SK:n kirjoittelu

Suhosen kritiikki

Olen Suhosen kanssa samaa mieltä, että SK ei kirjoittanut kovinkaan fiksusti pudotuspelisarjan aikana.
Urheilumedian tulee olla kotiinpäin vetävää ja puolueellista. Näin ei näköjään ajatella Porissa. Kaiken karvaiset Toivolat ja Lindholmit huutelevat rannalta kun merellä on hätä. Ei SK:n pidä antaa palstatilaa tällaiselle repivälle kritiikille silloin kun tilanne on päällä.

Kriittisen analyysin paikka on sitten myöhemmin. Nyt nähty kirjoittelu vaikeutti Äsien tilannetta. Onneksi joukkue ja valmennusjohto onistui tavoitteessaan.

3

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri mieltä

ole oppinut 40 vuoden aikana, että jääkiekkoon kuuluu kritiikki, jos pelit ei kulje. Ässät ja Suhonen aiheuttivat itse kritiikin pelaamalla niin huonosti ja aiheuttamalla Porissa levottomuutta. Olisivat pelanneet kunnon asenteella alusta lähtien, niin ei olisi tarvinnut itkeä eikä kokea noin vastenmielistä.

• se Suhonen

oppinut, mutta joku raja se on loanheittoonkin vedettävä. Hankalaksi se olo menisi keneltä tahansa kun tarpeeksi tulee lokaa niskaan, siitäkin huolimatta että on aikoinaan tiennyt mihin soppaan on mukaan lähtenyt kun valmentajaksi alkoi.

• pata kattilaa

Suhonen nimeää henkilöt, jotka olivat kampeamassa häntä ulos.
      Sanoisin, että onneksi hän kuitenkin päätti jatkaa Ässien valmentajana. Täällä on jo monesti todettu, että kauden loppua lukuunottamatta lopputulema on positiivinen.
      Tuo SK:n Laiho minua ihmetyttää. Äijä käyttää median puhevaltaa toimimalla kuin pahainen juoruämmä. Hän antaa jutuissaan ymmärtää olevansa jonkin sortin sisäpiirin sanansaattaja. Ei eettisesti kestävää työtä tekevä journalisti toimi tuolla tavalla.
      Annan Laiholle ilmaisen ohjeen. Pyri kehittämään kokonaisnäkemystäsi lajista, josta kirjoitat. Punnitut ja perustellut näkökulmat saavat aina osakseen huomiota. Siten voit saavuttaa aitoa ammatillista kunnioitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1641
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      55
      809
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe