Asiakaspavelusta

Canal Digital ....

Canal Digitalin asiakaspalvelussa on pari tosi kyllästynyttä asiakaspalvelijaa, mutta vastapainona on myös muutama erittäin ystävällinen ja palvelualtis...
Ihmettelen vaan, miksi sinne soittaessa, samoista ongelmista tulee aina eri vastaus??? Sanoisivat mieluummin reilusti, että tieto ei riitä, sen sijaan antavat turhia neuvoja...
No... aina ei voi voittaa, näiden kanssa kuitenkin jotenkin tulee juttuun, kun taas Viasatin puolella homma on täysin toivotonta.

5

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä palsta

      Canal Digital ei EDELLEENKÄÄN ole sama asia kuin Canal .

      En tiedä, pikkuhiljaa alkaa tulla mieleen että pitäisi soittaa Canal Digitalille ja ehdottaa niille nimenvaihdosta kun aina joku sotkee ne keskenään. Niillä on nimissä sama alku, sana Canal mutta ei silti saisi sotkea noita kahta. Suomalaiset on tosin niin A. hätäisiä, B. lukihäiriöisiä tai C. liian laiskoja lukeakseen juttuja kunnolla.

      • Ihanko totta?

        Taasko sinä todistat tuota samaa juttua, jonka kaikki tietävät? Täällä, kun ei ole muutakaan palstaa Canal Digitalista kirjoittamiseen ...
        Kaikki tietävät, ettei Canal ja Canal Digital ole sama asia, mutta mitä sinä siitä vingut... anna ihmisten kirjoitella, ei se sinulta ole pois, tai jos on, niin asiasi ovat todella huonosti!


      • voi laittaa
        Ihanko totta? kirjoitti:

        Taasko sinä todistat tuota samaa juttua, jonka kaikki tietävät? Täällä, kun ei ole muutakaan palstaa Canal Digitalista kirjoittamiseen ...
        Kaikki tietävät, ettei Canal ja Canal Digital ole sama asia, mutta mitä sinä siitä vingut... anna ihmisten kirjoitella, ei se sinulta ole pois, tai jos on, niin asiasi ovat todella huonosti!

        esim. Kanavapaketit tai Digitv osastoille joten kyllä niille PAREMMIN sopiviakin osastoja on. Ei minulla ole sitä vastaan mitään että ihmiset kirjoittaa...kunhan ne kattois vaan että tulee oikealle palstalle!

        Kerran muuten joku tolvana kirjoitti Canal aiheista juttua Talous & Raha-osaston Maksukortit-alaosastolle...voiko pahemmin enää mennä pieleen kuin tuo..


      • taigajim
        voi laittaa kirjoitti:

        esim. Kanavapaketit tai Digitv osastoille joten kyllä niille PAREMMIN sopiviakin osastoja on. Ei minulla ole sitä vastaan mitään että ihmiset kirjoittaa...kunhan ne kattois vaan että tulee oikealle palstalle!

        Kerran muuten joku tolvana kirjoitti Canal aiheista juttua Talous & Raha-osaston Maksukortit-alaosastolle...voiko pahemmin enää mennä pieleen kuin tuo..

        tämä on niin hemmetin laadukas foorumi että pitää aina kirjoittaa oikeaan alafoorumiin, prkle! ;) xD
        No ehkäpä ei sentään...


      • susa
        voi laittaa kirjoitti:

        esim. Kanavapaketit tai Digitv osastoille joten kyllä niille PAREMMIN sopiviakin osastoja on. Ei minulla ole sitä vastaan mitään että ihmiset kirjoittaa...kunhan ne kattois vaan että tulee oikealle palstalle!

        Kerran muuten joku tolvana kirjoitti Canal aiheista juttua Talous & Raha-osaston Maksukortit-alaosastolle...voiko pahemmin enää mennä pieleen kuin tuo..

        eihän kaikki ole näitä tietokone nörttejä jotka osaavat heti hakea oikealle sivuilla.pää asiahan on että jossain se näkyy.onneksi sinä olet niin fiksu ettet tee koskaan virheitä niitä kun tässä maailmassa on liian vähän.tosin en tunne ainuttaa tiedän vain ja se olet sinäsinä fiksuista fiksuin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe