suola janottaa"vaikka olisi loppunut jo vuorikymmenia sitten

    • miule ei kylä suhteen päätt...

      mikäää kamala juttu. Siis, mitä ihmettä toi meinaa? :D kamalempiiki jutui on ku joku hemmetin suhtee päättymine. Kyl se muillekki kolahtaa, eikä vaa ravuile.

      Miule kamalinta, mitä maailams vois tapahtuu, on se, että kuolen kahvin kofeiinimyrkytyksee. hähää

    • eri mieltä

      Musta taas tuntuu, että suhteiden loppumiset on ollu mulle yllättävän helppoja. Ihan ku olisin vaan suhteen päätyttyä sysänny kaiken mielestäni ja jatkanu elämää. Onko vika mussa vai missä? Onks muilla ravuilla tällasia "ongelmia"? Sinälläänhän toi ei ole ongelma, mitä nyt tulee itelle tunne etä on kylmä ja tunteeton..

      • ovat mielenkiintoinen

        juttu. Ne saattavat joskus ollu piilossa syystä jos toisestakin ja tulla joskus myöhemmin voimalla esiin.


      • kesäheinä
        ovat mielenkiintoinen kirjoitti:

        juttu. Ne saattavat joskus ollu piilossa syystä jos toisestakin ja tulla joskus myöhemmin voimalla esiin.

        ...ravulla tunteet ole piilossa, ikinä. Kyllä ne eletään joka päivä suht täysillä ja kun rapu päättää lopettaa suhteen niin ei siinä enää ole kahta sanaa! Ohi on, nähty mikä nähty. Mulle se on helppoa kun on ensin tehnyt sen päätöksen niin siitä pidetään kiinni eikä soudeta edestakas. Ja mitä tulee jatkoon niin uutta ei tarvii olla kiikarissa tai jo varalla jotta suhteen voi lopettaa. Mun suhteet on kestänyt aina vuosia, kyse ei siis ole mistään hetken hurmista. Rapu on kaiketi määrätietoinen ihminen sanokaa ihmiset ihan mitä lystäätte!!!!


      • NeitsytNaisena
        kesäheinä kirjoitti:

        ...ravulla tunteet ole piilossa, ikinä. Kyllä ne eletään joka päivä suht täysillä ja kun rapu päättää lopettaa suhteen niin ei siinä enää ole kahta sanaa! Ohi on, nähty mikä nähty. Mulle se on helppoa kun on ensin tehnyt sen päätöksen niin siitä pidetään kiinni eikä soudeta edestakas. Ja mitä tulee jatkoon niin uutta ei tarvii olla kiikarissa tai jo varalla jotta suhteen voi lopettaa. Mun suhteet on kestänyt aina vuosia, kyse ei siis ole mistään hetken hurmista. Rapu on kaiketi määrätietoinen ihminen sanokaa ihmiset ihan mitä lystäätte!!!!

        Ihmisiä on niih erilaisia aina... :/


    • Täysin.Rapu.87

      Niin..
      Samaa ole itsekkin miettinyt.
      Kyllä se muhun ainakin "lyö"niin kovaa että huh..ei kiva :-/

    • Femme-

      Esimerkiksi vakavasti sairaustuminen tai läheisen kuolema?

      Suhteen päättyessä suren muutaman päivän/viikon, kunnes kyllästyn itsesäälissä kieriskelyyn ja alan totuttelemaan uuteen arkeeni. Entiset kumppanini ovat aina ihmetelleet, kuinka nopeasti olen päässyt suhteista yli. Yleensä vain suhteen lopun häämöttäessä mietin että olenko onnellinen näin? En. Onko toinen onnellinen näin? Ei. Ei meitä ole tehty toisillemme. Meissä kummassakaan ei ole vikaa, mutta emme vain sovi toisillemme. Elämä jatkuu molempien kohdalla parempana eteenpäin. :)

      Mutta kaikki käsittelee asiat erillä tavalla. :)

      • Femme-

        Jatkaisin vielä sen verran, että jotenkin kun tunteeni vaan kuolevat/kuoletan ne, en saa niitä herätettyä enää uudestaan eloon, eikä minulla tule pahemmin itkeskeltyä enää entisieni perään.


      • 22
        Femme- kirjoitti:

        Jatkaisin vielä sen verran, että jotenkin kun tunteeni vaan kuolevat/kuoletan ne, en saa niitä herätettyä enää uudestaan eloon, eikä minulla tule pahemmin itkeskeltyä enää entisieni perään.

        ja täysin sama mieltä. Jos en halua niin en halua edes Skorppab kaa :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe