tyttöjen suhde isään on joskus seksistinen

palle

onko sinulla kokemuksia tai oletko kuullut juttuja aiheesta

11

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yäk!!

siis tuohan on ihan sairasta!isä tytär....hyi helvetti!mistä kuulit moista??koko ajatus on ihan sairas!!siis niinku sukurutsausta!!ethän tarkoittanut vain sua JA sun isää???ethän?rajansa kaikella!sukulaiset pitäkööt näppinsä erossa toisistaan.

• JS

ei kyllä sullakaan hyvin mene... tuosta kommentista päätellen olet alle 12 vuotias tjsp tai jos et ole, niin voin vain nauraa sinulle. jos suhtautumisesi asioihin on tuo niin...huh huh. "yäk". joo....

• yäk!!
        JS kirjoitti:

ei kyllä sullakaan hyvin mene... tuosta kommentista päätellen olet alle 12 vuotias tjsp tai jos et ole, niin voin vain nauraa sinulle. jos suhtautumisesi asioihin on tuo niin...huh huh. "yäk". joo....

siis sun mielstäs mä oon 12 kun mä pidän isän ja tyttären (sairasta) seksistä suhdetta epänormaalina???hyi helvetti!säkö sitä kannatat??no..sun tekstistä huomaa kyllä heti ettei taida kukaan olla kotosalla...(jos tajusit=).sukurutsaus on oksettavaa!rajansa kaikella!kerro,mikä siinä viehättää??eikö nuo hommat "kuulu" ennemmin poikaystävälle??

• JS
        yäk!! kirjoitti:

siis sun mielstäs mä oon 12 kun mä pidän isän ja tyttären (sairasta) seksistä suhdetta epänormaalina???hyi helvetti!säkö sitä kannatat??no..sun tekstistä huomaa kyllä heti ettei taida kukaan olla kotosalla...(jos tajusit=).sukurutsaus on oksettavaa!rajansa kaikella!kerro,mikä siinä viehättää??eikö nuo hommat "kuulu" ennemmin poikaystävälle??

Eli tarkoitin lähinnä tuota suhtatumistapaasi. Asia ei tietenkään ole normaali eikä terve, mutta siihen voi reagoida monilla järkevimmilläkin tavoilla kuin "Hyi helvetti!" tai "sukurutsaus on oksettavaa!!". jos et ymmärrä mitä tarkoitan muilla suhtautumistavoilla, niin voin vain olla pahoillani puolestasi.

• åke

Hmmm. Aika kiihottava ajatus, pitäisköhän ehdottaa isukille että (miten ois) paniskohan se mua pyllyyn.

• Cameron Poe

Palle on kahtonu pari kertaa liikaa U-käännös helvettiin-leffan.. eikä muuta..

• arvi

varo ettei tule tavaksi.
        tulee kaverit ja kaverit aukolle.....

• fani

Åke tahtoo et sen isä PANEE sitä!

• supermies

ihan kivaahan sitä on aina välillä käydä "rankaisemassa" tyttölapsia, varsinki naapurin sellaisia.

• tosikko

mun kaveri tai ei se enää oo kuin tuttu..no kummiskin..sen isä raiskas sen..vei neitsyyden kaiken lisäx..ja tää muija oli aika huonos kunnos sillon..halus kuolla,yritti itsaria..et tälleen..siin on mun kommentti asiaan..

• Lissu

Paitsi tuo viimenen. Tää on oikeesti vakava asia. Insesti on totta todella monessa perheessä. Lapsi siitä kärsii, ja se on lainvastasta.

Insestin ja sukurutsan seurauksena voi olla vakavia traumoja, ja se voi johtaa jopa (molempien osapuolien) itsemurhaan. Asiasta on tehty paljon tutkimuksia. Harvoin tytär HALUAA seksiä isänsä kanssa, mutta ajattele, kun isä tulee viisvuotiaan tyttönsä luokse ja sanoo että "Tää on mukavaa, ei se satu ollenkaan, isi pitää vähän hyvänä..." Sen ikäinen lapsi luottaa isäänsä 100%:sesti ja uskoo, että isä on aina oikeassa. Hän kunnioittaa vanhempiaan ja tahtoo tehdä heille mieliksi. Vaikka sattuu, niin jos isi sanoo, että "isin urhea pieni tyttö, iskä ostaa huomenna uuden barbien", niin kaikki unohtuu. Ja vastaavasti, jos lapsi sanoo, ettei halua, niin isä herättää syyllisyyden tunteen sanomalla että "hyi hyi, tuhma tyttö, tottele isiä". Ja jälleen lapsi alistuu.

Insesti saattaa jatkua vuosia, ja kun tytär on tarpeeksi vanha kieltäytymään, on siitä usein seurauksena väkivaltaa. Ja häpeä on niin suuri, että harvoin tytär uskaltaa kertoa kenties kymmeniin vuosiin. Hän syyttää itseään ja ajattelee, että itse viekoitteli isänsä sellaiseen. Useimmat tapaukset eivät tule koskaan ilmi, tai niistä kerrotaan vasta, kun isä on jo kuollut tai asialle ei muuten voida tehdä enää mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      416
      2279
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2109
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1425
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1099
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      58
      1005
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      403
      983
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      878
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      153
      875
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      829
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      815
    Aihe