mistä materiaalista voisi tehdä dildon? Muotin teko onnistuu helposti mutta mistä muovista silikonista tms itse dildon voisi valmistaa, onko muita mahdollisuuksia kuin kallis clone a willy kit?
miten tehdä dildo
8
5471
Vastaukset
- käytät ikkunasilikona?
Sulatat jonkun isomman jellydildon materiaalia ja kaadat sitä muottiin? Tuolla tavalla tehdyn dildon kanssa pitää sitten ainakin alkuksi käyttää kondomia että sulatuksessa tulleet myrkylliset aineet ei pääse herkkiin paikkoihin.
Päällystät muotin reunat ihan tavallisella ikkunasilikonilla 5 mm kerroksen ja annat sen kovettua ontoksi. Sitten lisäät uuden kerroksen ja annat taas kovettua pari päivää. Ikkunasilikoni ei tykkää kovettua paksuna kerroksena eli muuten se jäisi sisältä täyteen kovettumatonta tavaraa. Lopputulos on kyllä aika kova.
Itse tekisin jellydildosta sulattamalla. Sellaisia on ennekin muokattu uuteen muotoon puukon ja kuumailmapuhaltimen avulla.- HähTäh
Jos muotin saa tehtyä niin eihän tuo materiaali enää kallista ole:
http://www.omenamato.fi/p4920-cloneboy-refill-silicone-rubber-pink-fi.html
- Insinööri83
Itse ostin joskus jostain askartelutarvikekaupasta muovailuvahaa joka oli vissiinkin jo päiväysvanhaa ja varmaankin tämän vuoksi erittäin jäykkää. Ne oli jotain puolen kilon paketteja eikä maksanutkaan paljoa. Siitä muovailin haluamani muotoisia ja kokoisia tekokikkeleitä. Ainut huonopuoli tässä materiaalissa on se, että se ajan kanssa maksaa vähän sillä muovaillun tekokikkelin päälle pitää käytön ajaksi vetää kortonki ja sitoa se kiinni. Mutta kuitenkin tällätavoin saa nopeasti ja vaivattomasti juuri sellaisen dildon kuin itse kukin haluaa.
- sulaa vahaa
Muovailuvaha on kiva yhteen kokeiluun mutta kestääkö se pidempään? Muovailuvaha kun muuttuu lämpimässä pehmeäksi.
Itse voisin muovailuvahasta tehdä dildosta mallin. Kun malli olisi oikean kokoinen ja muotoinen niin sitten vaikka kipsistä tai muusta kovettuvasta tavarasta tekee sen perusteella muotin. Muotti halkaistaan. Muottiin voi sitten tehdä silikonista, jellystä tai vaikka jäästä dildon. - Insinööri83
sulaa vahaa kirjoitti:
Muovailuvaha on kiva yhteen kokeiluun mutta kestääkö se pidempään? Muovailuvaha kun muuttuu lämpimässä pehmeäksi.
Itse voisin muovailuvahasta tehdä dildosta mallin. Kun malli olisi oikean kokoinen ja muotoinen niin sitten vaikka kipsistä tai muusta kovettuvasta tavarasta tekee sen perusteella muotin. Muotti halkaistaan. Muottiin voi sitten tehdä silikonista, jellystä tai vaikka jäästä dildon.Naisen vitussa on lämpöasteita 36-37 astetta celsiusta. Muovailuvaha huoneenlämmössä on noin 20 celsiusta. Eli delta t=16 celsiusta. Ei se sula jos et osta pikkukakaroille tarkoitettua muovailuvahaa joka on jo tuossa alkulämpötilassa erittäin pehmeää. Se vaha mitä mulla on ollu, oli erittäin jäykkää. Tuossa laskinkin, että ei sen kaiken järjen mukaan pitäisi sulaa vitussa jos kitkaa ei ole.
- diydiy
1. sopivia ilmapalloja. osa niiden muodoista käy melkein suoraan plugeihin.
2. pestään ilmapallojen sisältä se jauhe pois, tai käännetään puhdas pallo nurin.
3. ruutataan lasi/akvaariosilikonit pallon sisälle ja muotoillaan.
4. annetaan kuivata muutaman päivän ja poistetaan ilmapallo.
5. lopullinen kuivaus 1-2vk.
lateksi tarttuu melko tiukasti silikoniin, mutta lähtee kuitenkin pintaa hajoittama irti. irroitusta voi helpottaa saippuoimalla pallon ensin. oikein tehtynä mitään ilmakuplia ei muodostu ja pinnasta tulee sileä. - heppijorma
Ballistic gel... eli gelatiinia... tai siis liivatetta... ja sen kaataa muottiin. Dildosta tulee notkea, ja tietysti halutun kokoinen ja muotoinen. Päälle kortsu ja nautiskelemaan.
- Shyna
En ehkä lähtisi tekemään mistään testaamattomista aineista... Ties mitä kemikaaleja noista irtoaa ja saa vielä syöpäsolut syntymään intiimialueelle! Jos haluaa mittatilausdildon, niin ostakaa ihmiset noita peniksen kloonauspaketteja. Materiaalit testattu ja turvallisia.
http://www.rosawilly.fi/product/hupituotteet/clone-a-willy-kit-kikkelin-kloonauspaketti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844282Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303211- 1702590
- 141976
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862