Niinpä taas katosi

Reknihteerf

"Ateismin myytit murtuu - osa3½" bittitaivaaseen.

No, mitäpä tuosta. Pääsettäpähän taas ilkkumaan, että hihhulilta meni kakat housuun, ja poistatti itse oman viestinsä.

Mutta mitäpä olette mieltä tästä pastori Veli Saarikallea ja hänen Sana ja Ylistys -yritystään koskevasta lehtikirjoituksesta? (lähdettä en viitsi tähän laittaa, kun kohta joku kuitenkin valittaa minun mainostavan ko. julkaisua):

"Julkisuutta pastori on joka tapauksessa saanut. Verkosta löytyy hänen nimellään reilusti yli tuhat sivua, eivätkä ne kaikki ole myönteisiä. Päinvastoin, Saarikalle on kerännyt paljon vihamiehiä. Tänä keväänä hän joutui pettymään. Valtionsyyttäjä päätti jättää nostamatta syytteen nettivideoista, jotka pilkkasivat Sanaa ja ylistystä. Saarikalle vakuuttaa, ettei lähtenyt poliisin puheille oman herkkähipiäisyytensä vuoksi.

– Ei pilkka minua haavoita. Jotkut muut kertoivat, että se haittaa heidän siviilityötään. Siksi halusimme sivut pois.

Saarikalle yrittää vaientaa arvostelijansa muuallakin kuin oikeudessa. Pastori on saanut videopalvelu YouTubelta tunnukset, joilla hän voi poistaa loukkaaviksi katsomiaan videoita.

Onkohan ateistisilla järjestöilläkin samanlaisia tunnuksia?

41

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ürpå

Niin, tämä tapaus Veriryhmä...

Siinä sentään kävi hyvin ja järki ja sananvapaus voitti!

http://www.veriryhma.org/

http://veriryhma.blogspot.com/

Munan Ja Alistuksen hihut halusivat kovasti rankaituksia ja vaikka mitä mutta eipä onnistunut.

Ja tietenkään ateistisille järjestöille ei moisia erikoislupia suoda kun sehän loukkaisi uskonvapautta ja horjuttaisi uskonnon eriarvoista asemaa maailmassa.

Sensuuri, se on ainoa millä kristinoppi pärjää. Ja kuinka katkeria krisselit ovatkaan kun eri tavalla ajattelevia ei enää saa polttaa roviolla ym. kivaa.

• Reknihteerf

saattoi voittaakin, mutta järki ei.

• v0d3
        Reknihteerf kirjoitti:

Mihin perustat tämän väitteesi?

• ürpå
        Reknihteerf kirjoitti:

"saattoi voittaakin, mutta järki ei."

Heh, tosiaan millä perustele paskanpuhumisesi?

• Reknihteerf
        ürpå kirjoitti:

"saattoi voittaakin, mutta järki ei."

Heh, tosiaan millä perustele paskanpuhumisesi?

noiden sivujen tekijöitä? Onko ne sinun mielestäsi hienoja tai järkeviä?

• ürpå
        Reknihteerf kirjoitti:

noiden sivujen tekijöitä? Onko ne sinun mielestäsi hienoja tai järkeviä?

Ei mulla ole tarve "ihannoida" mitään. Kill your idols.

Minusta kuitenkin kaikkea mikä pystyy itseään puolustamaan saa ja pitää pilkata. Uskonto ja uskonnollinen toiminta ei ole _minkäänlainen_ poikkeus.

Mikään ei ole pyhää ja kyllähän noista veriryhmän jutuista monet naurut on saanut. Kaikki kun ei ole niin vakavaa.

• Kill Your Idols
        ürpå kirjoitti:

Ei mulla ole tarve "ihannoida" mitään. Kill your idols.

Minusta kuitenkin kaikkea mikä pystyy itseään puolustamaan saa ja pitää pilkata. Uskonto ja uskonnollinen toiminta ei ole _minkäänlainen_ poikkeus.

Mikään ei ole pyhää ja kyllähän noista veriryhmän jutuista monet naurut on saanut. Kaikki kun ei ole niin vakavaa.

http://www.youtube.com/watch?v=NRXj4ztSA_U

• ürpå

• Violent Epiphany

• Atte Ateisti
        Reknihteerf kirjoitti:

Kyllä YouTubessakin sensuroitavaa riittää, jos sille tielle lähdetään: aina siellä on jotain josta joku hihhuli ei pidä.

http://www.youtube.com/watch?v=oWeC_VDLyLk&feature=related

Puhumattakaan sitten, että vaatisimme päästä sensuroimaan sieltä musiikkia, joka ei vastaa omaa musiikkimakuamme.

• ertert

""Ateismin myytit murtuu - osa3½" bittitaivaaseen."

Kyllähän siitä aloituksesta jo kaikki oleellinen käytiin läpi.

Otsikko on virheellinen ja väittämien todisteet puuttuvat.

• Reknihteerf

pysyy ateistien tekemät aloitukset 100 prosenttisesti, vaikka ne ei käsittele ateismia millään tavalla.

Mutta jos joku ns.hihhuli (tai sellaiseksi luultu) laittaa ihan asiallisen ja palstan aihetta koskevan aloituksen, niin käsittely on ihan toisenlainen.

Oletteko niin omissa harhoissanne, että ette itse huomaa sitä?

• ürpå
        Reknihteerf kirjoitti:

pysyy ateistien tekemät aloitukset 100 prosenttisesti, vaikka ne ei käsittele ateismia millään tavalla.

Mutta jos joku ns.hihhuli (tai sellaiseksi luultu) laittaa ihan asiallisen ja palstan aihetta koskevan aloituksen, niin käsittely on ihan toisenlainen.

No mitäs asiallista näissä sinun aloituksissasi on ollut?

Väite, että ateismin myytit murtuu, vaikkei ateismissa (jumaluskon puutteessa) ole mitään myyttejä.
        Eikä väitteille edes mitään perusteluita.

Älä itke, ota suklaamuna. Jos siellä olisi yllätysleluna vaikka Jeesus.
        :D

• Reknihteerf
        ürpå kirjoitti:

Väite, että ateismin myytit murtuu, vaikkei ateismissa (jumaluskon puutteessa) ole mitään myyttejä.

aloitusta tai viestiä sinä olet tehnyt?

Minä en löytänyt yhtään, vaikka niitä on täällä sadoittain. Enimmäkseen pelkkää lapsellista vittuilua, ei mitään muuta.

• Ylermi.Nakki
        Reknihteerf kirjoitti:

"pysyy ateistien tekemät aloitukset 100 prosenttisesti, vaikka ne ei käsittele ateismia millään tavalla.Oletteko niin omissa harhoissanne, että ette itse huomaa sitä? "

Täältä lähtee aloituksia välillä täysin mielivaltaisesti, vaikka koskisivatkin jumalia, jumalattomuutta ja muuta aiheellista. Nyt viime aikoina ei onneksi ole ollut niin randomia tämä poistopolitiikka, mutta en toki olisi poistattanut sinun aloituksiasi. Ylläpitokaan ei näytä aina tarkistavan että mitä on ehdotettu poistettavaksi...

• ürpå
        Reknihteerf kirjoitti:

Minä en löytänyt yhtään, vaikka niitä on täällä sadoittain. Enimmäkseen pelkkää lapsellista vittuilua, ei mitään muuta.

Olenkos sellaisia väittänytkään tehneeni?

Koska kristityt "alentavat" itsensä lastenkaltaisiksi jumalansa edessä, on niille vittuiltavakin lasten tasolla.
        Ei ne/te raukat fiksumpaa (esim. sarkasmia) ymmärrä.

• ürpå
        Reknihteerf kirjoitti:

Näppärästi muuten taas tapasi mukaan vastasit vastakysymyksellä ja jätit vastaamatta siihen minun kysymykseeni.

Ei ihme, että keskustelusi poistetaan kuun keskustelutaktiikka on tuo.

• Reknihteerf
        ürpå kirjoitti:

Olenkos sellaisia väittänytkään tehneeni?

Koska kristityt "alentavat" itsensä lastenkaltaisiksi jumalansa edessä, on niille vittuiltavakin lasten tasolla.
        Ei ne/te raukat fiksumpaa (esim. sarkasmia) ymmärrä.

>>Olenkos sellaisia väittänytkään tehneeni? >Koska kristityt "alentavat" itsensä lastenkaltaisiksi jumalansa edessä, on niille vittuiltavakin lasten tasolla. Ei ne/te raukat fiksumpaa (esim. sarkasmia) ymmärrä.

• Reknihteerf
        ürpå kirjoitti:

>>No mitäs asiallista näissä sinun aloituksissasi on ollut?

• ürpå
        Reknihteerf kirjoitti:

>>Olenkos sellaisia väittänytkään tehneeni? >Koska kristityt "alentavat" itsensä lastenkaltaisiksi jumalansa edessä, on niille vittuiltavakin lasten tasolla. Ei ne/te raukat fiksumpaa (esim. sarkasmia) ymmärrä.

Tottakai on jos ei arvostelun kohdekaan ole tehnyt asiallisia aloituksia. :)

Ihme kysymyksiä.

• Reknihteerf
        Ylermi.Nakki kirjoitti:

"pysyy ateistien tekemät aloitukset 100 prosenttisesti, vaikka ne ei käsittele ateismia millään tavalla.Oletteko niin omissa harhoissanne, että ette itse huomaa sitä? "

Täältä lähtee aloituksia välillä täysin mielivaltaisesti, vaikka koskisivatkin jumalia, jumalattomuutta ja muuta aiheellista. Nyt viime aikoina ei onneksi ole ollut niin randomia tämä poistopolitiikka, mutta en toki olisi poistattanut sinun aloituksiasi. Ylläpitokaan ei näytä aina tarkistavan että mitä on ehdotettu poistettavaksi...

...enää ihmettelen sitä, että miksi alotukseni on yleensäkään vaadittu poistettavaksi?

Onko asialla uskovat (niin kuin täällä väitetään) vai kuitenkin hieman pelokkaat ateistit?

• ürpå
        Reknihteerf kirjoitti:

>>No mitäs asiallista näissä sinun aloituksissasi on ollut?

Ja missähän kohtaa ne niin tekevät?

Ne vain esittävät väitteen, että ateismin (siis jumaluskon puutteen) myytit murtuvat vaikkei ateismissa edes ole mitään myyttejä.

Ja tälle väitteelle ei löydy mitään perusteluja. Tosin, miten voisikaan kun mitään mahdollisesti murtuvaa myyttiä ei ole olemassakaan. :D

Sulla on vaan niin kiire hölmöillä ja siteerata jotain krisselikirjailijoita, ettet edes tajua tätä simppeliä pointtia.

• aloituksissasi
        Reknihteerf kirjoitti:

...enää ihmettelen sitä, että miksi alotukseni on yleensäkään vaadittu poistettavaksi?

Onko asialla uskovat (niin kuin täällä väitetään) vai kuitenkin hieman pelokkaat ateistit?

olevan ateisteja pelottavaa? :)

• Kuk regus susej
        Reknihteerf kirjoitti:

"Onko asialla uskovat (niin kuin täällä väitetään) vai kuitenkin hieman pelokkaat ateistit?"
        Ongelmana on lähinnä se että postaamasi väittämät kumottiin melko nopeasti, joten en ymmärrä miksi ateisti pelkäisi niitä.

• Reknihteerf kirjoitti:

Minun sepustuksia häipyy tuon tuosta vaikka eivät edes sisällä mitään normista poikkeavaa.

• Reknihteerf
        ürpå kirjoitti:

Ja missähän kohtaa ne niin tekevät?

Ne vain esittävät väitteen, että ateismin (siis jumaluskon puutteen) myytit murtuvat vaikkei ateismissa edes ole mitään myyttejä.

Ja tälle väitteelle ei löydy mitään perusteluja. Tosin, miten voisikaan kun mitään mahdollisesti murtuvaa myyttiä ei ole olemassakaan. :D

Sulla on vaan niin kiire hölmöillä ja siteerata jotain krisselikirjailijoita, ettet edes tajua tätä simppeliä pointtia.

>>Tosin, miten voisikaan kun mitään mahdollisesti murtuvaa myyttiä ei ole olemassakaan. :D

• ertert
        Reknihteerf kirjoitti:

"Tällä palstalla pysyy ateistien tekemät aloitukset 100 prosenttisesti"

Tuo on 100 prosenttinen vale.

• Reknihteerf
        zippo100 kirjoitti:

Minun sepustuksia häipyy tuon tuosta vaikka eivät edes sisällä mitään normista poikkeavaa.

ylläpito tai sefu on persiasta.

>>Minun sepustuksia häipyy tuon tuosta vaikka eivät edes sisällä mitään normista poikkeavaa.

• Reknihteerf
        ertert kirjoitti:

"Tällä palstalla pysyy ateistien tekemät aloitukset 100 prosenttisesti"

Tuo on 100 prosenttinen vale.

Se on 99 prosenttinen totuus!

• ürpå
        Reknihteerf kirjoitti:

>>Tosin, miten voisikaan kun mitään mahdollisesti murtuvaa myyttiä ei ole olemassakaan. :D

Kenen teidän?

Mikä/mitkä ovat ne myytit jotka kuuluvat jumaluskon puutteeseen?

Se ei ole sinun "asiallisissa" aloituksissasi selvinnyt.

Helppohan se on omassa pikku päässään murtaa vaikka mitä jos se murrettavakin on vain siellä omassa pikku päässä. :D

• Reknihteerf
        ürpå kirjoitti:

Kenen teidän?

Mikä/mitkä ovat ne myytit jotka kuuluvat jumaluskon puutteeseen?

Se ei ole sinun "asiallisissa" aloituksissasi selvinnyt.

Helppohan se on omassa pikku päässään murtaa vaikka mitä jos se murrettavakin on vain siellä omassa pikku päässä. :D

murrettavaa minun päässäni on?

Siteerasin kirjaa, jonka kannessa ateismin myytit väitettiin murtuvan. Kyselin teidän kommenttejanne niihin.

Eli?

• ürpå
        Reknihteerf kirjoitti:

murrettavaa minun päässäni on?

Siteerasin kirjaa, jonka kannessa ateismin myytit väitettiin murtuvan. Kyselin teidän kommenttejanne niihin.

Eli?

Eli sinä uskoit että jumaluskon puutteessa on myyttejä kun kirjan kannessa sanottiin niin...
        Ilman, että luit mitä ne myytit ovat tai että miten niitten olemassa olo perusteltiin?

lol Kyllä onkin asiallisella ja vakaalla pohjalla ne keskustelut olleet. Ei ihme että ne on poistettu. :D

Edelleen, kenen teidän?

• täällä monen
        Reknihteerf kirjoitti:

Se on 99 prosenttinen totuus!

muunkin aloituksia ihan tosissaan poisteltu. Ymmärrän pahastuksesi, kun aloituksesi ovat kadonneet, mutta älä nyt viitsi sen vuoki nollata muiden kokemuksia. Kadonnut on sekä ateistien että uskovaisten aloituksia suuria määriä.

• Reknihteerf
        ürpå kirjoitti:

Eli sinä uskoit että jumaluskon puutteessa on myyttejä kun kirjan kannessa sanottiin niin...
        Ilman, että luit mitä ne myytit ovat tai että miten niitten olemassa olo perusteltiin?

lol Kyllä onkin asiallisella ja vakaalla pohjalla ne keskustelut olleet. Ei ihme että ne on poistettu. :D

Edelleen, kenen teidän?

>>Eli sinä uskoit että jumaluskon puutteessa on myyttejä kun kirjan kannessa sanottiin niin... >Ilman, että luit mitä ne myytit ovat tai että miten niitten olemassa olo perusteltiin? >Edelleen, kenen teidän?

• nyt siis ihan
        Reknihteerf kirjoitti:

>>Eli sinä uskoit että jumaluskon puutteessa on myyttejä kun kirjan kannessa sanottiin niin... >Ilman, että luit mitä ne myytit ovat tai että miten niitten olemassa olo perusteltiin? >Edelleen, kenen teidän?

eri mieltä sen kirjan idean kanssa? Mielestäni suosittelit sitä. Mutta tiedostat, ettei ateismissa ole myyttejä?

Haluaisitko nyt referoida sitä osuutta, missä kerrottiin muiden uskontojen jumalien todennäköisyyksistä?

• Reknihteerf kirjoitti:

ylläpito tai sefu on persiasta.

>>Minun sepustuksia häipyy tuon tuosta vaikka eivät edes sisällä mitään normista poikkeavaa.

Sinun mielestäsi.

Uskikset kun pitävät perusteltuna poiston syynä sen että Ateisti on kirjoittanut tekstin.

Valtaosa teistä kun ei edes lue tekstiä vaan pelkästään arvailee sen sisällön.

• ürpå
        Reknihteerf kirjoitti:

Älykkyystestiä en ole tehnyt joten siitä en osaa sanoa, mutta "ateisti" määritelmänä ei kuvasta minua.

Päättelin niin koska sanoit niin.

No, mitä ne jumaluskon puutteen myytit sitten ovat ja mitkä ovat niiden perustelut? Vastaisitko nyt viimein tähän?

• täällä monen kirjoitti:

muunkin aloituksia ihan tosissaan poisteltu. Ymmärrän pahastuksesi, kun aloituksesi ovat kadonneet, mutta älä nyt viitsi sen vuoki nollata muiden kokemuksia. Kadonnut on sekä ateistien että uskovaisten aloituksia suuria määriä.

Tuo uskovaisten lähimmäisen rakkaus.

Ovat itse itseänsä lähimpänä.
        Paskat vaan kaikista muista.

• Reknihteerf kirjoitti:

(Onko sinulla siis statusta arvostella muiden tekemiä aloituksia.)

Kysy itseltäsi tuo kysymys.

• ürpå

Nyt vaan odottelemaan koska nurinkurinenfreethinker poistaa tämänkin ketjun kun ei taaskaan tullut hommasta lasta eikä paskaa.

Kuuntele nurinkurinenfreethinker vaikka noita Veriryhmän biisejä ja relaa välillä.

• Atte Ateisti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      44
      3888
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1879
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1202
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      980
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      190
      975
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      228
      954
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      927
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      800
    10. Jälkiviisauttako

Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?
      Ikävä
      79
      799
    Aihe