Jagge on surkea auto

Asentaja

Aina korjattavaa riittää. Kone kestää korkeintaan 120 tkm.

9

2336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä_väliä

      Kiitos viikonalun piristyksestä:) Ja hyvää joulunaikaa:)

    • H.E.E.

      ...kun se oikein hyvä auto!

    • Köyhä

      Ja miksi sen pitäis mua kiinnostaa? Luuletko että mua kiinnostaa jos joku rasva-apina saa korjata mun Jaggea kun joku on sen käytettynä ostanut...ei vois vähempää kiinnostaa.

      • Tinke

        Rasva-apina on autoilevan miehen paras ystävä. Mä olen kuullut huhuja muutamista huonosti kohdelluista rasva-apinoista; kun ne kiukuttelee, ne ei osaa enää temppuilla tai tekee temppunsa väärin.

        Hyvä esimerkki on auton huollatus; ulkokultainen rasva-apina hymyilee ja vaikuttaa asialliselta, mutta auton kanssa kaksin jäätyään se sudittelee sillä korjaamon lattialla ja pihalla. Huoltotyöt jäävät tekemättä, rittää kun öljynsuodatin pyyhkäistään puhtaaksi ja laskutetaan niinkuin jotain olisi tehtykin.

        Yleensä rasva-apinalle riittää muutama lauhkea sana , vähän rapsutusta ammattimiehen leuan alta, ja näennäistasa-arvoinen kohtelu.

        Sulle varmaan, Köyhä, tällä ei oo niinkään väliä, jos Sulla on varaa ostaa aina uusi Jagge, kun vanhasta loppuu polttoaine tai kun auto pitäisi pestä.

        Meidän taloudellisesti kurjempaan tilanteeseen ajautuneiden kannattaa toki muistaa, että rasva-apinakin on koulutettu ihminen ja että good grease-monkeys are hard to find. Kun hyvän löytää, niin suhdetta kannattaa vaalia.


      • Anonyymi

        Pätee kaikissa ihmissuhdeasioissa. Kohtele muita, kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.


      • Anonyymi

        Ja sinä voisit jakaa viisauttasi ja filosofiaasi fiksummin, esim. sopivalla palstalla ja hieman tuoreemman ketjun avulla.


      • Anonyymi

        Jaggeja ole kuin muutamalla hassulla friikillä 😂🤣😅😄😃😆😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaggeja ole kuin muutamalla hassulla friikillä 😂🤣😅😄😃😆😀

        Hinta pitää köyhät loitolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaggeja ole kuin muutamalla hassulla friikillä 😂🤣😅😄😃😆😀

        Tai niillä kuka pitää hyvästä suorituskyvystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe