Joo tota tää mun kone on alkanu jumittelee ja sitte ku se menee jumiin ni ei auta muu kuin käynnistää uudelleen. Ois kiva saada vähän apua kun oon tän kans paininu jo aika kauanki :)
Kiitos jo etukäteen!
APUA! Kone jumittaa
4
277
Vastaukset
- jesdd
nii ja joo tämä tapahtuu usein pelatessa. Esim Enemy Territory tai GunZ: The Duel pelejä. Koneen tehojen pitäisi riittää noiden pelaamiseen reilustikkin.
Jos meinaat että noilla tiedoilla pärjätään, vie suosiolla korjaamolle ja kaiva kuvetta.
Tuossa RepeRuutikallo on oikeassa, että hieman enemmän tietoa. Mutta koitetaan nyt jotain ensimmäiset epäilykset kohdistuvat koneen lämpöihin. Prosessori onko jäähdytysrivat täynnä pölyä? Onko ylikellotettu? Ja samat asiat myös näytönohjaimen kohdalle.
- jesdd
huru_ukko kirjoitti:
Tuossa RepeRuutikallo on oikeassa, että hieman enemmän tietoa. Mutta koitetaan nyt jotain ensimmäiset epäilykset kohdistuvat koneen lämpöihin. Prosessori onko jäähdytysrivat täynnä pölyä? Onko ylikellotettu? Ja samat asiat myös näytönohjaimen kohdalle.
joo tota puhistettu on iha vasta, lämmöt kaikki ok, ei ylikellotettu. sanokaa mitä tietoja tarvii niin kerron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760