tyttöjen suhde isään on joskus seksistinen

palle

onko sinulla kokemuksia tai oletko kuullut juttuja aiheesta

11

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yäk!!

siis tuohan on ihan sairasta!isä tytär....hyi helvetti!mistä kuulit moista??koko ajatus on ihan sairas!!siis niinku sukurutsausta!!ethän tarkoittanut vain sua JA sun isää???ethän?rajansa kaikella!sukulaiset pitäkööt näppinsä erossa toisistaan.

• JS

ei kyllä sullakaan hyvin mene... tuosta kommentista päätellen olet alle 12 vuotias tjsp tai jos et ole, niin voin vain nauraa sinulle. jos suhtautumisesi asioihin on tuo niin...huh huh. "yäk". joo....

• yäk!!
        JS kirjoitti:

ei kyllä sullakaan hyvin mene... tuosta kommentista päätellen olet alle 12 vuotias tjsp tai jos et ole, niin voin vain nauraa sinulle. jos suhtautumisesi asioihin on tuo niin...huh huh. "yäk". joo....

siis sun mielstäs mä oon 12 kun mä pidän isän ja tyttären (sairasta) seksistä suhdetta epänormaalina???hyi helvetti!säkö sitä kannatat??no..sun tekstistä huomaa kyllä heti ettei taida kukaan olla kotosalla...(jos tajusit=).sukurutsaus on oksettavaa!rajansa kaikella!kerro,mikä siinä viehättää??eikö nuo hommat "kuulu" ennemmin poikaystävälle??

• JS
        yäk!! kirjoitti:

siis sun mielstäs mä oon 12 kun mä pidän isän ja tyttären (sairasta) seksistä suhdetta epänormaalina???hyi helvetti!säkö sitä kannatat??no..sun tekstistä huomaa kyllä heti ettei taida kukaan olla kotosalla...(jos tajusit=).sukurutsaus on oksettavaa!rajansa kaikella!kerro,mikä siinä viehättää??eikö nuo hommat "kuulu" ennemmin poikaystävälle??

Eli tarkoitin lähinnä tuota suhtatumistapaasi. Asia ei tietenkään ole normaali eikä terve, mutta siihen voi reagoida monilla järkevimmilläkin tavoilla kuin "Hyi helvetti!" tai "sukurutsaus on oksettavaa!!". jos et ymmärrä mitä tarkoitan muilla suhtautumistavoilla, niin voin vain olla pahoillani puolestasi.

• åke

Hmmm. Aika kiihottava ajatus, pitäisköhän ehdottaa isukille että (miten ois) paniskohan se mua pyllyyn.

• Cameron Poe

Palle on kahtonu pari kertaa liikaa U-käännös helvettiin-leffan.. eikä muuta..

• arvi

varo ettei tule tavaksi.
        tulee kaverit ja kaverit aukolle.....

• fani

Åke tahtoo et sen isä PANEE sitä!

• supermies

ihan kivaahan sitä on aina välillä käydä "rankaisemassa" tyttölapsia, varsinki naapurin sellaisia.

• tosikko

mun kaveri tai ei se enää oo kuin tuttu..no kummiskin..sen isä raiskas sen..vei neitsyyden kaiken lisäx..ja tää muija oli aika huonos kunnos sillon..halus kuolla,yritti itsaria..et tälleen..siin on mun kommentti asiaan..

• Lissu

Paitsi tuo viimenen. Tää on oikeesti vakava asia. Insesti on totta todella monessa perheessä. Lapsi siitä kärsii, ja se on lainvastasta.

Insestin ja sukurutsan seurauksena voi olla vakavia traumoja, ja se voi johtaa jopa (molempien osapuolien) itsemurhaan. Asiasta on tehty paljon tutkimuksia. Harvoin tytär HALUAA seksiä isänsä kanssa, mutta ajattele, kun isä tulee viisvuotiaan tyttönsä luokse ja sanoo että "Tää on mukavaa, ei se satu ollenkaan, isi pitää vähän hyvänä..." Sen ikäinen lapsi luottaa isäänsä 100%:sesti ja uskoo, että isä on aina oikeassa. Hän kunnioittaa vanhempiaan ja tahtoo tehdä heille mieliksi. Vaikka sattuu, niin jos isi sanoo, että "isin urhea pieni tyttö, iskä ostaa huomenna uuden barbien", niin kaikki unohtuu. Ja vastaavasti, jos lapsi sanoo, ettei halua, niin isä herättää syyllisyyden tunteen sanomalla että "hyi hyi, tuhma tyttö, tottele isiä". Ja jälleen lapsi alistuu.

Insesti saattaa jatkua vuosia, ja kun tytär on tarpeeksi vanha kieltäytymään, on siitä usein seurauksena väkivaltaa. Ja häpeä on niin suuri, että harvoin tytär uskaltaa kertoa kenties kymmeniin vuosiin. Hän syyttää itseään ja ajattelee, että itse viekoitteli isänsä sellaiseen. Useimmat tapaukset eivät tule koskaan ilmi, tai niistä kerrotaan vasta, kun isä on jo kuollut tai asialle ei muuten voida tehdä enää mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe