Minulla on minikivikkopuutarha (0,25m2). Viime syksynä siinä kasvoi kymmenkunta erilaista kivikkokasvia. Lumien sulattua, näyttää ainakin osa selvinneen, mutta mehitähti on melko musta. Onko paleltunut vai kuuluuko asiaan? Otin talveksi sisään kaksi peukalonpäänkokoista mehitähteä ja ne on kasvaneet kaksinkertaisiksi lekasorassa. Milloin uskaltaa viedä ulos?
Herääkö henkiin
3
1303
Vastaukset
- uutta tekee
- etananvauhdilla - kuuluu mehikasvien elämäntapaan :)
- katosi salaperäisesti
Itselläni oli mehitähti rivistö kukkapenkin reunakivillä ... oli jo viihtynyt muutaman vuoden ja levittäytynyt/levitetty parin metrin matkalle.
Sitten keväällä (tämä tapahtui pari talvea sitten) havaitsin mehitähden kadonneen niitä alkupään paria isoa "emoa" lukuunottamatta.
Myyrätkös ne popsivat, vai mikä ne piilotti? - katosivat
katosi salaperäisesti kirjoitti:
Itselläni oli mehitähti rivistö kukkapenkin reunakivillä ... oli jo viihtynyt muutaman vuoden ja levittäytynyt/levitetty parin metrin matkalle.
Sitten keväällä (tämä tapahtui pari talvea sitten) havaitsin mehitähden kadonneen niitä alkupään paria isoa "emoa" lukuunottamatta.
Myyrätkös ne popsivat, vai mikä ne piilotti?Mulla kävi myös samoin. Yhdestä kivikkopenkistä näyttää kadonneen kokonaan mehitähti. Epäilin myös myyriä. Voiko olla syynä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901