Sannfinländarna är vår värste fiende och partiet av detta fanatiska fennoman Tala.
Vastaukset 10
- svekosuru!
Kyllä taitaa mennä toisinpäin.
Nimittäin PS jyrää RKP:n kaikissa tulevissa vaaleissa.
Sinun olisi parasta tottua ajatukseen...- pöllyää!
Ankdam kirjoitti:
.. kun netti fennokollegan viestit sujahtaa yli :-D
Matalaotsaisen yli lentää paljon.
Minä osaan lukea rivien välistä ja vastaan sen mukaan.
Ei pidä provosoitua ja alkaa varjonyrkkeilemään.
Jätän loputtomat saivartelut Rautalapiolle suosiolla...
Jos ei osaa virheetöntä ruotsia ei kannattaisi kirjoitella ruotsinkielisiä "svekoprovoja".
Se on niin sälittävän teiniä!!!!- totuus!
Sinun olisi aika ymmärtää, mitä kello on lyönyt.
Keskivertosuru osaa paremmin suomea kuin ruotsia.
Todellisia ruotsinkielisiä Suomessa on noin 1%, loput 4% on kaksikielisiä ja heistä enemmistö osaa ruotsia heikommin kuin suomea.
Totuus on vain tämä, vaikka se ei miellyttäisi... - alà huilèè
Olisi mukava tietää, että miltä näyttää virheetön räkäruotsi?
totuus! kirjoitti:
Sinun olisi aika ymmärtää, mitä kello on lyönyt.
Keskivertosuru osaa paremmin suomea kuin ruotsia.
Todellisia ruotsinkielisiä Suomessa on noin 1%, loput 4% on kaksikielisiä ja heistä enemmistö osaa ruotsia heikommin kuin suomea.
Totuus on vain tämä, vaikka se ei miellyttäisi...Otin kantaa netti fennon säälittävään "sveko"-provoon.
alà huilèè kirjoitti:
Olisi mukava tietää, että miltä näyttää virheetön räkäruotsi?
.. sinusta ainakaan mutta kun nyt noin kauniisti pyydät niin annan sinulle korjatun version joka olisi mennyt läpi.
Provo:
"Sannfinländarna är vår värste fiende och partiet av detta fanatiska fennoman Tala. "
Samma på svenska:
"Sannfinländarna är vår värsta fiende och partiet för denne fanatiske fennoman Tala."
Käy myös:
"..partiet för den fanatiska fennomanen Tala"
Ole hyvä. Avausviesti oli siis teinihörhömäinen fennoprovo. MOT
Nice try :-)- eikä kuten sinä
Ankdam kirjoitti:
.. sinusta ainakaan mutta kun nyt noin kauniisti pyydät niin annan sinulle korjatun version joka olisi mennyt läpi.
Provo:
"Sannfinländarna är vår värste fiende och partiet av detta fanatiska fennoman Tala. "
Samma på svenska:
"Sannfinländarna är vår värsta fiende och partiet för denne fanatiske fennoman Tala."
Käy myös:
"..partiet för den fanatiska fennomanen Tala"
Ole hyvä. Avausviesti oli siis teinihörhömäinen fennoprovo. MOT
Nice try :-)hurraaksi, suosittelenkin sinulle, Ruotsinkielen opiskelua, te kuvittelette taitavanne paljon ja ehkäpä osaattekin, mutta ruotsin kieli ei tunnu luontuvan ruotsiksi, ymmärrettävää mutta ei ruotsia ?
Olisi hauska kuulla, kun sanot saman asian ruotsiksi ? - josssssssssssssssssss
kijottaa toistepäin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459