http://www.youtube.com/watch?v=fhrxBZgv3vw&feature=channel_page
Kaunista toi Etelä-Sawon seutu näyttäisi olevan, vaikkakin lunta pääsiäisenseutuna hieman lisää tullut.
Kappale kauneinta Suomea :)
6
662
Vastaukset
- ja houkuttelevaa
Todella houkutteleva mainosvideo. Mikäli joku ei halua tulla tuollaiseen paratiisiin hermojaan huiluuttamaan niin vika on itsessään.
Ketähän kutaleita lie olleet ne kolme kuviin tunkenutta ihmistä. - ei vastaavaa
Tuossa videossa näkyy kuinka todella upeaa seytua Savonmaa on. Liekö tuonkaltaista sävähdyttävää ja hermoja lepuuttavaa maisemaa missään toisaalla.
Ei ole ihme että upporikkaat ulkomaalaiset halajavat tänne hinnalla millä hyvänsä.- semmosta1
niin joo ulkomaalaisiahan siellä on, etenkin venäläisiä vai voiko niitä nykyään pitää sillä seudulla edes ulkomaalaisina ?
- näyttäs olevan
mutta onneksi liiat lumet alkaa olla sulamaan päin
- kohta..
hienoa toki nytkin on mutta kesällä se vasta hienoa onkin kun ooppera raikaa :) kelpaa kuunnella ja katsella :)
- Anonyymi
kauneinta on sdpn ja kepun kannatuksen kiihtyvä alamaki!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349