Katoin tossa eka finaalipelin, ja huomasin että pelin selostus on ''hieman'' puolueellista. Selostajat olivat mielestäni JYP:n puolella peli alusta loppuun asti... Kärpillä oli esim. monta hyvää maalintekopaikkaa ja hienoja kuvioita mutta selostajat vähättelivät tekoja, sanoivat tuuripeliksi ja kehuivat JYP:n puolustuksen ja maalivahdin maasta taivaisiin. Koko pelin ajan muutenkin selostajat kehuivat JYP:n normaaleja maalintekopaikkoja ja puolustusta. Tämä johtuu varmaan siitä että suurin osa selostajista ovat etelämmästä suomesta.
Ei oo oikeen kiva kattua pelejä kun tämmöset selostajat latistaa tunnelman totaalissti, selostajat vaihtoon.
Finaalipelien selostus puolueellista?
7
249
Vastaukset
- antikärppä
olin kuulevinani jopa että selostaja olisi sanonut "kärpät ovat perseestä ja syvältä sieltä" ja varmaan sanoikin. Ei taida selostaja tykätä käppyröistä?
- luo helpolla
tuon "fiiliksen"
itse en ihan tuohon kallistuisi noin kongreettisesti
2 eka erässä Jyp voitti ns. valmentajien vihosta löytyvät todelliset maalipaikat 8-1 et hyvin , hyvin selkeetä hallintaa niiden valossa oli ottelu 2 eka erässä . Vaikea siinä on Kärppiä alkaa kehuskelemaan ? - Mä vaan
Näkihän sen minkä värisillä laseilla tahansa että Jyp vei Kärppiä narussa 2 erää totaalisesti, kolmannessa vähän pääsi Kärpätkin mukaan peliin, suurimmaksi osaksi vahinkojäähyn(Vänttinen) takia, parempi voitti, toivottavasti niin tänäänkin.
- elmo
Grönman ja Pietilä ovat surkeita kommentaattoreita,Pietilä keskeyttää jatkuvasti muut ja Grönman on pihalla muuten vaan.
- bfddfbdf
Kuka vitun idiootti nyt oulun persereikiä kannattaisi? Koko Suomi on JyPin puolella.
- Ilman maaleja
Kyllä selostajan on vaikea hehkuttaa joukkueen perään, jos se ei kykene tekemään yhtään maalia tunnin aikana, ei edes lukuisten ylivoimien alla. Jos se ei sitten ole vastustaja yvyyttä tuo puolustaminen, niin onko se sitten Kärppähyökkääjien tehottomuutta. Vaike tehottomuutta on kovasti hehkuttaa, siinähän tekee ittesä selostajakin jo naurun alaiseksi. Tietysti voi ylistää pelaajaa aina kun se koskee kiekkoon, mutta eihän se ole hyvä veli pelin tarkoitus!
- Kuuntelijaaaaaaaaa
Kuuntele selostus Radio Megasta Myös netissä. Niin saat kuuulla toisenlaisen selostuksen. Ari Stenius On hyvä selostaja. Parempi kuin Antero Mertaranta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399