Mulla oli torstaina hengenahdistusta ja samalla puristi rintaan, varsinkin kun hengitti syvään- istuin silloin ja järjestelin tavaroita. Ja sitä rinnan puristamista jatkui illan mittaan ja nukkumaan menessä piti nousta vähäksi ajaksi istumaan kun henkeäkin ahdisti jonkin verran. Nyt perjantaina taas ahdisti henkeä, rintaa ei kylläkään puristanut, mutta nyt sattui rntakehän alueelle ja kaulaa puristi -illalla tulivat to ja pe nämä vaivat. Pitäisikö mennä tänään käymään lääkärissä..?? Sepelvaltimotautia on suvussa. Itse olen kuitenkin vasta 21- vuotias. Ei ole käytössä mitään lääkkeitä, paitsi e-pillerit(harmonet)olen itse miettinyt astmaa, tai refluksitautia... en sit tiedä.
mitä tehdä
6
417
Vastaukset
- Vaivanen kans
käydä lääkärissä juttelemassa vaivasta.
Voit saada avun helpostikin.
Jostain tuo ahdistus tuli, hyvä selvittää. - angina pectrorikselta
Lääkäriin ja äkkiä, ennenkuin saat ensimmäisen laakin! Angina pectoris voi tulla kelle hyvänsä
mihin ikään hyvänsä, varsinkin jos häirikkögeeni on olemassa.- ehkä pitää mukana
pari 500 mg asperiinia, jos tulee tuskia ne naamaan ja (lääkäri)ambulanssi heti. "Kaverilta" saatuja nitroja ei kannata kokeilla ennen syyn selviämistä.
Sinuna hakeutuisin päivystykseen oitis.
Ethän vain ole bodari tai muuten käytä mitään hormoneja, silloin ennuste on todella huono.
Ja liikunnan voi muuttaa rauhaliseksi tai jos et liiku parin kilsan lenkki ei ole pahasta.
Tupakka on oikea perkele, alkoholi sensijaan pieninä määrinä hyvä, kotikonstina verenohennukseen ketsuppia tai laimennettua etikkaa (maistuu tietysti paskamaiselta)...
Ja verenohennukseen tuo asperiinikin perustuu. - Ehkäisyvalmisteista
ehkä pitää mukana kirjoitti:
pari 500 mg asperiinia, jos tulee tuskia ne naamaan ja (lääkäri)ambulanssi heti. "Kaverilta" saatuja nitroja ei kannata kokeilla ennen syyn selviämistä.
Sinuna hakeutuisin päivystykseen oitis.
Ethän vain ole bodari tai muuten käytä mitään hormoneja, silloin ennuste on todella huono.
Ja liikunnan voi muuttaa rauhaliseksi tai jos et liiku parin kilsan lenkki ei ole pahasta.
Tupakka on oikea perkele, alkoholi sensijaan pieninä määrinä hyvä, kotikonstina verenohennukseen ketsuppia tai laimennettua etikkaa (maistuu tietysti paskamaiselta)...
Ja verenohennukseen tuo asperiinikin perustuu.jotkin voivat tehdä kuvaamiasi oireita, mutta lääkäriin heti, hopi hopi....
- vaan
Ehkäisyvalmisteista kirjoitti:
jotkin voivat tehdä kuvaamiasi oireita, mutta lääkäriin heti, hopi hopi....
Kiitoksia kaikille kovasti neuvoista!! :)
Lääkäriin tänään ollaan menossa. - vaan
vaan kirjoitti:
Kiitoksia kaikille kovasti neuvoista!! :)
Lääkäriin tänään ollaan menossa.Kävin siellä lääkärillä, hän kuunteli vain keuhkot ja sydämmen. Sanoi sitten lopuksi, että sitten kun tulee taas niin menen käymään siellä. Kerroin kaikki ja sanoin mitä suvussa on. Mutta eipä tehnyt mitään tutkimuksia, ei sydänfilmiä yms. Sairaanhoitaja puhui mulle sellaisen ottamisesta puhelimessa... pitäisikö mennä sitten myöhemmin uudestaan sellaiselle lääkärille joka ottaa tosissaan, aika riesa tälläinen.. Voisiko joku neuvoa? arvostaisin sitä todella. :(Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389