Torilla tavataan...ainakin ne pari-kolme löytää toisensa!!!! BUHAAAHAAAAAA EHEEEHEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
Vaasan mestaruusjuhlat :D
5
321
Vastaukset
- Jepjep**
...
- Vähintää
Sport hieno kausi mestis mestaruus ja kaikki,onnittelut.
- ...
Mestis mestaruus ei ole sori nyt vain minkään arvoinen. Suomessa vain SM-liiga on se liiga jota seurataan laajalti. Hesalaiset, turkulaiset, espoolaiset, tamperelaiset, oululaiset, jyväskyläläiset jne. pyyhkivät perseensä johonkin mestis-mestaruuksiin. Ei vois vähempää kiinnostaa mitä jossain mestiksessä tapahtuu.
Onhan se kunniakkaampaa voittaa Mestiksen kuin Suomi-sarjan mutta siihen se jää.
- `???
Hoilaatteko karsintappion kunniaksi vai alasarjan voiton, jolla ei mitään merkitystä nyt...??? taitaa se hokin mestaruus olla edelleen viime vuosien suurin jääkiekko sensaatio!
- Lohiko
Tossa yhtenä iltapäivänä oli livenä Tami nettiyhteydessä jonkun lehden toimesta ja kysyin siellä, onkohan liian aikaista aloittaa suunnittelemaan torijuhlia, kun oli vielä peli jäljellä, kysymykseni skipattiin. Elikkä liian aikaisin taas aloitettiin hämmentään. Täällä Jyväskylässä minua ainakin harmittaa jo etukäteen lehdistön pelaajille tuoma paine mestaruudesta, siinäkin voi käydä köpelösti, tosin sitä en toivo !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440