Joo tota tää mun kone on alkanu jumittelee ja sitte ku se menee jumiin ni ei auta muu kuin käynnistää uudelleen. Ois kiva saada vähän apua kun oon tän kans paininu jo aika kauanki :)
Kiitos jo etukäteen!
APUA! Kone jumittaa
4
286
Vastaukset
- jesdd
nii ja joo tämä tapahtuu usein pelatessa. Esim Enemy Territory tai GunZ: The Duel pelejä. Koneen tehojen pitäisi riittää noiden pelaamiseen reilustikkin.
Jos meinaat että noilla tiedoilla pärjätään, vie suosiolla korjaamolle ja kaiva kuvetta.
Tuossa RepeRuutikallo on oikeassa, että hieman enemmän tietoa. Mutta koitetaan nyt jotain ensimmäiset epäilykset kohdistuvat koneen lämpöihin. Prosessori onko jäähdytysrivat täynnä pölyä? Onko ylikellotettu? Ja samat asiat myös näytönohjaimen kohdalle.
- jesdd
huru_ukko kirjoitti:
Tuossa RepeRuutikallo on oikeassa, että hieman enemmän tietoa. Mutta koitetaan nyt jotain ensimmäiset epäilykset kohdistuvat koneen lämpöihin. Prosessori onko jäähdytysrivat täynnä pölyä? Onko ylikellotettu? Ja samat asiat myös näytönohjaimen kohdalle.
joo tota puhistettu on iha vasta, lämmöt kaikki ok, ei ylikellotettu. sanokaa mitä tietoja tarvii niin kerron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522