Onko kellään kokemuksia Kangasalan yksityisistä hammaslääkäreistä? Ketä suosittelisitte?
Yksityiset hammaslääkärit Kangasalla?
18
8508
Vastaukset
- lämpimästi...
Hammaslääkäri Mika Räsänen
http://www.etsihammaslaakari.fi/public/?page=view&id=6172270 - suosittelen
Pekka Koskelaa. On tosi hyvä.
- Aiheen aloittaja
Kiitos vastauksista! Onko näillä lääkäreillä minkälaista kokemusta pelkopotilaista? Entäs sitten kokemuksia Anna-Liisa Korhosesta?
- ...
Ystäväni kärsi pahasta hammaslääkäripelosta, mutta sai sen voitettua käytyään Mika Räsäsellä. Kannattaa ihan aluksi kertoa kyseisestä pelosta...
- Alkuperäinen aloittaja
... kirjoitti:
Ystäväni kärsi pahasta hammaslääkäripelosta, mutta sai sen voitettua käytyään Mika Räsäsellä. Kannattaa ihan aluksi kertoa kyseisestä pelosta...
Kiitos vastauksesta! Täytyykin varata hänelle aika pikapuoliin :)
- Jarmaani
Syntyiköhän tällä ohjeella uusi ja tyytyväinen asiakas silloin aikanaan.....?
Tosiaan kokemuksia vailla näistä pikkukylän hampulääkäreistä, vieläkö suositukset pätevät tänäkin vuonna? - 456765432
kuka se on siinä "entisen paperikaupan" yläkerrassa, Räsänen?
Itse kävin siellä ja sanoin että poraaminen on heikko kohta meikäläiselle, ja ihan hyvin hoitivat homman. - Mies
Itse kärsin todella kovasta hammaslääkärikammosta. Pari kertaa lähdin pois kesken kaiken, Nyt olen lähes kaikki hampaani saanut hoidettua kuntoon Mika Räsäsellä. Jatkossa en muualla aio edes käydä, todella ystävällinen ja ottaa pelkotilat huomioon. Kertoo jo se jotain että minua ei ole edes vihlonut kertaakaan vaikka on ollut syviä reikiä, osaa puuduttaa pikkusen eri tavalla kun kunnalliset hammaslääkärit. terv.tyytyväinen asiakas kangasalan keskustasta :)
- Ei vakuuttunut
Mika Räsänen on aikas hätänen ja kokeilen jotain toista seuraavan kerran.
- --4
Ingalsuo tais lopettaa?
- vahingossakäynyt
Kuoli. Oli sitäpaitsi vain hammasteknikko, joka sai tehdä suuhun vain kokoproteeseja, ei muita toimenpiteitä.
- armotonsärkyperkele
voi hevonvitunvitunvittu mitä Retuja saatana!Työntäkää täysillä kierroksilla pyörivä rälläkkä kurkkuunne ja hiekkapuhaltakaa silmänvalkuaisenne!!Ny aletaan nukkuun P-rkele ja Nussimaan.
- gghjy
Onko sinulla ongelmia?
- Anonyymi
Mulla ei ole rälläkkää :( Voisinko käyttää porakonetta.
- vakipotilas
Mulla oli vastaava hammassärky. Työkaverini oli käynyt Pekka Koskelalla ja suositteli. Varasin ajan ja menin polvet vapisten. Mukava tyyppi, joka hauskasti kertoili omia hammaslääkäripelkojaan ja hoiti tosi hellästi puuduttaen. Särky lähti ja huomasin nauraneeni eka kertaa koskaan hammaslääkärissä. Nykyään kaikki hampaat hoidettuna, myös koko ikäni häirinneet etuhampaat kuin filmitähdellä. En mene enää muille!
- Anonyymi
pekka vetää sinun hampaat letkulla.
- Anonyymi
Eikö se pervo kuollut jo kauan sitten?
- Anonyymi
Jos muistan oikeen hän kuoli mersuun kun pani jotain nuorta miestä ruskeaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569