Heipparallaa kaikille!
Olen ihastunut rapu mieheen. Tiedän, että hän seurustelee (tosin niin minäkin). Onko rapu uskollinen? Minkälainen rapu-miehet yleensäkin ovat??? En ole koskaan aikaisemmin törmännyt rapuihin....
Ei kiitos moralisointia:)))))
Ladies and Gentleman
7
1324
Vastaukset
- pettää
mutta jos se sen tekee, silloin sillä on tunteita sitä toista naista kohtaan. Kokemuksella.
Eli ei helpolla pelkän seksin saannin takia petä _ihan kenen kanssa vaan_.
Kerran rapu, aina rapu pätee omalla kohdallani miesten suhteen.:-) Enkä moralisoi ollenkaan, tuttu tilanne.- syntyä soppa
2xpettäjä=katastrofi
- 2 x
syntyä soppa kirjoitti:
2xpettäjä=katastrofi
pettäjä? Itse en ole (edes)rapu, enkä ole pettänyt.
- rapu nainen
2 x kirjoitti:
pettäjä? Itse en ole (edes)rapu, enkä ole pettänyt.
ja olen myos ollut uskoton.olen ajatellut usein miksi.mieheni ei enaan anna huomiota minulle joten ole mennyt ansaan toisen kanssa.raukkamaista mutta kun ei saa kotona hellyyta ja muuta niin ....
- kokemusta on
kahdesta rapumiehestä, jotka pettivät vaimojaan ja nyt sama peli jatkuu, monien kanssa yhtäaikaa vaikka sitä ei millään voisi uskoa, niin taitava peitteleen ja valehteleen. Mutta eipä yleistetä horoskooppimerkin perusteella. Ikäänkuin hakevat jännitystä seksiin....
- leijona on
rapu miehelle se oikea, nimittäin saa kovan haasteen pettäjä-leijonasta
- saksillaan
kiinni ihanassa perheessään,mutta myös siinä ihanasssa naisessaan jota jumaloi "fantasia" maailmassaan kaikesta eniten.Ei nimittäin luovuta herkästi,tosin loukkaantuu ja murehtii aina kännipäissään kun EI olekaan fantasian suosiossa.Rapu on yksi helvetillisimmistä riesoista,eivät ymmärrä luovuttaa vaikka on sidottu ja se ihastus myöskin.On raskas tapaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3710550Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304882- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243405- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060