Kutsuuko ylioppilas vieraat juhliin vai kutsuuko vanhemmat vieraita lapsensa yo-juhliin. Miten olette kutsuun laittaneet?
Kiitos vastauksista
kutsukortti yo-juhliin
7
4866
Vastaukset
- ...........vain...............
soittaen paria tuttua tulemaan ja poika ite pyysi kavereitaan käymään. Yhessä sitte kulkivat muilla juhlimassa.
Ihan miten vaan siis.
Eikä ole pakko kutsua ketään. Sekin käy. - ketään
Jokainen, joka on perheestämme kiinnostunut ja haluaa pitää yhteyttä, niin tietää, että poikamme saa lakin tänä keväänä ja sitä kautta tietää juhlat. Muita, ulkopuolisia, emme kutsu, koska se näyttää vain lahjojen (=rahan) kerjäämiseltä.
- Surujuhlien keskeltä iloakin.
Hei!
Itse ajattelin että laitamme kutsujaksi vastauspyynnön muodossa ensin juhlittavan nimen ja numeron ja tämän alle isän numero ja äidin sähköpostiosoite (pitopalvelua varten on saatava hieman osviittaa ketä pääsee tulemaan). Itse olen monissa yo-juhlissa ollut eikä koskaan olisi tullut mieleenkään niin negatiivinen ajatus kuin lahjojen saanti -ei niitä ole pakko tuoda edes, valkovuokkokimppukin riittää. Iloisesta keväisestä juhlastahan siinä on kysymys ja iloisia juhlia on vähässä joten niitä on syytä juhlia.- Äimy
Olen itse tulevan yo:n äiti ja mietin onko yo-juhlissa tapana pitää ns. vieraskirjaa jos kerran juhliin voi tulla kuka vaan? Ajattelin tuota vain sen takia, kun myöhemmin pitäisi vieraille lähettää kiitoskortti, niin mistä voi muuten muistaa kaikki juhlissa kävijät??
- Kutsumassa
Äimy kirjoitti:
Olen itse tulevan yo:n äiti ja mietin onko yo-juhlissa tapana pitää ns. vieraskirjaa jos kerran juhliin voi tulla kuka vaan? Ajattelin tuota vain sen takia, kun myöhemmin pitäisi vieraille lähettää kiitoskortti, niin mistä voi muuten muistaa kaikki juhlissa kävijät??
Hyvä idea, jossain luinkin että tällainen on hyvä olla esillä ja jäähän siitä mukava muisto josta voi katsoa ketä kävi ja tosiaan päivittää kiitoskorttien saajat.
- ylioppilaan äiti
Kutsumassa kirjoitti:
Hyvä idea, jossain luinkin että tällainen on hyvä olla esillä ja jäähän siitä mukava muisto josta voi katsoa ketä kävi ja tosiaan päivittää kiitoskorttien saajat.
ett mistä muistaa kaikki kävijät..ehkä suurin osa kuiteskin jonkin onnittelukortin jättää. vieraskirja kyllä hyvä idea, kovin isoa ei viitsi hankkia kuitenkaan. sitä on myöhemmin kiva lukea ja muistella, onhan se päivä melkoinen hössäkkä.
- ei älliä
tätä asiaa, tyttömme on nyt ulkomailla ja tulee vasta vähän ennen juhlia. ei siis ehdi itse allekirjoitella kutsuja. muistan itse aikoinani laittaneeni kutsut, mutta vuosien varrella ehkä käytännöt muuttuneet. täytyy kysellä koulusta, ja viime vuosina kirjoittaneilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057