Jagge on surkea auto

Asentaja

Aina korjattavaa riittää. Kone kestää korkeintaan 120 tkm.

9

2420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä_väliä

Kiitos viikonalun piristyksestä:) Ja hyvää joulunaikaa:)

• H.E.E.

...kun se oikein hyvä auto!

• Köyhä

Ja miksi sen pitäis mua kiinnostaa? Luuletko että mua kiinnostaa jos joku rasva-apina saa korjata mun Jaggea kun joku on sen käytettynä ostanut...ei vois vähempää kiinnostaa.

• Tinke

Rasva-apina on autoilevan miehen paras ystävä. Mä olen kuullut huhuja muutamista huonosti kohdelluista rasva-apinoista; kun ne kiukuttelee, ne ei osaa enää temppuilla tai tekee temppunsa väärin.

Hyvä esimerkki on auton huollatus; ulkokultainen rasva-apina hymyilee ja vaikuttaa asialliselta, mutta auton kanssa kaksin jäätyään se sudittelee sillä korjaamon lattialla ja pihalla. Huoltotyöt jäävät tekemättä, rittää kun öljynsuodatin pyyhkäistään puhtaaksi ja laskutetaan niinkuin jotain olisi tehtykin.

Yleensä rasva-apinalle riittää muutama lauhkea sana , vähän rapsutusta ammattimiehen leuan alta, ja näennäistasa-arvoinen kohtelu.

Sulle varmaan, Köyhä, tällä ei oo niinkään väliä, jos Sulla on varaa ostaa aina uusi Jagge, kun vanhasta loppuu polttoaine tai kun auto pitäisi pestä.

Meidän taloudellisesti kurjempaan tilanteeseen ajautuneiden kannattaa toki muistaa, että rasva-apinakin on koulutettu ihminen ja että good grease-monkeys are hard to find. Kun hyvän löytää, niin suhdetta kannattaa vaalia.

• Anonyymi

Pätee kaikissa ihmissuhdeasioissa. Kohtele muita, kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.

• Anonyymi

Ja sinä voisit jakaa viisauttasi ja filosofiaasi fiksummin, esim. sopivalla palstalla ja hieman tuoreemman ketjun avulla.

• Anonyymi

Jaggeja ole kuin muutamalla hassulla friikillä 😂🤣😅😄😃😆😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hinta pitää köyhät loitolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai niillä kuka pitää hyvästä suorituskyvystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      294
      4791
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3076
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      52
      2993
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1551
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1252
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1199
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      1016
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      1001
    9. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      989
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    Aihe