Onko kellään tietoa , josko yhtään GS 300 olisi tuotu ja verotettu tullin toimesta vuosimallina väliltä 2006-2008?
Onko jotain tyyppivikoja, joita kannattaa tsekata ennen ostamista?
GS 300 ulkomailta/tyyppivikoja
4
1080
Vastaukset
- VMr
Ei noin tuoreessa mallissa mitään vikoja ole, jos ei ole ajettu 100.000km vuosi.
Perustekniikka on erittäin luotettavaa. Jos jotain, niin sähkövempeleissä jotain pientä. Yleensä kyllä toimii siltäkin osin. Erittäin hyvä auto.- GS300
Mulla on 300.000 ajettu GS 300, eikä ole mitään vikaa. Kaikki pelaa moitteettomasti! Auto on käynyt normaali määräaikaishuollot, vain ns. kuluvia osia (muutama nivel, jarrupaloja ja polttimoita) on vaihdettu eli "korjattu".
- eevan omena
GS300 kirjoitti:
Mulla on 300.000 ajettu GS 300, eikä ole mitään vikaa. Kaikki pelaa moitteettomasti! Auto on käynyt normaali määräaikaishuollot, vain ns. kuluvia osia (muutama nivel, jarrupaloja ja polttimoita) on vaihdettu eli "korjattu".
Mulla yli kolmesataa ajettu Lexus,on edelleenkin kuin unelmalla ajaisi.Kokeilkaa !!!
- Laatu ja auto
Nykyinen malli melko idioottivarma tekniikaltaan! Itse ajanut uudella yli 100tkm ilman murheita ellei nyt takavetoisuutta sellaiseksi talvioloissa lasketa?
Ihmettelen vain miksi Lexus ei tuo ko. autoa nelivetoisena Suomeen koska sellainen on olemassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875