Kutsuuko ylioppilas vieraat juhliin vai kutsuuko vanhemmat vieraita lapsensa yo-juhliin. Miten olette kutsuun laittaneet?
Kiitos vastauksista
kutsukortti yo-juhliin
7
4861
Vastaukset
- ...........vain...............
soittaen paria tuttua tulemaan ja poika ite pyysi kavereitaan käymään. Yhessä sitte kulkivat muilla juhlimassa.
Ihan miten vaan siis.
Eikä ole pakko kutsua ketään. Sekin käy. - ketään
Jokainen, joka on perheestämme kiinnostunut ja haluaa pitää yhteyttä, niin tietää, että poikamme saa lakin tänä keväänä ja sitä kautta tietää juhlat. Muita, ulkopuolisia, emme kutsu, koska se näyttää vain lahjojen (=rahan) kerjäämiseltä.
- Surujuhlien keskeltä iloakin.
Hei!
Itse ajattelin että laitamme kutsujaksi vastauspyynnön muodossa ensin juhlittavan nimen ja numeron ja tämän alle isän numero ja äidin sähköpostiosoite (pitopalvelua varten on saatava hieman osviittaa ketä pääsee tulemaan). Itse olen monissa yo-juhlissa ollut eikä koskaan olisi tullut mieleenkään niin negatiivinen ajatus kuin lahjojen saanti -ei niitä ole pakko tuoda edes, valkovuokkokimppukin riittää. Iloisesta keväisestä juhlastahan siinä on kysymys ja iloisia juhlia on vähässä joten niitä on syytä juhlia.- Äimy
Olen itse tulevan yo:n äiti ja mietin onko yo-juhlissa tapana pitää ns. vieraskirjaa jos kerran juhliin voi tulla kuka vaan? Ajattelin tuota vain sen takia, kun myöhemmin pitäisi vieraille lähettää kiitoskortti, niin mistä voi muuten muistaa kaikki juhlissa kävijät??
- Kutsumassa
Äimy kirjoitti:
Olen itse tulevan yo:n äiti ja mietin onko yo-juhlissa tapana pitää ns. vieraskirjaa jos kerran juhliin voi tulla kuka vaan? Ajattelin tuota vain sen takia, kun myöhemmin pitäisi vieraille lähettää kiitoskortti, niin mistä voi muuten muistaa kaikki juhlissa kävijät??
Hyvä idea, jossain luinkin että tällainen on hyvä olla esillä ja jäähän siitä mukava muisto josta voi katsoa ketä kävi ja tosiaan päivittää kiitoskorttien saajat.
- ylioppilaan äiti
Kutsumassa kirjoitti:
Hyvä idea, jossain luinkin että tällainen on hyvä olla esillä ja jäähän siitä mukava muisto josta voi katsoa ketä kävi ja tosiaan päivittää kiitoskorttien saajat.
ett mistä muistaa kaikki kävijät..ehkä suurin osa kuiteskin jonkin onnittelukortin jättää. vieraskirja kyllä hyvä idea, kovin isoa ei viitsi hankkia kuitenkaan. sitä on myöhemmin kiva lukea ja muistella, onhan se päivä melkoinen hössäkkä.
- ei älliä
tätä asiaa, tyttömme on nyt ulkomailla ja tulee vasta vähän ennen juhlia. ei siis ehdi itse allekirjoitella kutsuja. muistan itse aikoinani laittaneeni kutsut, mutta vuosien varrella ehkä käytännöt muuttuneet. täytyy kysellä koulusta, ja viime vuosina kirjoittaneilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181