kokemusta mustasuokilpikonnista?
Myydäänkö niitä Suomessa? Ovatko ne helppohoitoisia?
Onko
3
523
Vastaukset 3
- dsdsdsds
Enpä usko että ovat ainakaan erityisen helppohoitoisia siis vaikka johonkin jyrsijään verrattuna, kaikki kilpikonnat ovat melko kalliita ja paljon hoitoa vaativat, vaikka jotkut nuijat kuvittelevatkin niiden olevan jotain lasten leluja.
- sieni__
juu onhan kilpikonnat aika hintavia. itselläni on kaspianmeren suokilpikonna, niitä ei enää saa valitettavasti suomeen tuoda. melko helppo hoitoinen kaveri ainakin tuo minun konna, konnalla pitää olla tietysti iso akvaario ja maa alue. suokonna syö vedessä. oletko sitten itse konnaa hankkimassa? voin kertoa niistä lisääkin :) onhan mulla tuon suokonnan lisäksi punakorvakilppari :)
Korjaan edellistä sen verran, että sinulla on kaksi suokilpikonnaa :) Punakorvakilpikonna ei ole vesikilpikonna, vaan suokilpikonna. Tärkeimpänä erottavana tekijänä näiden kahden välillä lemmikkinä voi pitää sitä, että suokilpikonna tarvitsee aina mahdollisuuden nousta vedestä kuivalle maalle jaloittelemaan, mikä ei vesikilpikonnalle käsittääkseni ole yhtä oleellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581053Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159637Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506