Porin huumekoulujupakka

paljastanut isoja kotivilje...

paljastanut isoja kotiviljelmiä

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2009/04/856555

- Kotona kasvatettu kannabis on laadultaan tehokkaampaa kuin hasis. Vaikuttava aine on sama, mutta kotikasvatuksessa saadaan THC-pitoisuus korkeammaksi, kertoo komisario Ritva Elomaa Helsingin poliisista.

poliisi setä sanoo että kannabis aiheuttaa mielenterveyttä, hahaahahahahahhahaahah

12

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalauta....

"Kotona kasvatettu kannabis on laadultaan tehokkaampaa kuin hasis."

Eikös poliisit tiedä että hasis on nimenomaan kannabiskasvista JALOSTETTUA tavaraa, eli hasis on aina väistämättä vahvempaa.

vertailu:

Kannabiskasvi = olut
      Hasis = koskenkorva
      THC-öljy = pirtu.

Poliisit eivät vissiin muistaneet mainita että matkalla Afganistanista, nepalista tai marokosta kovin moni porras sotkee hasikseen ties mitä jatketta joka itseasiassa tarkoittaa sitä että HASIKSEN käyttäjät altistuvat sivuaineiden haitoille kun taas kotikasvatettu kannabis on PUHDASTA.

Mutta niinhän se on aina ollut että poliisien on ollut aina määrä tehdä päihteidenkäytöstä vaarallisempaa kuin se muuten olisi.

GG poliisit ja huumausainelainsäädäntö.

• Homma menee

Kannabiskasvi = kotikalja
        Kannabiskukinto = (Port)viini
        Hasis = Konjakki
        THC öljy = Rommi 80%

• Mikke
        Homma menee kirjoitti:

Kannabiskasvi = kotikalja
        Kannabiskukinto = (Port)viini
        Hasis = Konjakki
        THC öljy = Rommi 80%

Näin se homma menee:

Kannabiskasvi = happi
        Kannabiskukinto = vesi
        Hasis = 10 prosenttiseksi laimennettu kahvi
        THC öljy = alkoholiton kalja

• miksi ihmeessä?
        Mikke kirjoitti:

Näin se homma menee:

Kannabiskasvi = happi
        Kannabiskukinto = vesi
        Hasis = 10 prosenttiseksi laimennettu kahvi
        THC öljy = alkoholiton kalja

miksi sä leikit mikkeä, vaikka sulle on asiasta monta kertaa sanottu? oletsä joku mielenterveysongelmainen, joka nauttii siitä, että voi ihan rauhassa häiriköidä netissä toisten nimimerkeillä?

• Mikke
        miksi ihmeessä? kirjoitti:

miksi sä leikit mikkeä, vaikka sulle on asiasta monta kertaa sanottu? oletsä joku mielenterveysongelmainen, joka nauttii siitä, että voi ihan rauhassa häiriköidä netissä toisten nimimerkeillä?

http://www.youtube.com/watch?v=TnzFRV1LwIo

• et ole

• et ole kirjoitti:

et ole edelleenkään alkuperäinen mikke, vaan pelkkä mielisairas avohoitopotilas ja nettihäirikkö.

Minulla on ollut useita kannabispsykooseja ja olen ollut kaksi kertaa mielisairaalassakin. Mitä sitten?

Mitä se on sinulta pois?

• et ole
        Mikke__ORIG kirjoitti:

Minulla on ollut useita kannabispsykooseja ja olen ollut kaksi kertaa mielisairaalassakin. Mitä sitten?

Mitä se on sinulta pois?

et ole edelleenkään hän, vaan olet edelleen vain valehteleva häirikkö. "mikke_orig" on alkuperäinen, yhdellä alaviivalla. sinä olet vain nettihäirikkö, mielisairas psykiatrian avohoitopotilas.

• Mikke_ORIG 
        et ole kirjoitti:

et ole edelleenkään hän, vaan olet edelleen vain valehteleva häirikkö. "mikke_orig" on alkuperäinen, yhdellä alaviivalla. sinä olet vain nettihäirikkö, mielisairas psykiatrian avohoitopotilas.

""mikke_orig" on alkuperäinen, yhdellä alaviivalla."

Minä olen alkuperäinen. Näitä aina näkee. Kiva, että on oma fanikerho hurraamassa. Teidän uskollisuutenne saa minut jatkamaan...

• nyt uskon
        Mikke_ORIG  kirjoitti:

Minä olen alkuperäinen. Näitä aina näkee. Kiva, että on oma fanikerho hurraamassa. Teidän uskollisuutenne saa minut jatkamaan...

Nuolen persereikäsi putipuhtaaksi.

• Vaan näin
        nyt uskon kirjoitti:

Nuolen persereikäsi putipuhtaaksi.

Niin, taisit toki viisaampana luovuttaa väittelyn idiootin kanssa, koska siihenhän tarvitaan aina kaksi.

Mutta feikki-mikke tämä on edelleen. Nyt nimimerkki olisi (ilmeisesti) oikein, mutta kun tämä ei ole rekisteröity nimimerkki...

• ole hän edelleenkään
        Mikke_ORIG  kirjoitti:

et ole. sinä olet vain hobgob, eli et mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      108
      3643
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      19
      2602
    3. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      120
      2289
    4. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      6
      2193
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      1924
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      36
      1586
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1046
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      960
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      71
      919
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      867
    Aihe