Että osaa olla tyhmää pelleilyä. Pitää raiskata se maammelaulu noilla "POHJOINEN" huudoilla hei haloo.
Vastaukset 4
- big giant head
Pitä ymmärtää ettei kaikille ole annettu edes kauhalla ;)
- joiijnij
No mutta kun se Maamme laulu on meidän oma. Kai me sitä voidaan laulaa niin kuin halutaan.
- etelän sivistynyt tohtorismies
Noh, pitää ymmärtää näitä kylmän pohjoisen asukkaita. Hyytävällä jänkhällä, jossa porot ovat rakastajattereita ja serkut vaimoja, on niin kovin vähän viihdykkeitä. Kun huomioidaan että Lapin laakeilla alavilla nuo geenialtaaseen osallistuvat vaihtuvat samaan tahtiin kuin Englannin kruununpää, on ymmärrettävää että maammelauluun osallistumisen kynnys on valitettavan korkea ja tässä tapauksessa onkin paljon helpompaa ja mukavampaa kun täytyy muistaa vain yksi sana tästä.
Terveiset Lappiin, olette sontaa myös fudiksessa.- manne hei
että onko etelässä yleensäkään sivistyneitä tohtorismiehiä???tai jos on niin olet varmaan saanut oppinsa oulun yliopistossa veronmaksajien rahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518