olen Kärppien kannustaja, mutta nyt saa JYP
pokata kultaa.Ei aina Kärpät, kun se on jo niin
kulunut lause.Nyt on jo toisten vuoro !!
Joten JYP RULETTAA TÄNÄ VUONNA !!
Kärpille hopeaaaa
4
204
Vastaukset
- ei luovuta
Johan se on nähty, että Kärpiltä nousu onnistuu. Juuri JYP:iä vastaan noustiin 2003 pleijareissa tappioasemasta 1-3 voittoon. Itse odotan ihan luottavaisin mielin jatkoa. Kärpät oli tänään pelillisesti vahva tappiosta huolimatta.
- niin se on
että kunnon kannattaja ei luovuta.
Kaikesta huolimatta annan suosiolla JYPILLE
KULLAN.Aina ei voi voittaaa.Kyllähän se Kärpät edustaa koko pohjois-Suomea, mutta, mutta..
Joskus liika on liikaa. - silloin kerran
Katsoppas millä miehityksellä jyp joutui pelaamaan silloin 3-1 tilanteesta eteenpäin.
KAIKKI parhaat miehet oli lasaretissa ja viimeisen voitonkin kärpistä jyp otti ihan suomi-sarjan miehillä. Enempään ei sitten pystytty ja loppu olikin yhtä teurastusta.
Nyt tilanne on ihan toinen ellei kärpäset sitten ala pelaamaan sikaa..... - niin se on
silloin kerran kirjoitti:
Katsoppas millä miehityksellä jyp joutui pelaamaan silloin 3-1 tilanteesta eteenpäin.
KAIKKI parhaat miehet oli lasaretissa ja viimeisen voitonkin kärpistä jyp otti ihan suomi-sarjan miehillä. Enempään ei sitten pystytty ja loppu olikin yhtä teurastusta.
Nyt tilanne on ihan toinen ellei kärpäset sitten ala pelaamaan sikaa.....ajatus on tämä: ennen oli niin ja nyt on niin
kuin on. Ei kannata vertailla, kuin nöyrtyä jos
toinen sija vielä on tarjolla.Peli on peliä.
Ei kannata ottaa kovin tosissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399