Mitä ne oululaiset itkee, että JYP vie paskalla pelillä mestaruuden? Ei siihe Kanada-amljan kylkeen laiteta kommenttia millä pelillä mestaruus tuli. Siihen tulee "Suomen mestari 2008-09 JYP Jyväskylä".
JYP ei muka ansaitse mestaruutta???
4
260
Vastaukset
- mitä höpiset
Totuus on että jyppi PELAA paskaa peliä ja se on de fakta! tuollaista peruuttelu-pitkäkiekko paskaa ei olla aikoihin nähty!
- mitä itse höpiset?
Jos nyt ottaisit ne värilasit pois ja luet seuraavan tilaston koko sarjasta tähän mennessä:
Laukaukset JYP 71 - Kärpät 76
Maalit JYP 4 - Kärpät 3
Miten helvetissä tuosta nyt voi repiä johtopäätöksen että JYP vain peruuttelee ja heittää pitkiä kiekkoja. Ei todellakaan pidä paikkaansa! Ne pelit mitä itse olen nähnyt telkkarissa niin kyllä se Kärpät on se joka pitkiä roiskii KUN EIVÄT MUUTA VOI! Jos maaleja tulee ottelusarjassa vähän niin miksi vitussa se on JYPin syy? Enemmän kai Kärppien syy on kun vähemmän ovat saaneet tehtyä. Kyllä Kärppäfanit ovat todella huonoja häviäjiä. - ...........
mitä itse höpiset? kirjoitti:
Jos nyt ottaisit ne värilasit pois ja luet seuraavan tilaston koko sarjasta tähän mennessä:
Laukaukset JYP 71 - Kärpät 76
Maalit JYP 4 - Kärpät 3
Miten helvetissä tuosta nyt voi repiä johtopäätöksen että JYP vain peruuttelee ja heittää pitkiä kiekkoja. Ei todellakaan pidä paikkaansa! Ne pelit mitä itse olen nähnyt telkkarissa niin kyllä se Kärpät on se joka pitkiä roiskii KUN EIVÄT MUUTA VOI! Jos maaleja tulee ottelusarjassa vähän niin miksi vitussa se on JYPin syy? Enemmän kai Kärppien syy on kun vähemmän ovat saaneet tehtyä. Kyllä Kärppäfanit ovat todella huonoja häviäjiä.siis maalit JYP 5 Kärpät 2
- ...........
........... kirjoitti:
siis maalit JYP 5 Kärpät 2
Laukauksetkin näin ollen
JYP 72
Kärpät 75
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845