Parista viime aikoina kokemusta.Komeitakin.
Suuret vaatimukset kuten minullakin.
Ulkonäköäkin on ainakin näille riittämiin.
Hyvin aktiiviasia ensin,päivittäin,molemmat.
1.lähti"hiihtelemään"eikä ole ottanut
yhteyttä muutamaan päivään?
Viikonloppuisin kuulemma tekemistä.
2.asuu kauempana.Laittelee viestejä keskellä
yötä.viime yönä tuli "ruusuja"muttei vastauksia
kyselyihini.
Eronneita ja vapaita kuulemma molemmat.
Valehtelevatko kaikki skorpparit ?
Ex- mieheni oli skorppari oli aktiivinen minun
kanssani...myös muualla...joten erosin.
Seuraavakin oli skorppari ja sama vika.
Jäi rysän päältä kiinni...meni kierrätykseen
myös saman tien.
Kumpikin suhde oli hyvin pitkä-aikainen.
Itse en ollut kummallekaan uskoton.
Näiden kahden kanssa en seurustele.Itse olen
nouseva-skorppari ja kyllästyn nopeasti jollen
saa huomiota,enkä perään soittele.
Johtopäätös .Ovat varattuja,joten anti olla.
Eihän tämä päätös vaikea ollutkaan.
Skorppari-miehet ?
17
2079
Vastaukset
- Kalat36nainen
???? En tajunnut tuosta mitään? :D Kerro uudestaan? Ei skorpparia kannata analysoida.Ei johda mihinkään ja jää vain paha mieli.
- lue hitaammin
Kalat naiselle 36 / älä mieti liikaa
------------------------------------ - Kalat36nainen
lue hitaammin kirjoitti:
Kalat naiselle 36 / älä mieti liikaa
------------------------------------... Ja ei sitten.Antakaa olla.
- Kalat36nainen
Kalat36nainen kirjoitti:
... Ja ei sitten.Antakaa olla.
ne valehtelee koska ne ei vaan uskalla olla sitä mitä ne oikeesti on.
- paikkaansa
Kalat36nainen kirjoitti:
ne valehtelee koska ne ei vaan uskalla olla sitä mitä ne oikeesti on.
Me valehtelemme teille sen vuoksi että te ette uskalla antaa meidän olla sellaisia kuin me olemme. Me säästämme teitä, mutta sitähän te ette ymmärrä vaikka se kädestä pitäen osoitettaisiin teille.
- Kädestä samalla.
paikkaansa kirjoitti:
Me valehtelemme teille sen vuoksi että te ette uskalla antaa meidän olla sellaisia kuin me olemme. Me säästämme teitä, mutta sitähän te ette ymmärrä vaikka se kädestä pitäen osoitettaisiin teille.
pitäen ja vannotte rakkautta ja petätte,kaikkia.
Haette vain omaa hyötyä,niin rakkaudessa kuin
taludellisesti.
Lisäksi olette väkivaltaisia,mustasukkaisia,
aiheetta ja haluatte naisenne olevan,
mieluummin hunnutettuna,jottei vaan kukaan
toinen mies näkisi hänen kauneuttaan.
En ymmärrä ainakaan minä.Mietin tässä teenkö
pahoinpitelysyytteen,skorpparista,vai enkö.
Hän kädestä pitäen,mursi käteni.
Olen tällä hetkellä vieläkin,työkyvytön.
Lähes kolme vuotta pahoinpitelystään.
Tätäkö tarkoitit...kädestä pitäen?
Fyysistä väkivaltaa? - -----------------
paikkaansa kirjoitti:
vai avohoidossa.
Kerro missä liikut niin tietää että osaa
pysyä sinusta kaukana. - Kalat36nainen
Kädestä samalla. kirjoitti:
pitäen ja vannotte rakkautta ja petätte,kaikkia.
Haette vain omaa hyötyä,niin rakkaudessa kuin
taludellisesti.
Lisäksi olette väkivaltaisia,mustasukkaisia,
aiheetta ja haluatte naisenne olevan,
mieluummin hunnutettuna,jottei vaan kukaan
toinen mies näkisi hänen kauneuttaan.
En ymmärrä ainakaan minä.Mietin tässä teenkö
pahoinpitelysyytteen,skorpparista,vai enkö.
Hän kädestä pitäen,mursi käteni.
Olen tällä hetkellä vieläkin,työkyvytön.
Lähes kolme vuotta pahoinpitelystään.
Tätäkö tarkoitit...kädestä pitäen?
Fyysistä väkivaltaa?Voin hyvin kuvitella tuon just silloin kun se aiheeton,vainoharhainen mustasukkasuus raivari alkaa.. :/ Muuten aivan ihana on.
- taexan
Minä seurustelin ensin 3-vuotta ja sitten muutimme yhteen ja asuimme kokonaiset puoli vuotta kimpassa. Aikaisemmin reipas ja rohkea skorppari, toisinaan myös romanttinen mies muuttui hirviöksi, kun muutettiin yhteen. Hänesatä tuli hirviö joka halusi hallita menoni ja kaverisuhteeni, kaiken eikä olisi suonut minulle mitään talouden ulkopuolista elämää. Hänen käytöksensä myös muuttui. hän nimitteli ja arvosteli, oli pahantuulinen ja jopa väkivaltainen, kun en alistunut hänen käskyihinsä. Hirviö, en suosittele kenellekkään. Teki erostakin todella ruman, hävitti ja hajoitti, heitti omaisuutemme pihalle ja varasti vielä kaiken sen lisäksi...Toivottavasti tähän miehen irvikuvaan iskee salama joskus ja jättää kitumaan!
- Kalat36nainen
teillä kuvioissa myös viina?
- Maaliskuun Idus
Ihan kuin olisin itse tuon kirjoittanut. Tosin tällä tapauksella oli kyllä mielenterveyteen liittyviä diagnooseja laidasta laitaan. Itse olen henkisesti jo hyvin paranemisen tiellä, mutta rankkaa on ollut. Huonoina päivinä ajattelen vieläkin, että kuolo korjais pääsisin hänen haudallensa tanssimaan. Tsemppiä sulle!
- Kalat36nainen
Maaliskuun Idus kirjoitti:
Ihan kuin olisin itse tuon kirjoittanut. Tosin tällä tapauksella oli kyllä mielenterveyteen liittyviä diagnooseja laidasta laitaan. Itse olen henkisesti jo hyvin paranemisen tiellä, mutta rankkaa on ollut. Huonoina päivinä ajattelen vieläkin, että kuolo korjais pääsisin hänen haudallensa tanssimaan. Tsemppiä sulle!
Pitäisköhän tässä ruveta ihan oikeesti pelkäämään kun lukee näitä muiden kokemuksia skorppareista? :/ Huh huh.Jospa ei ne kaikki olis tuollaisia...? :) Vai oonkohan vaan hyväuskonen Hölmö.
- Maaliskuun Idus
Kalat36nainen kirjoitti:
Pitäisköhän tässä ruveta ihan oikeesti pelkäämään kun lukee näitä muiden kokemuksia skorppareista? :/ Huh huh.Jospa ei ne kaikki olis tuollaisia...? :) Vai oonkohan vaan hyväuskonen Hölmö.
Nykyinenkin on skorppari, ja aivan ihastuttava ihminen. Mikä niissä aina vetääkin puoleensa. =:)
- Kalat36nainen
Nykyinenkin on skorppari, ja aivan ihastuttava ihminen. Mikä niissä aina vetääkin puoleensa. =:)
jotain magneetteja? :D Itse asiassa mulla ei ennen ole skorpparia ollutkaan, aina leijonia...Mutta skorppari on kyllä jotain aivan muuta ;)
- Maaliskuun Idus
Kalat36nainen kirjoitti:
jotain magneetteja? :D Itse asiassa mulla ei ennen ole skorpparia ollutkaan, aina leijonia...Mutta skorppari on kyllä jotain aivan muuta ;)
oli leijona. Tulen ja veden merkki, voi sitä myrskyä. Mustasukkainen tapaus, mutta siitä huolimatta ehkä edelleen elämäni suurin rakkaus. Sitä mustasukkaisuutta ei vaan jaksa pidemmän päälle. Nyt iän karttuessa hän on niin sanotusti oppinut läksynsä, ja elää jo kuudetta vuotta saman naisen kanssa hyvässä suhteessa.
- Kalat36nainen
oli leijona. Tulen ja veden merkki, voi sitä myrskyä. Mustasukkainen tapaus, mutta siitä huolimatta ehkä edelleen elämäni suurin rakkaus. Sitä mustasukkaisuutta ei vaan jaksa pidemmän päälle. Nyt iän karttuessa hän on niin sanotusti oppinut läksynsä, ja elää jo kuudetta vuotta saman naisen kanssa hyvässä suhteessa.
tosi mustasukkasia ovat, mutta mun skorppari on vielä mustasukkaisempi??? Onko sun? :)
- gggaa
skorpparit on liian salaperäsiä ja pettäjiä! nähty on. myös mustasukkaisia turhasta. huono valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982