rapu n ja jousimies m

ihastunut...

Kertokaa minulle mitä teen?..olen niin ihastunut yhteen jousimieheen tapailin häntä 2 kk ajan noin pari kertaa viikossa..mutta siten hän ei tiennyt mitä halus...eikä antanut kuulua itsetään mitään..lähetin jonku viestin mut ei niihin vastannu ..mut sitten ku oli kulunut noin 1kk sit hän soitti ja jutteli kaikenlaista oli iloinen kun kuuli ääneni..ja aiko ottaa yhteyttä ...mutta sama juttu taas...en ymmärrä yhtään missä mennään...olen ajatellu en ota yhteyttä vaikka mieli tekis...

6

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskarista M

      jousimies mies ei sovi mihinkään eikä kenekään merkin kanssa, koska ihan turhaan toivoa tältä mieheltä mitään parisuhde elämää ja lapsia tai perhe... ynm.. koska se ei ole sitoutumista varten tullu tähän maailmaan eikä ikinä hänestä tuu kunnon avio tai avomiestä. uskoka pois:-)
      kokemuksesta 18 vee jouskarin kaa olttiin vaan on off suhteessa koko nää 18 vuodet. hänestä ei tullu eikä tulekaan ikinä mun mies.... älä toivo turhaan aitten, etsi joku muu merkki parempi, ja ravun kanssa on maailman huonoin pari vesi ja tuli ei ei ei never:-(

    • kat

      rapu ja jouskari ei tosiaankaan sovi yhteen. Ravut on ihan liikaa rauhaa rakastavia, lopppujenlopuks tylsiä jouskarista. Oon ite jouskariN, ja tunnen itteni jo aika hyvin. Jouskari saattaa hullaannuttuaan piirittää, tai näyttää välinpitämättömältä. Useinkaan ei tiedä pitäskö vai eikö. Jos valloitat jouskarin, saat kyllä hyvää kyytiä, mutta se ei ehkä kestä.

    • kokemusta on

      Kyllä täytyy kokemuksen syvällä rintaäänellä suositella rapunaiselle TODELLA jotain muuta merkkiä. Jousimies on ikuinen reissumies jolla pitää olla pitkä lieka eli ei siedä sitomista missään muodossa. Kokemusta löytyy (2 exää = 16v. yht) kun ekakerrasta ei ymmärtänyt. Joo ja isänikin on jouskari ja kummipoika jne. tunnen kyllä nämä iloiset ja mukavat seuramiehet mutta perhekeskeisiä he eivät ole. Ystävät, reissaaminen, työ, harrastukset ym. menevät aina edelle. Ja mitä tulee siihen että mies kuulostaa iloiselta kun soitat....nehän on aina iloisia ja seurallisia, ei se sitä kerro onko kiinostunut vai ei. Todennäköisesti ei kovin kiinostunut ole kun ei ole jo muuttanut sun nurkkiin : ))) Älä ota sitä vakavasti! Rapunainen haluaa kuitenkin perheen jossain vaiheessa tai ainakin rauhallisen kotielämän mutta jouskari ei. Sillä on kokoajan meno päällä ja sata rautaa tulessa. Hermo siinä menee...niin ja kodin hoito jää sitten vain ja ainoastaan sun kontolle, jouskaria EVVK.

      • pippuri9

        Niin jousimeihet on kyllä vapauden kaipuun olosia. Minulle on karvaasti käynyt myös että lähdetään mitään kertomatta ja syytä sanomatta läppäsemään.Vielä että itse on ollut kotona,kyllä se loukkaa syviä sielun pohjia myöten.Kun katselee noita treffi palstoja niin on todella paljon juuri jousimiehiä liikenteessä. Sitten on tämä puhumattomuus kipeistä asioista,heillä ei ole taitoa keskustella rakentavasti.Mutta on heissä hyviäkin puolia jos ovat nousevassa merkissä skorpionia.


      • souwari
        pippuri9 kirjoitti:

        Niin jousimeihet on kyllä vapauden kaipuun olosia. Minulle on karvaasti käynyt myös että lähdetään mitään kertomatta ja syytä sanomatta läppäsemään.Vielä että itse on ollut kotona,kyllä se loukkaa syviä sielun pohjia myöten.Kun katselee noita treffi palstoja niin on todella paljon juuri jousimiehiä liikenteessä. Sitten on tämä puhumattomuus kipeistä asioista,heillä ei ole taitoa keskustella rakentavasti.Mutta on heissä hyviäkin puolia jos ovat nousevassa merkissä skorpionia.

        Voisitko selittää mitätarkoittaa nousevassa merkissä skorpiooni, en seuraa paljon näitä horoskooppeja mutta joitain luonteen piirteitä ne tuntuu tietävän, en kylläkään ole sellainen jousimies jota täällä kuvaillaan,olin 30v naimisissa ??? ja nainen petti en minä,siinä meni hieman luttamus Ollaan kait me jokainen oma luonteensa ollaan sitten synnytty miloin tahansa


      • pippuri9
        souwari kirjoitti:

        Voisitko selittää mitätarkoittaa nousevassa merkissä skorpiooni, en seuraa paljon näitä horoskooppeja mutta joitain luonteen piirteitä ne tuntuu tietävän, en kylläkään ole sellainen jousimies jota täällä kuvaillaan,olin 30v naimisissa ??? ja nainen petti en minä,siinä meni hieman luttamus Ollaan kait me jokainen oma luonteensa ollaan sitten synnytty miloin tahansa

        Nouseva merkki tarkoittaa,että on lähellä seuraavaa horoskooppi merkkiä t. päinvastoin aleneva taas alas päin seuraava.Näin tarkasti jos lähdetään tutkimaan on tiedettävä kello aika syntymä ajan lisäksi.Tottakai geenit vaikuttaa myös luonteen piirteisiin myös.Mutta mitä itse olen seurannut ihmisiä ja merkkejä niin aika hyvin ne pitää paikkansa.Itse olen tyypillinen rapu nainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe