Mutta se voitto oli se että liiga on auki. Se on auki ensi kaudellakin. Tsemppiä Vaasaan. Olette voittaneet monta liigafania puolellenne hyvän taistelun ansiosta.
Hieman käy Tammista sääliksi. Toimittajan ihan asialliseen kysymyksetkin otetaan provona ja annetaan täyslaidallinen takaisin. Hei, Tamminen, ei koko maailma ole sinua vastaan. Huomaa että on ollut kova stressi päällä. Onneksi pääsee ansaitulle lomalle lopultakin. Mutta turha on Tammista enempää dissata. Ei monella valmentajalla ole vastaavia meriittejä. Ja lehdistökin saisi olla kiitollinen. On aika monta ylimääräistä lehteä mennyt kaupaksi ihan pelkästään Tammisen ansiosta.
Suhoselle on pakko antaa pitkä miinus ihme marttyyriasenteesta. Kukakohan se keräili sakkoja liigassa ihan samoista syistä mistä hän nyt arvostelee Tammista.
Sportin suurin voitto
3
216
Vastaukset
- pablo83
kanssa auki eikä suljeta uudestaan..liigan sulkeminen aikanaan oli iso virhe...ja se mitä sport teki tässä liigakarsinnassa oli se että näytti kaikille että mestisseura voi nousta liigaan..pienestä oli kiinni,sportin olis vaan pitänyt voittaa se kuudes peli joka meni jatkoajalle..ja nyt kun mietitään mitä tästä seuraa ensi kauden mestistä ajatellen niin mestiksessä voidaan ens kaudella nähdä kovaa kilpavarustelua..eli kovia pelaajasiirtoja..
niin ja mitä tulee juhani tammiseen niin kaikesta näkee että hän suhtautuu jääkiekkoon suurella intohimolla ja hän todella rakastaa tätä lajia..ihan kuin raimo summanenkin.. - F35
Melko ristiriitaisia selityksiä tuli Tammiselta. Sport ei muka pärjänny perjantaina ku vaasassa on huono jää, ja koko sarjan voitti ässät koska niillä oli kotietu? Hieno urheilupersoona, mut vähän jäi selittelyn maku.
- Lohiko
Mielestäni Tami on tosiaankin kova jätkä, tosin pelinjälkeinen haastattelu sai minut säälimään häntä. Tami käyttäytyi kyllä perin säälittävästi, ainakin mulle tuli surullinen olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440