Mikä on isoin käärme ja vaarallisin minkä voi ottaa kotiin??Joku kopra onko ne lemmikeiksi normaalei??Voiko semmoisen ottaa???
Kuningas pytoni tai joku muu iso kärme
26
4938
Vastaukset
- ...
Tuolla asenteella ei kannata hankkia mitään pehmolelua vaarallisempaa...
- Mä vaan
MIKSI haluasit kotiisi mahdollisimman vaarallisen käärmeen? O__O
- Murmeli
Mä vaan kirjoitti:
MIKSI haluasit kotiisi mahdollisimman vaarallisen käärmeen? O__O
Joku vaan näpyttelee lämpimikseen.
- Rikas jälleen..
Murmeli kirjoitti:
Joku vaan näpyttelee lämpimikseen.
Syyt miksi haluan käärmeen:
1.Melkei kaikil meijä luokan pojil on.
2.Mä haluun et mul on myrkyllisin.
3.Se on yleensäkki kova juttu.
4.Olisin varmasti tosi hyvä kärmen hoitaja koska mulla oli joskus kyy ja se oli tosi vaikee ni olen varmaa tosi hyvä tavallisten kanssa!!!! - Mä vaan
Rikas jälleen.. kirjoitti:
4.Olisin varmasti tosi hyvä kärmen hoitaja koska mulla oli joskus kyy ja se oli tosi vaikee ni olen varmaa tosi hyvä tavallisten kanssa!!!!Mitäpäs jos menisit kotiin kasvamaan....
- ...
4.Olisin varmasti tosi hyvä kärmen hoitaja koska mulla oli joskus kyy ja se oli tosi vaikee ni olen varmaa tosi hyvä tavallisten kanssa!!!!Anna olla, jookos.
Pyydä joulupukilta "kopran" sijaan vaikkapa kirjoitustaitoa ja tervettä järkeä. - Rikas taas
... kirjoitti:
Anna olla, jookos.
Pyydä joulupukilta "kopran" sijaan vaikkapa kirjoitustaitoa ja tervettä järkeä.Kuulkaas likat pitäkää te turpanne kii kasvatusongelmista ja painukaa psykiatril tai vaik mielenterveyssairaalaan!!!
Mä kysyin et saanko mä tietoa vaarallisist käärmeist mut tulee vaa paskajauhantaa!
Mut sellasii te nörtit ootte jauhatte koko ajan jotai LOL yndemuu....¨
Mut jumankaut mä hankin kaikkien aikojen ISOIMMAN käärmeen niinko joku boa kun tosa edellisis viesteis on ollu!!!
HAHAHAHAHAAA - -S-
Rikas taas kirjoitti:
Kuulkaas likat pitäkää te turpanne kii kasvatusongelmista ja painukaa psykiatril tai vaik mielenterveyssairaalaan!!!
Mä kysyin et saanko mä tietoa vaarallisist käärmeist mut tulee vaa paskajauhantaa!
Mut sellasii te nörtit ootte jauhatte koko ajan jotai LOL yndemuu....¨
Mut jumankaut mä hankin kaikkien aikojen ISOIMMAN käärmeen niinko joku boa kun tosa edellisis viesteis on ollu!!!
HAHAHAHAHAAAVaikka sit naja.. eihän kukaan voi sua kieltää.. ja mitä kunkku pytoneihin tulee ni ne on kyllä aivan toista ku iso ja vaarallinen niinkuin alkuper. viestissäsi kyselit. Vaarallinen teitty sinänsä et saattaahan napata mut isoa siitä nyt ei tekemälläkään saa..
ja jos tietoo vaarallisista käärmeistä kaipaat ni kipaseppa googleen ja kirj. haluamasi käärmeen tieteellinen nimi hakuun ja jo alkaa tuleen tekstiä sivu tolkulla.
ps. tolla asenteella joudut pienekin käärmeen kanssa liriin.. - venomit
4.Olisin varmasti tosi hyvä kärmen hoitaja koska mulla oli joskus kyy ja se oli tosi vaikee ni olen varmaa tosi hyvä tavallisten kanssa!!!!jos myrkkykäärmeen haluat niin mangrovekäärme on jotain kyyn tasoa ja sitä myydään eläinkaupoissa
- juuri sopiva
Mikäli haluat oikeasti myrkyllisen ja vaarallisen käärmeen, niin miten olisi Crotalus atrox, eli Texasin kalkkarokäärme?
Ainakin Tykkimäen terrariossa on tälläkin hetkellä useampia poikasia ja olen varma, että he myyvät sinulle jos vain kerrot mahtavista taidoistasi mm. kyiden parissa.
Sen jälkeen atroxisi todennäköisesti puree sinua, eikä kenenkään täällä enää tarvi lukea idioottimaisia provojasi.
Onnea hankkeellesi.- kroisos
Vaikka viestisi olikin harvinaisen hyvä pila, vastaan tässä aikani kuluksi...
Mitään käärmettä ei saa hankkia sen takia että "muillakin on"!!!!!!!!
Varsinkin myrkylliset käärmeet sopivat vain asiantuntijoille (lue: ei sellaisille kuin sinä).
Suuret kuristajat yhtä lailla vain asiantuntijoille.
Täällä ei kukaan vastannut asiallisesti viestiisi koska täällä tuskin on ketään joka tietää paljon myrkkykäärmeistä... Tai jos on, he tuskin vaivautuvat vastaamaan sinulle...
En itsekään tiedä kalkkaroiden ym. hoidosta, koska en ole niin tyhmä että hankkisin myrkkykäärmeen sen takia että "muillakin on".
Itselläni on kyllä käärme, kuningaspyton, joka ei todellakaan ole iso eikä vaarallinen.
On kyllä vain huonon itsetunnon merkki jos ottaa jonkun eläimen siksi että muillakin on...
Osta vaikka rottia ja myy niiden poikasia kavereiden käärmeille ruuaksi. - ...
kroisos kirjoitti:
Vaikka viestisi olikin harvinaisen hyvä pila, vastaan tässä aikani kuluksi...
Mitään käärmettä ei saa hankkia sen takia että "muillakin on"!!!!!!!!
Varsinkin myrkylliset käärmeet sopivat vain asiantuntijoille (lue: ei sellaisille kuin sinä).
Suuret kuristajat yhtä lailla vain asiantuntijoille.
Täällä ei kukaan vastannut asiallisesti viestiisi koska täällä tuskin on ketään joka tietää paljon myrkkykäärmeistä... Tai jos on, he tuskin vaivautuvat vastaamaan sinulle...
En itsekään tiedä kalkkaroiden ym. hoidosta, koska en ole niin tyhmä että hankkisin myrkkykäärmeen sen takia että "muillakin on".
Itselläni on kyllä käärme, kuningaspyton, joka ei todellakaan ole iso eikä vaarallinen.
On kyllä vain huonon itsetunnon merkki jos ottaa jonkun eläimen siksi että muillakin on...
Osta vaikka rottia ja myy niiden poikasia kavereiden käärmeille ruuaksi.Tällä palstalla liikkuu jonkin verran myrkkyharrastajia, mutta tosiaan... "mä haluun siistin kopran!"-tyylisiin kommentteihin on parempi jättää vastaamatta.
Eikä onneksi ole pelkoa, että tuollaisille yksilöille kukaan myrkkykäärmettä myisi.
- MJF
Itelläni on ollut käärmeitä yli 10 vuotta, isoja ja pieniä. Myrkkyjä on ollut parisen vuotta. Ja ajattelin vaan sanoa sinulle Rikas, oot aasi. Aamen!
- The Rikas
No ihan sama mitä sanotte mut mä kyl hankin käärmeen Ja mä saan pian viljakäärmeen et lälläslää vaan teille!!!
Ootte vaan pirun kadeja mut se et mä haluan myrkyllisen käärmeen ei estä mua hankkimasta sellasta vaik viljis ei ol myrkkyllinen ja mä oon kyl sitä mieltä et mäkin varmaa osaan hitaa käärmettä jos te viisastelijatki osaatte!!! - *Henna*
The Rikas kirjoitti:
No ihan sama mitä sanotte mut mä kyl hankin käärmeen Ja mä saan pian viljakäärmeen et lälläslää vaan teille!!!
Ootte vaan pirun kadeja mut se et mä haluan myrkyllisen käärmeen ei estä mua hankkimasta sellasta vaik viljis ei ol myrkkyllinen ja mä oon kyl sitä mieltä et mäkin varmaa osaan hitaa käärmettä jos te viisastelijatki osaatte!!!Vai olit sinä etsimässä isoa ja vaarallista ja myrkyllistä käärmettä?? Ja viljakäärmeen, yleisimmän ja helppohoitoisimman lemmikki käärmeen otat. Voi että, asenteesi on kieroutunut, ihmettelen ellei tämä viestiketju ole vain suuri vitsi.. Kutsu vain tietoa jakavia ihmisiä nipottajikis ja nörteikis, sama se. Toivottavasti pian huomaat miten väärässä olet.
KUITENKIN: ennekuin olet viljaa jo ostamassa, niin lukaseppas tuolta www.matelijat.info sivuilta viljakäärmeistä, niin tiedät miten hoitaa näitä hurmaavia pieniä kuristajakäärmeitä!! - ...
The Rikas kirjoitti:
Ootte vaan pirun kadeja mut se et mä haluan myrkyllisen käärmeen ei estä mua hankkimasta sellasta vaik viljis ei ol myrkkyllinen ja mä oon kyl sitä mieltä et mäkin varmaa osaan hitaa käärmettä jos te viisastelijatki osaatte!!!Toivottavasti eläinreppanalle ei käy huonosti tuollaisessa hoidossa...
Harmi ettet mitään muuta egonpönkityskeinoa keksinyt.
...juu, ja tokihan kaikki ovat ihan "pirun kadeja" sun viljiksestäsi... - *Henna*
... kirjoitti:
Toivottavasti eläinreppanalle ei käy huonosti tuollaisessa hoidossa...
Harmi ettet mitään muuta egonpönkityskeinoa keksinyt.
...juu, ja tokihan kaikki ovat ihan "pirun kadeja" sun viljiksestäsi...Käärme parka. Toivotaan vain että hankinta yrotys jää siihen ettei häiskällä olekkaan terraa mihin pistää. Tai ties mihin pahvilootan senkin lykkää..?
Mitään elävää eläintä ei ole tarkoitus käyttää oman suuremmuuden tunteen pönkittämiseksi, muistahan Rikas se!
Toisaalta, tuo on todella säälittävää. Ei kait siihen voi muuta sanoa kuin kitettää koko tuntemukseni yhdeksi ainoaksi sanaksi:
SÄÄLITTÄVÄÄ - Shira
The Rikas kirjoitti:
Ootte vaan pirun kadeja mut se et mä haluan myrkyllisen käärmeen ei estä mua hankkimasta sellasta vaik viljis ei ol myrkkyllinen ja mä oon kyl sitä mieltä et mäkin varmaa osaan hitaa käärmettä jos te viisastelijatki osaatte!!!Niin, ei se oo tosiaankaan viisastelua jos asiantuntevat ihmiset yrittävät neuvoa sua...
Käy tosiaan http://www.matelijat.info ja lue hoito-ohjeet.
Mut älä vaan kerro kavereille että sul on viljis, nehän nauraa sut pellolle kun niillä on myrkkykäärmeet... :)
- Rikkaista RIKKKAIN!
Nyt meni hermo.Haistakaa kikkare.
- minä
nämä ihmiset yrittävät ystävällisesti auttaa sinua uuden lemmikkisi kanssa mutta sä vaan haukut heitä nörteikse ja ties miksi. miksi ylipäätään laitat tälläisen aiheen jos et sit ota neuvoja vastaan vaan haukut????
- Red_
Siis voi jessus.. Kaikkea sitä kysytäänkin.. Toivottavasti se tuleva kuningaspyyttonisi syö sinut elävältä kavereidesi nähden!!! Sulle nyt korkeintaan annettais pehmolelukäärme. Kasva aikuiseksi!
- hanki elämä
1. tallennappas tämä aihe ja lue se sitten kun kiveksesi on laskeutunut.(kyllä ainakin itse sai hyvät naurut kun tota luki :D "ootte vaan kadeit ko saan viljakäärmeen"
2. käy kyllä sun viljakäärmettä sääliks
3. älä ota sitä siks että muillakin on
4. ja jos otat niin olisit KILTTI ja lukisit nuo hoito ohjeet
5. ÄLÄ LEIJU VILJAKÄÄRMEELLÄ. serkun lapsi (1,5v) sai tommosen ja taitto siltä niskan. sori mut tolla ei parane leijua.
et "lälläslää" vaan sulle ;)- kibngf
Hyvän piristysruiskeen osasit poika ainakin antaa! Kaikkea sitä näkeekin...Huhuh!
- ndoiewhnfoipeq
ei kobra tietenkään ole lemmikiksi sopiva, dorka >:( kannattaas tutustua käärmeisii ja oppii niistä ja niitte hoidosta kaikki maholline enne ku sellasen hankkii ja aika helvetin tyhmää ottaa sellane siks et se "on siistiii"
- eetu-elmeri
Anaconda vois olla sulle jos suurta haet?
- Acrapovic
anaconda tosiaan.. voin hakea sulle sellasen n.8 metrisen joka kuristaa hengiltä n. 4 sekunnissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987