Katsoiko kukaan elokuvan pingviineistä?

Kössönöm

13

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.k.v

      Se on meillä deeveedeellä ollut jo hyvän aikaa ;D

    • swind

      sen jo aikaisemmin, ja kyllä, se on hyvä

      • Kössönöm

        Välillä nauratti ja välillä itketti ja myös jännitti kuinka niiden kaikkien käy. Oli tosi surullinen kohtaus, kun emo itki kuollutta poikastaan ja kosketteli sitä nokallaan.


      • swind
        Kössönöm kirjoitti:

        Välillä nauratti ja välillä itketti ja myös jännitti kuinka niiden kaikkien käy. Oli tosi surullinen kohtaus, kun emo itki kuollutta poikastaan ja kosketteli sitä nokallaan.

        Luontoa kuvaavista ohjelmista, niiden huono puoli vain on, että niissä näkyy myös kuinka julma luonto on.
        No, se on vain mielipiteeni, jolla ei ole kokonaisuuden kannalta mitään merkitystä.

        Monesti toivoisin, että tämä maailma todella olisi armollisen jumalan luoma, silloin täällä ei olisi mitään ongelmia, mutta kun on vaan tämä hyvin kaoottinen maailmankaikkeus, jossa kaikki on sattumanvaraista. Elämä, planeetat, tähdet, galaksit jne. syntyvät ja kuolevat hyvin sattumavaraisesti, silti tiettyjä universumin lakeja noudattaen.
        Asioiden suhteuttaminen on välillä vaikeaa.
        Ihminen on kehittynyt niin pitkälle, ja silti niin vähän. Äh, se siitä.

        Asiaan; minä tunnen sääliä, vaikka samalla tiedän, että näin sen pitääkin olla, jotta elämä tällä planeetalla jatkuu.
        Pitääkö sen jatkua, onkin sitten jo toinen juttu. Kokonaisuuden kannalta on yks hailee onko maapallolla elämää vai ei, mutta minulle se on tärkeää.
        Toivon, että evoluutio tulevaisuudessa muuttaisi luontoa, ja ihmistä haluaamaani suuntaan.
        Olisi kiva nähdä millainen on maapallo parin miljoonan vuoden jälkeen, vaan kun ei, niin ei.

        Sorry, karkas mopo käsistä, vaan väliäkö tuolla


      • Kössönöm
        swind kirjoitti:

        Luontoa kuvaavista ohjelmista, niiden huono puoli vain on, että niissä näkyy myös kuinka julma luonto on.
        No, se on vain mielipiteeni, jolla ei ole kokonaisuuden kannalta mitään merkitystä.

        Monesti toivoisin, että tämä maailma todella olisi armollisen jumalan luoma, silloin täällä ei olisi mitään ongelmia, mutta kun on vaan tämä hyvin kaoottinen maailmankaikkeus, jossa kaikki on sattumanvaraista. Elämä, planeetat, tähdet, galaksit jne. syntyvät ja kuolevat hyvin sattumavaraisesti, silti tiettyjä universumin lakeja noudattaen.
        Asioiden suhteuttaminen on välillä vaikeaa.
        Ihminen on kehittynyt niin pitkälle, ja silti niin vähän. Äh, se siitä.

        Asiaan; minä tunnen sääliä, vaikka samalla tiedän, että näin sen pitääkin olla, jotta elämä tällä planeetalla jatkuu.
        Pitääkö sen jatkua, onkin sitten jo toinen juttu. Kokonaisuuden kannalta on yks hailee onko maapallolla elämää vai ei, mutta minulle se on tärkeää.
        Toivon, että evoluutio tulevaisuudessa muuttaisi luontoa, ja ihmistä haluaamaani suuntaan.
        Olisi kiva nähdä millainen on maapallo parin miljoonan vuoden jälkeen, vaan kun ei, niin ei.

        Sorry, karkas mopo käsistä, vaan väliäkö tuolla

        Sellaista elämä on. Ei luonto julma ole, se on vaan luonnossa tapahtuvaa toimintaa, minkä me miellämme julmuudeksi. On lihansyöjiä ja on kasvissyöjiä ja aina jonkun on kuoltava.

        Mutta usein noita luontodokkareita katsellessa surettaa, ei sille mitään voi.

        Tänään viimeksi kun sitä surullista kohtausta katselin siitä pingviinileffasta, silittelin kissaa ja katsoin sitä silmiin ja höpötin jotain ihan typerää kun nyt oli sen syntymäpäivä.

        Olisi se kiva tietää miten telluksen käy ja koko luonnon tällä planeetalla, mutta sitä en tule tietämään. Voi toisaalta olla ihan hyväkin ettei tiedä. Ties mitä kauheuksia on tulossa.


      • swind
        Kössönöm kirjoitti:

        Sellaista elämä on. Ei luonto julma ole, se on vaan luonnossa tapahtuvaa toimintaa, minkä me miellämme julmuudeksi. On lihansyöjiä ja on kasvissyöjiä ja aina jonkun on kuoltava.

        Mutta usein noita luontodokkareita katsellessa surettaa, ei sille mitään voi.

        Tänään viimeksi kun sitä surullista kohtausta katselin siitä pingviinileffasta, silittelin kissaa ja katsoin sitä silmiin ja höpötin jotain ihan typerää kun nyt oli sen syntymäpäivä.

        Olisi se kiva tietää miten telluksen käy ja koko luonnon tällä planeetalla, mutta sitä en tule tietämään. Voi toisaalta olla ihan hyväkin ettei tiedä. Ties mitä kauheuksia on tulossa.

        saatat olla oikeassa.
        Minä tästä lähden nukkumaan, täytyy aamulla lähteä töihin.
        Luin niin paljon näitä juttuja pääsiäisen aikana, että alkoi jurppimaan tuo teistien laput silmillä kulkeminen. On hyväkin päästä töihin tapaamaan normaaleja ihmisiä.
        Öitä.


    • katotaas

      Minä luulin sen kertovan linuxista ja sen eri jakeluversioista eli distroista.

    • vietimme kerran elokuvailtaa perheen kanssa. Hieno rakkauselokuva :)

    • olisi vaan aika energiapaukku tuollainen pingumuna aamiaiseksi.

    • Missukka

      Inhimillisten pingviinien lisäksi oli kylmät maisemat ja leijonakin metsästi.

    • konna

      mutta eikös tuo ollut se elokuva, josta uskonnolliset piirit USA:ssa saivat jotain kreationistista pontta ajatteluunsa siinä pressanvaalien alkumetreillä?

      Pingviineistä tuli tänään hauska töräytys tv:n chättijuontajalta. Tiedä sitten oliko hän päässyt töllöön Big Brotherista, mutta ukko pohdiskeli autuaana seuraavaa:

      "Homopingviinit ovat yleisiä, koska ne tapaavat hautoa toistensa munia. Tosin pingviinithän eivät varsinaisesti ole lintuja, vaan nisäkkäitä..."

      Onneksi tuli sitten jo joku viesti luettavaksi. Jos hän olisi jatkanut pähkäilyjään, niin meikäläisen vatsaa olisi alkanut koskea:D

      • Kössönöm

        Miten ihmeessä? On niillä mielikuvitusta, jos tuosta leffasta jotain kretionismia tukevaa löysi.

        Huomasin tuon elokuvan arvosteluissa usein saman, mikä minuakin hieman häiritsi, eli ne kertojaäänet. Mutta jotkut varmaan pitävät tuollaisestakin tarinankerronnasta.

        Olen joskus noita telkun chätti-juttuja katsonut, mutta ne on vielä hölmömpiä, kuin tällä palstalla ikinä. Tai no...


      • konna
        Kössönöm kirjoitti:

        Miten ihmeessä? On niillä mielikuvitusta, jos tuosta leffasta jotain kretionismia tukevaa löysi.

        Huomasin tuon elokuvan arvosteluissa usein saman, mikä minuakin hieman häiritsi, eli ne kertojaäänet. Mutta jotkut varmaan pitävät tuollaisestakin tarinankerronnasta.

        Olen joskus noita telkun chätti-juttuja katsonut, mutta ne on vielä hölmömpiä, kuin tällä palstalla ikinä. Tai no...

        ei nyt muista, mikä se kluu oli silloin kun tuo leffa tuli amerikanmantereelle ensi-iltaan. Paikalliset Sarah Palinit olivat kuitenkin onnesta mykkänä.

        Piti itsekin kyllä kattoa tuo pätkä, mutta olen varmaan taas horrostanut onneni ohi. No, better luck next time:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe