JYP ei muka ansaitse mestaruutta???

joopa joo

Mitä ne oululaiset itkee, että JYP vie paskalla pelillä mestaruuden? Ei siihe Kanada-amljan kylkeen laiteta kommenttia millä pelillä mestaruus tuli. Siihen tulee "Suomen mestari 2008-09 JYP Jyväskylä".

4

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä höpiset

      Totuus on että jyppi PELAA paskaa peliä ja se on de fakta! tuollaista peruuttelu-pitkäkiekko paskaa ei olla aikoihin nähty!

      • mitä itse höpiset?

        Jos nyt ottaisit ne värilasit pois ja luet seuraavan tilaston koko sarjasta tähän mennessä:

        Laukaukset JYP 71 - Kärpät 76
        Maalit JYP 4 - Kärpät 3

        Miten helvetissä tuosta nyt voi repiä johtopäätöksen että JYP vain peruuttelee ja heittää pitkiä kiekkoja. Ei todellakaan pidä paikkaansa! Ne pelit mitä itse olen nähnyt telkkarissa niin kyllä se Kärpät on se joka pitkiä roiskii KUN EIVÄT MUUTA VOI! Jos maaleja tulee ottelusarjassa vähän niin miksi vitussa se on JYPin syy? Enemmän kai Kärppien syy on kun vähemmän ovat saaneet tehtyä. Kyllä Kärppäfanit ovat todella huonoja häviäjiä.


      • ...........
        mitä itse höpiset? kirjoitti:

        Jos nyt ottaisit ne värilasit pois ja luet seuraavan tilaston koko sarjasta tähän mennessä:

        Laukaukset JYP 71 - Kärpät 76
        Maalit JYP 4 - Kärpät 3

        Miten helvetissä tuosta nyt voi repiä johtopäätöksen että JYP vain peruuttelee ja heittää pitkiä kiekkoja. Ei todellakaan pidä paikkaansa! Ne pelit mitä itse olen nähnyt telkkarissa niin kyllä se Kärpät on se joka pitkiä roiskii KUN EIVÄT MUUTA VOI! Jos maaleja tulee ottelusarjassa vähän niin miksi vitussa se on JYPin syy? Enemmän kai Kärppien syy on kun vähemmän ovat saaneet tehtyä. Kyllä Kärppäfanit ovat todella huonoja häviäjiä.

        siis maalit JYP 5 Kärpät 2


      • ...........
        ........... kirjoitti:

        siis maalit JYP 5 Kärpät 2

        Laukauksetkin näin ollen

        JYP 72
        Kärpät 75


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe