Vesimies M ja leijona N! kaipaan apua.

Grr,

Voisiko joku ihana vesimiesläinen valaista hieman minulle, kuinka kylmä ja "tunteeton" vesimes sopii hellyyttä ja huomiota kaipaavalle leijona naiselle? Olen ihastunut vesimieheen, olemme tunteneet 6vuotta, mutta vasta nyt olemme alkaneet tutustumaan. Juttelemme yötä päivää messengerissä ja tekstailemme, ja voisin sanoa että tunteeni vaihtuvat 10 kertaa päivässä vesimiehen kanssa. Onko tämä aivan mahdoton yhdistelmä? Hän on todella kiva, mutta olen huomannut joitain inhottavia piirteitä,vaikken edes ole aloittanut mitään. Esimerkiksi jos en vastaa viestiin heti,hän saattaa lähettää "onko sulla miehiä siellä ku et vastaa?" yms. Onko vesimiehet mustasukkaisia? Siskoni mies on vesimies, ja hän todella töykeä ja "tunteeton", mutta siskoni on myös. Kannattaako edes yrittää kokeilla vesimiehen kanssa? Olen kuullut paljon pelotteluja, sillä leijona luonteeltani kaipaan huomiota ja rakkautta, jota ei vesimiehiltä kuulemani mukaan heru. Lisäksi ihastukseni sanoo paljon härskejä juttuja muista naisista, mikä ihmetyttää myös. Ovatko vesimiehet todella niin tunnevammaisia kuin huhutaan?

14

1928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi kertaa tai

kolme, ennenkuin menet pidemmälle. Itse en tuhoaisi eläämäni niin tunteettoman ja välinpitämättömän miehen kanssa Leijona kunnioita itseäsi.

• murheita

veskari mies jos onkin kylmä niin naineNPA täysi vastakohta= todella herkkä,herkkävastoinen,kiltti,antelias,pitää huolen lähimmäisistään ja on kaikessa auttavainen sekä pidetty ystävien kesken.Ulospäin suuntautunut,iloinen ja positiivinen.Erityisen luotettava työntekijänä,ystävänä ja uskottuna.Ei lepertele eikä puhu turhia.Kertoo asiat asioina ja tunnustaa rakkautensa harvoin.Pidä kiinni jos saat tämän hiomattoman timantin,et uskokaan mitä voit vielä saavuttaa, saavuttamalla tämän tähden luottamuksen.Se muuten kannattaa....

• olen ymmällään

Ärsyttää minua että te kaikki arvostatte vain vesimiehiä..Olen ymmällään..Olen itse asiassa vesimies nainen ja aviomieheni on myös vesimies. Ollaan oltu yhdessä lähes 21v..olemmeko pahoja,ilkeitä vesimiehiä?.Uskomaton! Te kaikki olette samalaisia kuin vesimiehiä. Vaikka olette kauriita,vesimiehiä,kaloja,oinaita,härkiä,kaksoksia,rapuja,leijonia,neitsyneitä,vaakoja,skorpioneja ja jousimiehiä..Oletteko kaikki pahoja ja ilkeitä..Oletteko tuntettomia kuin vesimiehiä?Hm..Lopettakaa arvostaa kaikkia vesimiehiä ja muita horoskooppeja!

• Grrr.

Ymmärrän kyllä, että suututtaa, mutta ethän sinä sitä itse näe kun olet myös vesimies. Kyllä se vain niin on, että vesimiehet ovat tunnetusti töykeitä ja ilkeitä. Ja myös temperamenttisia ;) Vertasin kyllä tavalla ITSEENI, leijonaan, vesimiestä. Te vain olette mielestäni muita kylmempiä.

• vesimn.
        Grrr. kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että suututtaa, mutta ethän sinä sitä itse näe kun olet myös vesimies. Kyllä se vain niin on, että vesimiehet ovat tunnetusti töykeitä ja ilkeitä. Ja myös temperamenttisia ;) Vertasin kyllä tavalla ITSEENI, leijonaan, vesimiestä. Te vain olette mielestäni muita kylmempiä.

Vesimiesnainen olen ja kylmyyttä,töykeyttä vielä vähemmän minusta saa hakemalla hakea, olen liiankin empaattinen.
        Jaan hellyyttä ja tarvin hellyyttä, olen omaperäinen hyvällä tavalla josta hyöty muillekin,kodin luoja.

• pipsa71

Olen vesimiesnainen itekkin...
        Ja haluan että tää maailman mätäpaska
        haluis jo jotain muutaki kun mätää...
        Nyt elellään vesimiehen-aikakautta jos nyt
        astrolokiaan on uskominen...
        Enivei... vesimies ei todellaka ole ilkeä...
        tunnevammaset ei pääse niin vaan lähelle vesimiestä...
        se vituttaa suunnattomaste heitä... Herkkyys ja
        henkisyys on vesimiesten oma kilpi tätä kaikkee mätää vastaan...
        Toki on poikkeuksiakin, ne jotka ei astrologiaan halua paneutua...

• leijonana

Olen kaksi kerta elämässäni rakastunut vesimieheen. Kumpikin suhde on ollut tosi vaikea. Vesimiehet saavat minut rakastumaan mutta en heidän kanssaan kuitenkaan tule toimeen. Ehkä se ei ole tunteettomuutta heidän puoleltaan, mutta tunteet ovat niin eri aaltopituuksilla. En kohdannut heidän kanssaan muuta kuin juuri kirjoitteluvaiheessa ja fyysisessä vetovoimassa. Haluan selkeitä linjoja seurustelussa. Tahdon tietää missä ollaan, missä mennään. Ollaanko vai eikö olla. Vesimiehen kanssa roikkuu koko ajan löysässä hirressä. Kirjoitetaan suuria sanoja mutta ei vastata selviin kysymyksiin. Hajosi totaalisesti tämän viimeisimmän vesimiehen pyörityksessä. Ollako vai eikö olla-leikissä. Ensimmäisen veskarin kanssa asuin avossa. Hän oli täydellinen kumppani....mutta uskollisuus ei kuulunut hänen hyveisiinsä. Hän sai omasta mielestään harrastaa seksiä missä ja milloin vain ja kenen kanssa tahansa. Sehän ei kuulunut millään tavalla meidän suhteeseemme. Se ei hänen mielestään haitannut ollenkaan eikä hän mielestään rikkonut mitään lupauksia. Eihän hän ollut edes mitään luvannut, ja jos olikin niin ei ollut tarkoittanut.... Se oli kauhea kokemus nuorelle naiselle ja silti rakastin niin että sattui. Vielä kauan sen jälkeen kun tein eron hänestä itkin hänen peräänsä. Kävin jopa kerran harrastamassa lohtuseksiä vaikka tiesin hänen olevan jo uudessa suhteessa. Hänen mielestään siinä ei ollut mitään väärää. Sunnuntaina hän piteli kättäni baarissa yhdessä vietetyn viikonlopun jälkeen ja lauloi -Kieletyt tunteet eivät näy, toteen toiveet eivät käy....

• hyvin tasapainoisia

ja onnellisia vesimies-leijona pareja mutta...aina näissä suhteissa on nainen vesimies ja mies leijona.Molemmat ovat kiihkeitä,avoimia ja ulospäinsuuntautuneita yleensä.On toki päinvastoinkin mutta suhteet ovat hyvin pitkäikäisiä ja tasaisia.Yleensä parit ymmärtävät toistensa tarpeet ja molemmilla on runsaasti vapaata liikkumatilaa eikä kumpikaan pyri toisiansa ahdistamaan tai muokkaamaan omien mielihalujensa mukaan.Harvinaisen onnistunut yhdistelmä!

• aikaa

kestää, kunnes veskari (nainen) jättää kylmästi kertomatta syytä

• TiiaAnn
        aikaa kirjoitti:

kestää, kunnes veskari (nainen) jättää kylmästi kertomatta syytä

Olen suurimmaksi osaksi onnellisessa parisuhteessa Vesimies-miehen kanssa. Miten voi olla totta tuommoinen vesimiesmerkin kylmyys? Itse en ole ainakaan huomannut semmoista. veskarini on niin hellyyttävä ja huomionkipeä itsekin. Onko muilla kokemusta onnillesta vesimies-leijona-suhteesta. Aika masentavia kokemuksia täällä meinaan :D

• varmaan
        TiiaAnn kirjoitti:

Olen suurimmaksi osaksi onnellisessa parisuhteessa Vesimies-miehen kanssa. Miten voi olla totta tuommoinen vesimiesmerkin kylmyys? Itse en ole ainakaan huomannut semmoista. veskarini on niin hellyyttävä ja huomionkipeä itsekin. Onko muilla kokemusta onnillesta vesimies-leijona-suhteesta. Aika masentavia kokemuksia täällä meinaan :D

on montakin, He eivät vaan julista sitä täällä...ja vielä kerran tiedoksi vesimies ei ole vesimerkki ( kalat, rapu ja skorpioni ) vaan ilmanmerkki kuin myös vaaka ja kaksonen. Onnellinen suhde ja syviä pitkiä ystävyyssuhteita muutama, joten vastaus kysymykseesi, on mahdollista leijonan ja vesimiehen olla erittäin onnellisia:))

• leijoona
        TiiaAnn kirjoitti:

No,tiedä vesimiehen kylmyydestä,olen ollut aviossa jo 30-vuotta vesimiesmiehen kanssa.On taatusti luotettavin ja rakastava puoliso.Mutta,on aina muistettava se asia,kumpikin haluaa olla riippumaton toisistaan,määrätä omista asioistaan,eikä lähipiiri aina edes ymmärrä.Mutta,eihän se asia muille kuulu,.
        Tässä vanhetaan yhdessä,katsotaan lapsenlapsia kuinka pärjäävät elämässä.

• tunnotar

että leijonanaisen ja vesimiesmiehen suhde on juuri tuollainen, itselläni on siitä 30 vuoden kokemus. Tuli tehtyä lauma lapsia(ihania sellaisia) ja siinä tohinassa hurahti vuosia. Mies on omistushaluinen ja mustasukkainen, todella ailahtelevat tunnetilat, tietysti runsas alkoholinkäyttökin vaikuttaa käytökseen. Nyt asun eri osoitteessa ja elämä on rauhallista. En halua pelotella sillä tuskin ihmisten suhteet horoskooppimerkkien mukaan toimivat, kirjoituksesi vain pisti silmääni kun kuvaukset osuivat ihan kohdalleen. Onnea, teet sitten minkä valinnan tahansa!

• eikä paremmasta tietoa

Ystävyydestä seurusteluun, ja elämäni onnellisimmat ajat.
        Rakkautta ja kyyneleitä. Tulta ja taisteluita.
        Kaikki mitä voi elämässä kokea, niin ne hyvät kuin ne helvetin huonotkin.
        Mies leijona, minä vesimies. Kukaan ei ole koskaan ymmärtänyt minua niin hyvin kuin hän. Täydellisyys oli aika lähellä. Ja tämä leijona sai ainakin minut olemaan hyvinkin lämmin ;)
        Mutta. Liika täydellisyys muuttui helvetiksi.
        Molemmat syyllisiä, eikä kumpikaan suostunut olemaan väärässä.

Mutta ei pelkkä horoskooppimerkkiin tuijottaminen pelasta eikä pilaa kaikkea. Jokainen merkinedustaja on omanlaisensa.

Ja koska olen kylmä ja tunteeton vesimies, mietinkin tässä, mitä merkkiä kokeilis seuraavana ;) Lämmintä kesää kaikille, muistakaa rakastaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe