kokemusta mustasuokilpikonnista?
Myydäänkö niitä Suomessa? Ovatko ne helppohoitoisia?
Onko
3
468
Vastaukset
- dsdsdsds
Enpä usko että ovat ainakaan erityisen helppohoitoisia siis vaikka johonkin jyrsijään verrattuna, kaikki kilpikonnat ovat melko kalliita ja paljon hoitoa vaativat, vaikka jotkut nuijat kuvittelevatkin niiden olevan jotain lasten leluja.
- sieni__
juu onhan kilpikonnat aika hintavia. itselläni on kaspianmeren suokilpikonna, niitä ei enää saa valitettavasti suomeen tuoda. melko helppo hoitoinen kaveri ainakin tuo minun konna, konnalla pitää olla tietysti iso akvaario ja maa alue. suokonna syö vedessä. oletko sitten itse konnaa hankkimassa? voin kertoa niistä lisääkin :) onhan mulla tuon suokonnan lisäksi punakorvakilppari :)
Korjaan edellistä sen verran, että sinulla on kaksi suokilpikonnaa :) Punakorvakilpikonna ei ole vesikilpikonna, vaan suokilpikonna. Tärkeimpänä erottavana tekijänä näiden kahden välillä lemmikkinä voi pitää sitä, että suokilpikonna tarvitsee aina mahdollisuuden nousta vedestä kuivalle maalle jaloittelemaan, mikä ei vesikilpikonnalle käsittääkseni ole yhtä oleellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128