HARRY POTTER JA FEENIKSIN KILTA PS2! APUA PLIIS

isanen

Okei eli oon jumissa siinä ku oon tehny kaikki ne ilkityöt etli ne kajarit ja päre jutut , colinia auttanu ja sitä kelloo tuunannu. Ron ja Hermione vaa sanoo et kato kelmien karttaa ja heti akn jäsenet mut ei siel oo ketää! mitä pitää seuraavaks tehä! en tiiä yhtää auttakaa!!!!

4

794

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultakompassi

Tarvehuoneessa pitäs olla kaikki akn jäsenet.Kato jos niille pitäs jotain opettaa joku loitsu.Tai jos ei,pitäs tulla vaa automaattisesti joku juttu kun meet sinne.

• harry potterin pelaaja

en tiiä onko ongelmasi ajan kohtainen mutta minulla kun oli tollainen ongelma joku aika sitte niin se ratkes itsestään... törmäsin nimittäin Lunaan pohjakerroksessa siinä mikä on ennen kuin mennään juhlasaliin... puhuin lunan kanssa niin sain tehtävän jossa pitää etsiä Lunan viisi tavaraa... mutta nyt kun olen löytänyt ne niin olempa itse jumissa...

• Kadonnut kivihiviö

Eti kivihiirviöt

• Harry Potter

mee tarvehuoneeseen pimento hyökkää sinne joudut taistelemaan mutta siinä pitää tarkoituksella hävitä mutta osaisiko joku auttaa muo kun en nyt oikein tiiä missä ne lunan kadonneet tavarat on oon löytänyt seuraavista paikoista
      1,suurisali
      2,se taulun edusta
      3,kirjasto kiitos etukäteen ja jos on ongelmia kysykää mult=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1463
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      926
    4. 68
      733
    5. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      713
    6. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      240
      698
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      609
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      561
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      551
    10. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      537
    Aihe