Ladies and Gentleman

Lyon...

Heipparallaa kaikille!

Olen ihastunut rapu mieheen. Tiedän, että hän seurustelee (tosin niin minäkin). Onko rapu uskollinen? Minkälainen rapu-miehet yleensäkin ovat??? En ole koskaan aikaisemmin törmännyt rapuihin....

Ei kiitos moralisointia:)))))

7

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettää

mutta jos se sen tekee, silloin sillä on tunteita sitä toista naista kohtaan. Kokemuksella.
      Eli ei helpolla pelkän seksin saannin takia petä _ihan kenen kanssa vaan_.
      Kerran rapu, aina rapu pätee omalla kohdallani miesten suhteen.:-) Enkä moralisoi ollenkaan, tuttu tilanne.

• syntyä soppa

2xpettäjä=katastrofi

• 2 x
        syntyä soppa kirjoitti:

2xpettäjä=katastrofi

pettäjä? Itse en ole (edes)rapu, enkä ole pettänyt.

• rapu nainen
        2 x kirjoitti:

pettäjä? Itse en ole (edes)rapu, enkä ole pettänyt.

ja olen myos ollut uskoton.olen ajatellut usein miksi.mieheni ei enaan anna huomiota minulle joten ole mennyt ansaan toisen kanssa.raukkamaista mutta kun ei saa kotona hellyyta ja muuta niin ....

• kokemusta on

kahdesta rapumiehestä, jotka pettivät vaimojaan ja nyt sama peli jatkuu, monien kanssa yhtäaikaa vaikka sitä ei millään voisi uskoa, niin taitava peitteleen ja valehteleen. Mutta eipä yleistetä horoskooppimerkin perusteella. Ikäänkuin hakevat jännitystä seksiin....

• leijona on

rapu miehelle se oikea, nimittäin saa kovan haasteen pettäjä-leijonasta

• saksillaan

kiinni ihanassa perheessään,mutta myös siinä ihanasssa naisessaan jota jumaloi "fantasia" maailmassaan kaikesta eniten.Ei nimittäin luovuta herkästi,tosin loukkaantuu ja murehtii aina kännipäissään kun EI olekaan fantasian suosiossa.Rapu on yksi helvetillisimmistä riesoista,eivät ymmärrä luovuttaa vaikka on sidottu ja se ihastus myöskin.On raskas tapaus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 170
      4054
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      95
      3379
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      99
      2740
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      289
      2609
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2326
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      157
      2081
    7. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      1880
    8. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      6
      1684
    9. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      44
      1097
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1048
    Aihe