Dionysos hotelli

Rhodoksella

Hei. Onko kellään tuoreita kuulumisia Dionysos hotellista Rhodokselle? Onko torakoita näkynyt tai muuten ongelmia, esim. iltamelua tai lentokoneiden melua? Paljon on aiemmin ollut positiivista palautetta, mutta ne jo muutaman vuoden vanhat jutut. Meidän perhe ois lähdössä elokuun alussa vkoks( lapset 7 ja 9 ).

16

5862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskin tietää

      kyseisestä paikasta, matka varattu syyskuulle! Yksiö parvekkeella.

    • 2fast4u

      kukaan ei näytä vastaavan, niin kerron lyhyesti kokemukseni keväältä -07. Siisti hotelli, siivotaan huolella, ei näkynyt muita öttiäisiä kuin pieniä liskoja allasalueen reunakiveyksillä. Allasalue suuri ja kaikin puolin upea. Aamiainen kuului hintaamme eikä sitä voinut moittia. Allasalueen reunalla useampia erilaisia paikkoja, joissa voi vatsaansa täyttää. Portin pielessä kauppa.
      Olimme toisessa sivurakennuksista, emme itse hotellisiivessä, jossa aamiainen tarjoiltiin kakkoskerroksessa ihan viihtyisissä tiloissa.
      Hotellin ohi menee tie Monte Smit-vuorelle, mutta se liikenne ei isommin onneksi häiritse ja rantatie on reilun sadan metrin päässä, joten sekään ei tuota häiriötä. Ruokapaikkoja alkaa heti rantakadun kulmasta vasemmalle Ixian suuntaan ja oikealle siitä matkustellaan Rodoksen kaupunkiin. Bussipysäkki tässä risteyksessä.
      Meillä ei ollut valittamista hotellin suhteen, viimeiseksi ennen lähtöä joimme allaskioskista kunnon lättykahvit, jotka meille pyöräytti suomalainen kioskinpitäjä. Ei voi kuin todeta, että voi kun pääsis takaisin! Ei tänä keväänä, käydään Kreetalla ensin, mutta ehkä jo 2010?

      • kun kerroit

        hotellista. Me syyskuun lähtijät varasimme myöskin aamupalan, jostain olin lukenut että siellä saa vatsansa täyteen, niinkuin myös vahvistit!


      • menossa
        kun kerroit kirjoitti:

        hotellista. Me syyskuun lähtijät varasimme myöskin aamupalan, jostain olin lukenut että siellä saa vatsansa täyteen, niinkuin myös vahvistit!

        Mites se aamupala, oliko joku lippu systeemi vai tarkistettiinko listalta nimet?


      • Rhodoksella

        Kiitti ku viitit vastata. Eiköhän tuu kiva loma ja hyvää ruokaa oo tarjolla. Aamupalalla selviää taatusti päivään ja ainahan voi käydä sit siinä pita-leivän nakkaan kitusiin. Ollaan aiemmin aina vuokrattu tallelokero, mutta kuten sanoit, kreikkalaiset on kyllä rehellistä kansaa. Vai kuka sen sanoi. Bulgarian Sunny Beachillä oli pari vuotta sitte samaa aikaan torakoita iltaisin ja öisin, vaikka kuuma oliki. Liskot ei niinkään haittaa, kunha ei samalle tyynylle yritä.


      • 2fast4u
        menossa kirjoitti:

        Mites se aamupala, oliko joku lippu systeemi vai tarkistettiinko listalta nimet?

        numerolla pelattiin pari aamua, sitten jo tunsivat vakiväen. Sen aamupalahuoneen fiilis on sellainen mukavan rauhallinen, päivä starttaa hienosti ja on taas valmis päivän rientoihin!


      • ElisaKoti

        Ei mitään hyvää muistoa hotelli DIONYSOKSESTA näin aikuisiällä, kun on ymmärrystä enemmän. Tuli käytyä 89- kesällä ja olin silloin 15 -v. Aikuiset vanhemmat hotellin työntekijät - miehet jahtasivat alaikäisiä tyttöjä ja minä itsekin olin - nyt vasta sen ymmärrän - pedofiilin uhri..."Emilio" hyi helvetti!!! Jos nyt saisin henkilön yhteystiedot niin kyllä homma ei jäisi siihen.


    • Dionysoksesta

      ja en voi muuta kun kehua hotellia! Aamiainen oli tosiaan loistava, piti ilmoittaa huoneen numero mennessä. Olis melkein kannattanut ottaa puolihoito, hotellin ravintoloissa oli hyvät ruoat, tuli muutaman kerran syötyä. Mutta niin oli muuallakin, huonoa ei saatu koko reissun aikana. Siivous oli huolellista huoneissa ja yleisissä tiloissa. Henkilökunta erittäin ystävällistä. Sijainti hyvä, taksilla 5 min kaupunkiin. Torakoita ei näkynyt, muutama söpö sisilisko vain puutarhassa. Ei ollut melua ollenkaan. Allasalue oli ihana! Kyllä oli ihan nappivalinta meidän poppoolle (2 aikuista ja 1-vuotias lapsi)

    • tuli oltua

      ensimmäisellä Rodoksen reissulla 2006.
      Olen käynyt siellä jo kolmena vuonna peräkkäin ja taas syksyllä mennää.
      Olen ollut cactuksessa, athenassa ja nyt mennään rodos beach hotelliin.
      Tämä dionysos on ehdottomasti paras aamiastarjoilultaan ja uima-allasalueiltaan.
      Meillä oli huone merelle päin.
      Ainut ja suurin häiritsevä tekijä, oli naapuri hotelli.
      Siellä oli joka ilta ohjelmaa ja musiikin jumputusta kuului 01-03 asti, joka ilta todella kovaa.
      Kun olisi ollut discossa.
      Meidän tuttava perheellä oli huone toisella laidalla, joten heille musiikki ei kuulunut.

    • dionysoksesta

      lauantaina tulimme kotiin kahdenviikon reissulta rodokselta ja hotellista dionysos. En voi kun kehua paikkaa ja hotellia ja meillä oli yksiö parvekkeella ja mini keittiöllä. kolme lasta ja minä mahduimme todella hyvin huoneeseen ja tilaakin vielä oli. Aamupala kuului hintaan ja se olikin kattava mutta sama joka aamu eli välillä rupesi tökkimään samat sapuskat vaikka valinnan varaa olikin.iltamelua omasta hotellista kuuluu ainoastaan 21.00-22.00 välisenä aikana muutamana kertana viikossa kun on jotain esityksiä hotellin baarissa,lentomelua ei meidän korviin kuulunut kuin uima-altaalla ollessa eikä sekään häirinnyt. Altaat huippuja mahtavan kokoiset ja merivesi-altaita.Hotellin ravintoloissa suht saman hintaista syödä kuin muuallakin ja Suomalainen Anna pitää kiskaa altailla josta saa juotavaa,kahvia ja pikku naposteltavaa ja jäätelöä.Säät oli meillä aivan huiput ja kuuma oli yli kolkyt kokoajan. hotellin edessä on super market ja sieltä saa vaikka mitä joka aamu parhaat patongit ja croisantit tuoreena,mutta kannattaa hakea nopeasti sillä ne viedään käsistä niin hyviä ne on. rauhallisella alueella ei hälinää, naapuri hotellista saattaa joskus illalla kuulua musiikkia mutta ei sekään meitä häirinnyt, vaikka lapseni ovatkin 4,9,11 vuotiaat niin eivät valittaneet mistään.Kaipuu jäi ja varmasti mennään joskus uudestaan oli sen verran kiva paikka! Rannat nyt Kreikassa on joka puolella samanlaiset eli tosi kiviset joten hotellin uima-allas korvasi kyllä täydellisesti sen miinuksen.Torakoita en nähnyt yhtään hotellissa mutta muutaman pihalla, ovat kyllä aika tarkkoja siisteydestä ja siivoojat häärää kokoajan putsaten paikkoja.Finnmatkojen sivuilta mielestäni hotellista olevat kuvat eivät anna oikeutta hotellille mitä se oikeasti on eli paikka on todella paljon hienompi ja upeampi kun kuvat antavat ymmärtää,itse meinasin kuvien perusteella vaihtaa hotellia mutta onneksi en vaihtanut, olisi harmittanut todella paljon.Näin olivat monet muutkin Suomalaiset samaa mieltä kuvista ja hotellista kun juteltiin. laita rohkeasti kysymyksiä jos jokin asia jäi sanomatta tai askarruttaa!! Huoletta reissuun ja dionysokseen ette varmasti pety! :)

      • ole alkuperäinen

        kyselijä, mutta syksyllä menossa kyseiseen paikkaan kylläkin. Meilläkin on yksiö parvekkeella varattuna, mahdunko kahden teini-ikäisen kanssa yksiöön hyvin? Millainen se lisävuode on? Millainen näköala oli parvekkeelta?


      • matka

        lentokentältä hotellille oli?


      • kestää
        matka kirjoitti:

        lentokentältä hotellille oli?

        n.20 min


      • 3lasta+mä
        ole alkuperäinen kirjoitti:

        kyselijä, mutta syksyllä menossa kyseiseen paikkaan kylläkin. Meilläkin on yksiö parvekkeella varattuna, mahdunko kahden teini-ikäisen kanssa yksiöön hyvin? Millainen se lisävuode on? Millainen näköala oli parvekkeelta?

        kolmen lapseni kanssa yksiössä ja se oli todella suuri eli varmasti mahdutte yksiöön kolmistaan,meillä oli yksi parisänky ja yksi lisävuode ja yksi sohvasänky ja huoneessa oli myös pöytä ja tuolit (ruokapöytänä) ja lisäksi iso kampauspöytä ja tuoli. iso vaatekaappikin löytyi johon sai laukut vaikka olisi mahtuneet lattiallekin, eli tilavin yksiö minkä olen nähnyt. meidän parvekkeelta oli näkymä puutarhaan ja leikkipaikalle ja osittain uima-altaille.Varmasti viihdytte!


      • olihan se
        kestää kirjoitti:

        n.20 min

        Olin syksyllä 2009 äkkilähdöllä noin 200 e edullisemmin 2 viikkoa Dionysos hotellissa Ixiassa. Parasta on alakerran kaakao ja crepes kioskin suomalainen pitäjä.
        Illalla hotellin Grilliin änkeytyi hotellin omistaja nainen Rotwailerinsa kanssa ja tarjoilijat yrittivät häätää muita sivummalle. Aamupala on kuten edellä kerrottu. Altaat ok.

        Jos haluat luxusta ja nähdä miten homma pelaa , neljällä ulkoaltaalla omalla beachillä, menisit Lindos Princess hotelliin Rodoksen Lardos/Pefkoksessa.

        Siellä pelataan lasten ehdoilla, tarjoilijat seisovat ovella rivissä hovin kanssa toivottaen illalliselle tuloa varten. Ruoka erinomaista. Paras lomahotelli, jossa olen ollut ja tulin juuri kahden lapsenlapsen kanssa sieltä. (tosin monia paikkoja vielä käymättä)
        Rodoksella olin ensimmäistä kertaa 34 vuotta sitten.


    • :)

      entä aktiveetit, olen kuullut että hotellissa on ainakin kunto keskus ja tennsikenttä ovat ko ne maksullisia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe