Huhhuh olipas jännä loppu

nwfani39

kyllä meni jännäks, kärpät paino ja paino mutta jyp kesti. Harmi kun meni se nolla peli :P

Sarja tiistaina katkolla hoitakaa äijät sekin.

6

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antikärppä

      sääntöjen mukaan mennyt, ei ollut maali maalikameralla katsottuna. Tuokkola pelasi oikeastaan nollan taas, hyvä Tuokkola!!!!!

      • oulussa

        Ei ollu Oulussa jännä, sillä Kärpät hävis. Jos Kärpät olis voittanu 2-1 nii olis ollu historiankirjois jännimpänä pelinä ikinä.


      • Kato silmillä äläkä pr:llä

        Sun Tuokkolas päästi tänään 2 maalia urpo!


      • antikärppä
        Kato silmillä äläkä pr:llä kirjoitti:

        Sun Tuokkolas päästi tänään 2 maalia urpo!

        sääntöjen mukaisia ei päästänyt! Näin meni peli ja olihan jyppi selkeästi parempi joka osa-alueella, käppyrät painosti pari viimeistä minuuttia, ei muuta.


      • vaan...
        Kato silmillä äläkä pr:llä kirjoitti:

        Sun Tuokkolas päästi tänään 2 maalia urpo!

        ei päästäny.
        peli oli vihelletty poikki maalivahdin häirinnän takia. maalivahtitakkailija ei nähnyt tässä virhettä tuomarin toiminnassa.


    • Nimetön

      Ite oon tampereelta ja toivon et JYP nyt sitten viä tän SM-mestaruuden. Ansaitsee sen ku on kyl hyvin pelannu ja kyl kärpät on jo voittanu niin monta kertaa et ny mestaruus johokin muuhun kaupunkii!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe