Missä dicame firman yhteystiedot?

öhömm

Onko kenelläkään tietoa kyseisen firman yhteystiedoista? Olen gsm suomen asiakas määräaikaisella sopimuksella ja haluaisin saada tietoa missä mennään eli eihän voi olla mitenkään mahdollista että joudun olemaan kyseisen firman asiakkaana vielä pitkään vaikka en heille ole tehnyt mitään sopimusta....?

17

2049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anti-sånera

....mainitaan, että sopimuksen saa myydä asiakkaalta kysymättä.

Eli joudut lusimaan määräaikaisesi loppuun.

• sieltä niitä

kato YTJ sieltä firma löytyy mut on tainnu olla vaan sellanen pöytälaatikkofirma...inoa ei tunnistanut firmaa, ainakaan yhteystietoja ei löytynyt.

• löklölö
        sieltä niitä kirjoitti:

kato YTJ sieltä firma löytyy mut on tainnu olla vaan sellanen pöytälaatikkofirma...inoa ei tunnistanut firmaa, ainakaan yhteystietoja ei löytynyt.

Uusi firmahan se on. Inoassa aina vanhaa tietoa.

• sefvb
        löklölö kirjoitti:

Uusi firmahan se on. Inoassa aina vanhaa tietoa.

Dicame on perustettu jo 1999, mutta sillä ei ole ollut toimintaa aikaisemmin eli ollut pöytälaatikkoyhtiö. Nyt kaupan myötä alkaa toiminta. GSM Suomen nettisivuilla on jo Dicamen yhteystietoja.

• huijattu yrittäjä/yritys
        sefvb kirjoitti:

Dicame on perustettu jo 1999, mutta sillä ei ole ollut toimintaa aikaisemmin eli ollut pöytälaatikkoyhtiö. Nyt kaupan myötä alkaa toiminta. GSM Suomen nettisivuilla on jo Dicamen yhteystietoja.

Mikäli aloittaja ei saa ostamiaan palveluita, kuten meille on käynyt, ota yhteys Suomen Yrittäjien lakimieheen (mikäli olet jäsen). Meitä on muitakin, jotka ovat tulleet huijatuksi tämän dicame ex GSM Suomi -yrityksen kanssa. Samaa huijausta koko homma.

• totta!
        huijattu yrittäjä/yritys kirjoitti:

Mikäli aloittaja ei saa ostamiaan palveluita, kuten meille on käynyt, ota yhteys Suomen Yrittäjien lakimieheen (mikäli olet jäsen). Meitä on muitakin, jotka ovat tulleet huijatuksi tämän dicame ex GSM Suomi -yrityksen kanssa. Samaa huijausta koko homma.

Olemme tulleet huijatuksi myös. Toivottavasti kukaan ei enää erehdy Dicameen!

• vihainen Pauli

Menin vahingossa maksamaan Sampo Rahoituksen laskun, jota luulin kopiokonevuokraksi. Se olikin laitevuokra GSM-Soumen laitteista, joita en ole koskaan saanut. Olen ilmoittanut kirjallisesti, että sopimuksemme ei ole enää voimassa ja lähettänyt muutaman laskun niistä kustannuksista, joita minulle on GSM-Suomen toimimattomuudesta koitunut. Mitään vastausta, mitään merkkiä ko. asioista en ole saanut. Sampo Rahoitus jatkaa kuitenkin laskutusta, kun väittävät vuokrasopimuksen olevan voimassa. Miten tällainen pattitilanne voi jatkua loputtomiin?

• Mikkis75

Meillä oli sama tilanne. Menin maksamaan laskun ja en pitkään aikaan saanut ketään kiinni. Viikko sitten sain Sampo Rahoituksen ihmisen kiinni, joka ilmoitti että sopimusta ei voi purkaa... Että näin hoitaa Sampo asioitaan.

• Aguel

- siellä se Dicame piileksii

Minä ilmoitin sopimuksen purusta lakimiehen neuvosta. En aio ottaa vastaväitteitä vastaan.

• K. Pennonen

Minä ilmoitin sopimuksen purusta lakimiehen neuvosta. En aio ottaa vastaväitteitä vastaan.

Olemme lakimiehen välityksellä ilmoittaneet purkavamme ATK-tukisopimuksen Dicamen kanssa, mutta sitkeästi ne edelleen ottaa keikkoja (etä-saitiltamme) vastaan. Osasimme kuitenkin tuon Sampo-Rahoituksen laskun väistää ja mitään muita laskuja emme ole sen enempää GSM-Suomelta kuin Dicameltakaan saaneet. Joten paras tapa sopimuksen purkuun onkin olla maksamatta sen enempää Samppoonian kuin Dicamenkaan laskuja ja jouduttaa Dicamen tulossa olevaa konkurssia.

K. Pennonen kirjoitti:

Olemme lakimiehen välityksellä ilmoittaneet purkavamme ATK-tukisopimuksen Dicamen kanssa, mutta sitkeästi ne edelleen ottaa keikkoja (etä-saitiltamme) vastaan. Osasimme kuitenkin tuon Sampo-Rahoituksen laskun väistää ja mitään muita laskuja emme ole sen enempää GSM-Suomelta kuin Dicameltakaan saaneet. Joten paras tapa sopimuksen purkuun onkin olla maksamatta sen enempää Samppoonian kuin Dicamenkaan laskuja ja jouduttaa Dicamen tulossa olevaa konkurssia.

Purimme sopimuksen, palautimme koneet, mutta eivät anna numeroita vapaaksi. Ei aiota kyllä mitään maksaakaan ja omista numeroistamme pidetään kynsin hampain kiinni.

Meillekin tämä "yhteistyö" on teettänyt runsaasti lisäkustannuksia ja vienyt resursseja.

• Yrittäjä pienoinen

Purimme sopimuksen, palautimme koneet, mutta eivät anna numeroita vapaaksi. Ei aiota kyllä mitään maksaakaan ja omista numeroistamme pidetään kynsin hampain kiinni.

Meillekin tämä "yhteistyö" on teettänyt runsaasti lisäkustannuksia ja vienyt resursseja.

Minä en maksa enää mitään niiden ylimääräsiä keksimiään laskuja! Oikeuteen lähdettävä riitelemään niiden kanssa. TEHKÄÄ MUUTKIN NIIN, jotta totuus firmasta selviää! Vaihtamalla paranee!

• liiankin lähellä ollut
        Yrittäjä pienoinen kirjoitti:

Minä en maksa enää mitään niiden ylimääräsiä keksimiään laskuja! Oikeuteen lähdettävä riitelemään niiden kanssa. TEHKÄÄ MUUTKIN NIIN, jotta totuus firmasta selviää! Vaihtamalla paranee!

Katsokaa firman taustalla vaikuttavia herroja ja miettikää siitä kuka kusettaa ja ketä. Samat äijät tehneet hallaa monenlaisissa kuvioissa Jippiistä lähtien....

• yksi huijattu

Miten muilla jatkot menneet?

• Björn

Dicame ja huono DNA-kuuluvaisuu. kukaan ei tee mitään !!!

Sampo rahoitus ei ota kuuluviin korviin että niitä on huijattu niinkuin meitäkin.

Mutta itse aijon tämänjälkeen boikotoimaan kaikki Samporahoituksen tilaisuudet kuten yrittäjissä jne.

Ainoa tapa on saada itseenssä kuluvuutta. kuin ne tietää ettei kannata 2000 tonnin edestä alkaa käräjöimään.

Mutta boikotti mikäli me yrittäjät kestää vuosia. antakaa syy pankin vaihtoon jne.

Olen ollut yhteydessä yrittäjien asianajajaan ja siellä on moni tapaus.

• googlaaaaa

onko sen niin vaikeata katsoa heidän nettisivulta taikka kaupparekisteristä? Inoa, fonecta sun muut ovat vain palveluita ei rekistereitä, heillä ei ole mitään velvollisuutta pitää tietoja ajan tasalla. Toisaalta aiheen aloittaja vaikuttaa kilpailijan heiniltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1801
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      124
      1513
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1497
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      161
      1302
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1275
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      65
      1091
    Aihe