Sportin suurin voitto

se ei tullut tänään

Mutta se voitto oli se että liiga on auki. Se on auki ensi kaudellakin. Tsemppiä Vaasaan. Olette voittaneet monta liigafania puolellenne hyvän taistelun ansiosta.

Hieman käy Tammista sääliksi. Toimittajan ihan asialliseen kysymyksetkin otetaan provona ja annetaan täyslaidallinen takaisin. Hei, Tamminen, ei koko maailma ole sinua vastaan. Huomaa että on ollut kova stressi päällä. Onneksi pääsee ansaitulle lomalle lopultakin. Mutta turha on Tammista enempää dissata. Ei monella valmentajalla ole vastaavia meriittejä. Ja lehdistökin saisi olla kiitollinen. On aika monta ylimääräistä lehteä mennyt kaupaksi ihan pelkästään Tammisen ansiosta.

Suhoselle on pakko antaa pitkä miinus ihme marttyyriasenteesta. Kukakohan se keräili sakkoja liigassa ihan samoista syistä mistä hän nyt arvostelee Tammista.

3

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pablo83

kanssa auki eikä suljeta uudestaan..liigan sulkeminen aikanaan oli iso virhe...ja se mitä sport teki tässä liigakarsinnassa oli se että näytti kaikille että mestisseura voi nousta liigaan..pienestä oli kiinni,sportin olis vaan pitänyt voittaa se kuudes peli joka meni jatkoajalle..ja nyt kun mietitään mitä tästä seuraa ensi kauden mestistä ajatellen niin mestiksessä voidaan ens kaudella nähdä kovaa kilpavarustelua..eli kovia pelaajasiirtoja..
      niin ja mitä tulee juhani tammiseen niin kaikesta näkee että hän suhtautuu jääkiekkoon suurella intohimolla ja hän todella rakastaa tätä lajia..ihan kuin raimo summanenkin..

• F35

Melko ristiriitaisia selityksiä tuli Tammiselta. Sport ei muka pärjänny perjantaina ku vaasassa on huono jää, ja koko sarjan voitti ässät koska niillä oli kotietu? Hieno urheilupersoona, mut vähän jäi selittelyn maku.

• Lohiko

Mielestäni Tami on tosiaankin kova jätkä, tosin pelinjälkeinen haastattelu sai minut säälimään häntä. Tami käyttäytyi kyllä perin säälittävästi, ainakin mulle tuli surullinen olo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1425
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      59
      1087
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1025
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      940
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31