Tuli neloselta. Aivan upea kuvaus Etelämantereen keisaripingviineistä.
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/elokuvat.asp?m=4&y=2009&mId=14&pId=186997
Katsoiko kukaan elokuvan pingviineistä?
13
352
Vastaukset
- e.k.v
Se on meillä deeveedeellä ollut jo hyvän aikaa ;D
- swind
sen jo aikaisemmin, ja kyllä, se on hyvä
- Kössönöm
Välillä nauratti ja välillä itketti ja myös jännitti kuinka niiden kaikkien käy. Oli tosi surullinen kohtaus, kun emo itki kuollutta poikastaan ja kosketteli sitä nokallaan.
- swind
Kössönöm kirjoitti:
Välillä nauratti ja välillä itketti ja myös jännitti kuinka niiden kaikkien käy. Oli tosi surullinen kohtaus, kun emo itki kuollutta poikastaan ja kosketteli sitä nokallaan.
Luontoa kuvaavista ohjelmista, niiden huono puoli vain on, että niissä näkyy myös kuinka julma luonto on.
No, se on vain mielipiteeni, jolla ei ole kokonaisuuden kannalta mitään merkitystä.
Monesti toivoisin, että tämä maailma todella olisi armollisen jumalan luoma, silloin täällä ei olisi mitään ongelmia, mutta kun on vaan tämä hyvin kaoottinen maailmankaikkeus, jossa kaikki on sattumanvaraista. Elämä, planeetat, tähdet, galaksit jne. syntyvät ja kuolevat hyvin sattumavaraisesti, silti tiettyjä universumin lakeja noudattaen.
Asioiden suhteuttaminen on välillä vaikeaa.
Ihminen on kehittynyt niin pitkälle, ja silti niin vähän. Äh, se siitä.
Asiaan; minä tunnen sääliä, vaikka samalla tiedän, että näin sen pitääkin olla, jotta elämä tällä planeetalla jatkuu.
Pitääkö sen jatkua, onkin sitten jo toinen juttu. Kokonaisuuden kannalta on yks hailee onko maapallolla elämää vai ei, mutta minulle se on tärkeää.
Toivon, että evoluutio tulevaisuudessa muuttaisi luontoa, ja ihmistä haluaamaani suuntaan.
Olisi kiva nähdä millainen on maapallo parin miljoonan vuoden jälkeen, vaan kun ei, niin ei.
Sorry, karkas mopo käsistä, vaan väliäkö tuolla - Kössönöm
swind kirjoitti:
Luontoa kuvaavista ohjelmista, niiden huono puoli vain on, että niissä näkyy myös kuinka julma luonto on.
No, se on vain mielipiteeni, jolla ei ole kokonaisuuden kannalta mitään merkitystä.
Monesti toivoisin, että tämä maailma todella olisi armollisen jumalan luoma, silloin täällä ei olisi mitään ongelmia, mutta kun on vaan tämä hyvin kaoottinen maailmankaikkeus, jossa kaikki on sattumanvaraista. Elämä, planeetat, tähdet, galaksit jne. syntyvät ja kuolevat hyvin sattumavaraisesti, silti tiettyjä universumin lakeja noudattaen.
Asioiden suhteuttaminen on välillä vaikeaa.
Ihminen on kehittynyt niin pitkälle, ja silti niin vähän. Äh, se siitä.
Asiaan; minä tunnen sääliä, vaikka samalla tiedän, että näin sen pitääkin olla, jotta elämä tällä planeetalla jatkuu.
Pitääkö sen jatkua, onkin sitten jo toinen juttu. Kokonaisuuden kannalta on yks hailee onko maapallolla elämää vai ei, mutta minulle se on tärkeää.
Toivon, että evoluutio tulevaisuudessa muuttaisi luontoa, ja ihmistä haluaamaani suuntaan.
Olisi kiva nähdä millainen on maapallo parin miljoonan vuoden jälkeen, vaan kun ei, niin ei.
Sorry, karkas mopo käsistä, vaan väliäkö tuollaSellaista elämä on. Ei luonto julma ole, se on vaan luonnossa tapahtuvaa toimintaa, minkä me miellämme julmuudeksi. On lihansyöjiä ja on kasvissyöjiä ja aina jonkun on kuoltava.
Mutta usein noita luontodokkareita katsellessa surettaa, ei sille mitään voi.
Tänään viimeksi kun sitä surullista kohtausta katselin siitä pingviinileffasta, silittelin kissaa ja katsoin sitä silmiin ja höpötin jotain ihan typerää kun nyt oli sen syntymäpäivä.
Olisi se kiva tietää miten telluksen käy ja koko luonnon tällä planeetalla, mutta sitä en tule tietämään. Voi toisaalta olla ihan hyväkin ettei tiedä. Ties mitä kauheuksia on tulossa. - swind
Kössönöm kirjoitti:
Sellaista elämä on. Ei luonto julma ole, se on vaan luonnossa tapahtuvaa toimintaa, minkä me miellämme julmuudeksi. On lihansyöjiä ja on kasvissyöjiä ja aina jonkun on kuoltava.
Mutta usein noita luontodokkareita katsellessa surettaa, ei sille mitään voi.
Tänään viimeksi kun sitä surullista kohtausta katselin siitä pingviinileffasta, silittelin kissaa ja katsoin sitä silmiin ja höpötin jotain ihan typerää kun nyt oli sen syntymäpäivä.
Olisi se kiva tietää miten telluksen käy ja koko luonnon tällä planeetalla, mutta sitä en tule tietämään. Voi toisaalta olla ihan hyväkin ettei tiedä. Ties mitä kauheuksia on tulossa.saatat olla oikeassa.
Minä tästä lähden nukkumaan, täytyy aamulla lähteä töihin.
Luin niin paljon näitä juttuja pääsiäisen aikana, että alkoi jurppimaan tuo teistien laput silmillä kulkeminen. On hyväkin päästä töihin tapaamaan normaaleja ihmisiä.
Öitä.
- katotaas
Minä luulin sen kertovan linuxista ja sen eri jakeluversioista eli distroista.
vietimme kerran elokuvailtaa perheen kanssa. Hieno rakkauselokuva :)
olisi vaan aika energiapaukku tuollainen pingumuna aamiaiseksi.
- Missukka
Inhimillisten pingviinien lisäksi oli kylmät maisemat ja leijonakin metsästi.
- konna
mutta eikös tuo ollut se elokuva, josta uskonnolliset piirit USA:ssa saivat jotain kreationistista pontta ajatteluunsa siinä pressanvaalien alkumetreillä?
Pingviineistä tuli tänään hauska töräytys tv:n chättijuontajalta. Tiedä sitten oliko hän päässyt töllöön Big Brotherista, mutta ukko pohdiskeli autuaana seuraavaa:
"Homopingviinit ovat yleisiä, koska ne tapaavat hautoa toistensa munia. Tosin pingviinithän eivät varsinaisesti ole lintuja, vaan nisäkkäitä..."
Onneksi tuli sitten jo joku viesti luettavaksi. Jos hän olisi jatkanut pähkäilyjään, niin meikäläisen vatsaa olisi alkanut koskea:D- Kössönöm
Miten ihmeessä? On niillä mielikuvitusta, jos tuosta leffasta jotain kretionismia tukevaa löysi.
Huomasin tuon elokuvan arvosteluissa usein saman, mikä minuakin hieman häiritsi, eli ne kertojaäänet. Mutta jotkut varmaan pitävät tuollaisestakin tarinankerronnasta.
Olen joskus noita telkun chätti-juttuja katsonut, mutta ne on vielä hölmömpiä, kuin tällä palstalla ikinä. Tai no... - konna
Kössönöm kirjoitti:
Miten ihmeessä? On niillä mielikuvitusta, jos tuosta leffasta jotain kretionismia tukevaa löysi.
Huomasin tuon elokuvan arvosteluissa usein saman, mikä minuakin hieman häiritsi, eli ne kertojaäänet. Mutta jotkut varmaan pitävät tuollaisestakin tarinankerronnasta.
Olen joskus noita telkun chätti-juttuja katsonut, mutta ne on vielä hölmömpiä, kuin tällä palstalla ikinä. Tai no...ei nyt muista, mikä se kluu oli silloin kun tuo leffa tuli amerikanmantereelle ensi-iltaan. Paikalliset Sarah Palinit olivat kuitenkin onnesta mykkänä.
Piti itsekin kyllä kattoa tuo pätkä, mutta olen varmaan taas horrostanut onneni ohi. No, better luck next time:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070