TASOERO OLI LOPULTA

VALTAVA!

Kaikki hyvin ja Vaasa on edelleen Mestiskaupunki...bua hah hah!

5

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai mitä sanotte

Sportin ääripäät: jatkoaika-->muutama sentti ylös tai alas = kirkkaat valot ja Hartwall Areenan, Elyseen, Länsiauton tai Nordiksen hienot pukukopit ja pressitilat versus Hekin, Lekin, k-vantaan, Sapkon jne..hikiset kopit ja kylmät hallit??!!!

voi varmaan syödä miestä...?

• Ei tasoeroa

Ässät olisi tippunut ilman tuomariapua. Tasoero oli hämmästyttävän pieni, sitä ei ollut. Liigaa voi laajentaa lisää.

• ..dldkd

sport oli kuin pääsiäispupu auton valokiilassa

• OUJEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

Ässät rahasti vain peleillä vähän liksaa. Viimeisessä pelissä näytti, kuinka monta maalia mestispellet saavat liigajoukkueen taakse, NOLLA!

• pojat porilaista

... kulumaan jo loppuun. Syitä yritetään löytää Vaasan huonosta jäästä, tuomareista ym. ym. Totuus on kuitenkin se, että sitten kun Ässät löysi itsestään sen verran selkärankaa, että alkoivat pelaamaan niin peliä pelattiin vain yhdessä päässä.

Tasoero oli todellinen ja jokainen joka ymmärtää jotain jääkiekosta näki tämän. Yksi esimerkki tästä oli Sportin ala-arvoinen ylivoimapeli, se pyöri vain oikealla puolella ja sielläkin tuloksettomasti laidalla ja nurkassa, helppo purkaa ja puolustaa.
        Ei vain eväät riittäneet, ei joukkueella eikä faneilla, molemmat sai turpaan Porissa.

Tervemenoa tai oikeastaan pysymistä siellä Mestiksessä minne tuollainen rupusakki faneineen kuuluukin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      48
      11215
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7579
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      48
      5561
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      75
      5539
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4828
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4193
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3066
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2925
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2525
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2440
    Aihe