Olen nyt 40 vuotta seurannut raveja ja TotoTV;tä koko sen oloajan.Kovasti ihmetyttää tämä avuttomuus kuvauspuolella.Viime vuosina monilla radoilla mennyt ihan pieleen. Ensinnäkin mitä tarvitaan niillä lähikuvilla,jotka lähtöhetkellä on suunnattu kärryn pyöriin ja hevosen jalkoihin? Ne vai sotkevat seuraamista. Sitten se kuvan laatu:Eikö miljoonabisneksessä ole varaa ostaa kunnon kameraa,jolla saadaan esim terävyys ja värit kunnolliseksi? Käsittääkseni valovoimaisen kameran saa tonnilla.
Siis kuvakulmat tiiviiksi,jotta hevoset erottaa,mutta koko lauma mukaan.Linssiin tulevat valot sammutettava,jotta näkee sateellakin jotain.Kunnolliset vastavalosuojat kameraan ja kuvaus ilman ikkunan toistoja.Valotukset korjattava,lumihanesta ei valotusta.
Kuvaus kuntoon
harrastajat pois
1
342
Vastaukset
- kuvataan
niin kaukaa ettei hevosen numeroita näe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595