Onko kellään tietoa Toimisto au.n työstä? mitä he tekevät ja tekevätkö sen loppumpalveluksen niitä toimisto hommia pelkästään? onko kursseja paljon? Kannattaako valita se paikka vai olla perus ryhmänjohtaja?
tietoa toimisto au.n työstä
2
4371
Vastaukset
- ...
Meidän toimisto AU:lta hajos pää siinä touhussa. Aika paljon saa huorata skappareden asioilla. Lisäksi koko komppanian vihat on niskassa jos sattuu kusemaan vaikkapa litteratilaukset tai vastaavaa. Metsäaamuja on tosin huomattavasti vähemmän. Ja kyllä tekevät loppu palvelusajan niitä samoja hommia. Kursseja ei meidän tsto au:lla ollut ainuttakaan. Yksikköupseeri näytti miten homma toimii ja alokkaista koulutetaan sitten kirjuri kaveriksi. Näin oli siis KaiPr:n paremmassa pioneerikomppaniassa. Käytännöt saattaa vaihdella komppanioiden ja aivan varmasti prikaatien välillä.
- toimisto huuhaa
Toimisto huuhaan hommahan on yks parhaimmista vuoden nakeista. Jos homma toimii niin kessun nappulat tulee melkein instana ku toimistohuuhaa joutuu olee skappareitten kanssa tekemisissä niin paljon. Ainaki meijän varusmiestoimistossa on 1 Au 2 kirjuria. Homma toimii ja peitto heiluu. En sit tiiä kuin käy ku uudet alokkaat tulee maanantaina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368692Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701267Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17936Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657