hei!
halusin vaan kysyä että mimmonnen on jousimies miehenä siis miten tietää että jousimies on kiinostunut?ja toinen kysymys on että onko kaikki josuimiehet semmoisia että ne eivät tiedä mitä ne haluaa? ihmettelevä härkänainen
jousimies...
5
1482
Vastaukset
- jouskari miehestä
tällä naisella on ollu jo 17vee kokemusta jousimies miehen kaa, eikä koskaan tiedä mitä oikein se halua, ja on ollu sen kanssa melkein tasan 10 vuotta eronkin jälkeen on off suhteessa, kun ei pääse vanhoista tutuista eroon loppullisesti, eikä pysty sitoutumaan koskaan, ei koskaan halua perhettä eikä lapsia, haluu vaan elää poikamiehen elämää mut naisiakin pitää olla silloin tällöin kun hän tarvii... se on vaikea tapaus, mut ei vaikeampa voi olla kuin kalat miehet:-) onnea matkaa jouskarin sydämeen, ainakaan minä en onnistunu omistaa sitä miestä itselleeni koskaan:-( ps. härkä ja jousimies eivät sovi yhteen muuten, ota sitäkin huomioon.
- härkä nainen
Minulla on mies jousimies ja hän osaa olla erittäin hankala persoona välillä. tuntuu ettei osaa päättää aina asioita ja jahkailee joskus kauankin. kuitenkin eteenpäin pyrkii elämässään ja asettaa tavoitteita itselle ja yleensä saavuttaa ne. kuitenkin ihmiset ovat yksilöitä eikä kaikki päde jokaiseen jousimieheen. minun mieheni kyllä näytti aikoinaan kiinnostuksen aika suoraan eli ei olisi voinut erehtyä asiasta..ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta..
- j10m12
jouskari miehet ovat kuten jouskari-naisetkin häilyviä ja mielen saa kääntymään kunhan perustelee oikeudenmukaisesti asiat kuin asiat. mutta itese jouskarina (nainen) en tullut toimeen jouskari miehen kanssa. molemmilla liian häilyväien mieli...mutta oiekat tavoitteet. nyt jo 10v. erossa olleina olemme parhaat ystävät ja meillä on kaksi lastakin (vesimiehiä molemmat...). Nyt olen suhteessa sen hankalan kalat - miehen kanssa.... jouskarinaiselle ehkä liian jäykä ja tahmea, mutta ihana silti tasapainoittaa tätä luonnetta ja toisin päin.. :)
- ....miehenä
Hei! kiitos teille kaikille teidän rehellisestä vastaukseista tästa mun kysymyksestä,ja kiinostavaa lukea kanssa miten teillä on mennyt jousimiehen kaa j.n.e.se on totta että jousimieheltä ei saa ikinä oikein mitään selvää että mitä hän haluaa meistä,tuntuu että välillä kiinostunut minusta ja bälillä välinpitämätön.sekin pitää paikkaansa ettei jousimiehet ovat niin "hellyysihmisiä" kuten just esim.härät.vaan enemmän jäykkiä ja miettii välillä että mitä niitten päässää liikkuu oikein kun ei ne mielelään puhuu tunteistaan.ne ei myöskään kaipaa antaa tai ottaa hellyyttä niin paljon kun just minä härkänä. kiitos teille toivottavasti muutakin vastauksia tulee koska on kiinostavaa lukea että mimmone hän oikeesti on!hämmentynyt härkänainen
- Leona
en tunnista omaa Jousimies-aviomiestäni ylläolevista kirjoituksista ollekaan. Hän on hyvin päättäväinen - yksi niistä ominaissuksista, joita arvostan ihmisessä, uskollinen, hellä, puhuu avoimesti tunteistaan. Voisin luetella hyviä puolia ihan loputtomiin, huonoja puolia onkin sitten vaikeampi löytää! Nyt varmaan joku ajattelee, että olemme niin tuore pari, että elämme vielä kuherruskuukausivaihetta. Ei ihan niinkään, sillä olemme olleet naimisissa 6 vuotta - mutta kieltämättä tuntuu kuin kuherrushkuukautemme jatkuisi edelleenkin. Eli ainakin Leijona-Jousimies avioliitto toimii meillä tosi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446