Suhde terapeutin kanssa?

Taika-laatikko

Oletetaan että oikeasti rakastuu terapeuttiinsa ja terapeutti tuntee samoin niin oisko suhteeseen ryhtyminen nyt niin kauheaa? Eihän rakkaus katso aikaa ja paikkaa! Miksei terapeutin ja potilaan välilläkin voisi olla aitoa rakkautta?

Mä niin toivon että tää mun terapeutti tuntis jotain mua kohtaan... =) Yritän laittautua nätiksi kun meen terapiaan ja olen seitsemännessä taivaassa jos se sanoo mua nätiksi! Ollaan puhuttu jonkin verran seksistä (olen aika estynyt, en paljoa pysty), ja terppa sanoo että seksi on luonnollinen asia. Joo on varmaan! Mutta enhän mä voi sanoa että haluan seksiä sen kanssa! =D

3

2495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terapiassa

Unohda tuo samantien. Tuo klassinen tapaus ja terapeutit ovat erityisen tarkkoja tuosta. Jos paljastat asian, terapeuttisi vaihtaa sinut samantien toiselle. Ilmiöllä on joku nimikin ... olisiko se peilaus tai heijastus tms. Hyvin yleinen!

Rajoita heti omia tunteistasi. Terapeuttisi on ammattilainen, jonka tehtävä on auttaa sinua. Auta sinä häntä ja pysy analyyttisenä sinäkin. Älä sekoita tunteita. Hän osoittaa mielenkiintoa sinuun, koska se on hänen ammattinsa.

Jos terapeutti havaitsisi itsessään pieniäkään tunteita potilastaan kohden, hän vaihtaisi heti potilaan toiselle terapeutille.

Muista tämä yksinkertainen asia. Sinun elämääsi hallitsee vain yksi psykkisesti kipeä ihminen, sinä itse, mutta hänen ammattielämässään teitä on satoja. Älä uskottele itsellesi. Satutat vain lisää itseäsi.

Kun ihminen on kipeä kuin sinä, häenllä on tarve rakastaa toista. Sekin on pakenemista, epätoivoista hyvän etsimistä, mutta sekin olisi vain oireiden hoitamista. Tunnista syyt ja laita ne kuntoon ja vasta kun olet kunnossa anna tunteillesi vapaus valita kohteensa.

• kuvittelevat

rakastuvansa terapeuttiinsa. Sitä kutsutaan joksikin transferaatioksi tms.

Heijastetaan tunteet terapeuttiin jne.

• on erittäin

kiinnostunut kuulemaan, jos saat seksiä terapeutiltasi. Olet aivan varmasti viimeinen hänen potilaansa. Terapeutti EI KOSKAAN SEKAANNU POTILAASEEN, kaikki tuo on sinun omaa mielikuvitustasi tai terapeutti on TÄYSIN EPÄPÄTEVÄ PUOSKARI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe