Kaksosmies ja Rapunainen

mitenkä toimii?

en usko sinäsä horoskooppeihin, mut niitä on kiva lukee. Nyt näin mielenkiinnosta kyselen, miten kaksosmies (minä) sopii yhteen rapunaisen kanssa?
pidän paljon tästä rapunaisesta.

5

1575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feelit

      ei tuu toimiin todellakaan koska kaksoset on pettäjiä ne ei vaan yksinkertasesti osaa seurustella.. muijia on oltava enemmän ku sukkia... oon ite rapu ja olin tulisesti rakastunut kaksosmieheen.. mitään ei tullut koska mies oli petturi ja sillä oli kaiken lisäks vielä oma eukko vaikka kovasti puhui hänen jättämisestään

      • tolta jouskari

        naiselta joka on just noin tuolla ylempänä kirjotellut kaksos suhteesta. meinaan mun rapunainen ei ole eikä olis ikinä noin hysteerinen.


    • rapuneito 85

      itse rakastan kaksosmiestä, eikä tule mitään! kiihkeä ja tulinen romanssi onnistuu, mutta suhde mahdoton! kaksoset ovat seikkailuhaluisia ja rapu omistushaluinen ja mustasukkainen....

    • 567

      Vitsi mikä sattuma. Olen rapunainen ja mieheni kaksonen. Avioliitto on ollut mielenkiintoinen. Toinen on asialinjalla (kaksonen) ja toinen tunnelinjalla(rapu). Siinä kun mieheni pohtii, kaksonen muka vilkas, minä jo meen. Avioliittomme on kestänyt 38v ja yhdessä olemme olleet 41v. Rapunaisena en ymmärrä että kaksosmieheni jätää tavaroita sinne sun tänne. Kodin pitää olla järjestyksessä. Rapunaisena pelkään, mitäs joku tulee käymään just silloin kun kaikki ei olekkaan paikallaan? Mitähän muut ajattelevat kun en ole vielä haravoinut pihaa? Suojelevat kädet tulevat esiin jos kukaan uskaltaa arvostella miestäni, lapsiamme saatikka lapsenlapsiamme. Kaksosmies on todella rasittava kumppani rapunaiselle mutta rapu sitkeydelläämn saa liiton kestämään. Kaksosella on kestämistä kun rapu on välillä kuin aurinko ja ykskaks kaikki mättää. Erilaisi opuksia lukiessani olen huomannut, että kaikilla meillä jollain tasolla tunne elämä heittelee. Samat ilot ja murheet kuulostaa olevan muillakin perheillä. Välillä matkataa vuorilla ja välillä nummilla, välillä paistaa aurinko ja välillä sataa, myrskyää ja salamoi. Elämä on ihanaa kun se on niin monipuolista. Hyvin me kaikki pärjätään kun muistetaan kohdella toisiamme hyvin tässä ja nyt.

    • rapu n

      alkuun kaikki on ihanaa.mutta vaan hetken huumaa. kaveri suhteena toimii paremmin kuin suhteena.se on minun mielipide/kokemus.niin monta pettymystä olen kokemut kaksosista.ailahtelevaisia ovat,joilla on aina kaksi naista,jne. mutta täytyy muistaa se ettei saa elää liikaa horoskooppien mukaan ettei vaan mene hyvä ihminen hukkaan.eihän sitä voi koskaan tietää vaikka teidän yhtälö toimisi paremmin kuin meidän muiden kokemusten perusteella olevat suhteet. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe