Yksityiset hammaslääkärit Kangasalla?

Hammaslääkäri kammoinen

Onko kellään kokemuksia Kangasalan yksityisistä hammaslääkäreistä? Ketä suosittelisitte?

18

8123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämpimästi...
    • suosittelen

      Pekka Koskelaa. On tosi hyvä.

    • Aiheen aloittaja

      Kiitos vastauksista! Onko näillä lääkäreillä minkälaista kokemusta pelkopotilaista? Entäs sitten kokemuksia Anna-Liisa Korhosesta?

      • ...

        Ystäväni kärsi pahasta hammaslääkäripelosta, mutta sai sen voitettua käytyään Mika Räsäsellä. Kannattaa ihan aluksi kertoa kyseisestä pelosta...


      • Alkuperäinen aloittaja
        ... kirjoitti:

        Ystäväni kärsi pahasta hammaslääkäripelosta, mutta sai sen voitettua käytyään Mika Räsäsellä. Kannattaa ihan aluksi kertoa kyseisestä pelosta...

        Kiitos vastauksesta! Täytyykin varata hänelle aika pikapuoliin :)


    • Jarmaani

      Syntyiköhän tällä ohjeella uusi ja tyytyväinen asiakas silloin aikanaan.....?
      Tosiaan kokemuksia vailla näistä pikkukylän hampulääkäreistä, vieläkö suositukset pätevät tänäkin vuonna?

    • 456765432

      kuka se on siinä "entisen paperikaupan" yläkerrassa, Räsänen?
      Itse kävin siellä ja sanoin että poraaminen on heikko kohta meikäläiselle, ja ihan hyvin hoitivat homman.

    • Mies

      Itse kärsin todella kovasta hammaslääkärikammosta. Pari kertaa lähdin pois kesken kaiken, Nyt olen lähes kaikki hampaani saanut hoidettua kuntoon Mika Räsäsellä. Jatkossa en muualla aio edes käydä, todella ystävällinen ja ottaa pelkotilat huomioon. Kertoo jo se jotain että minua ei ole edes vihlonut kertaakaan vaikka on ollut syviä reikiä, osaa puuduttaa pikkusen eri tavalla kun kunnalliset hammaslääkärit. terv.tyytyväinen asiakas kangasalan keskustasta :)

      • Ei vakuuttunut

        Mika Räsänen on aikas hätänen ja kokeilen jotain toista seuraavan kerran.


    • --4

      Ingalsuo tais lopettaa?

      • vahingossakäynyt

        Kuoli. Oli sitäpaitsi vain hammasteknikko, joka sai tehdä suuhun vain kokoproteeseja, ei muita toimenpiteitä.


    • armotonsärkyperkele

      voi hevonvitunvitunvittu mitä Retuja saatana!Työntäkää täysillä kierroksilla pyörivä rälläkkä kurkkuunne ja hiekkapuhaltakaa silmänvalkuaisenne!!Ny aletaan nukkuun P-rkele ja Nussimaan.

      • gghjy

        Onko sinulla ongelmia?


      • Anonyymi

        Mulla ei ole rälläkkää :( Voisinko käyttää porakonetta.


    • vakipotilas

      Mulla oli vastaava hammassärky. Työkaverini oli käynyt Pekka Koskelalla ja suositteli. Varasin ajan ja menin polvet vapisten. Mukava tyyppi, joka hauskasti kertoili omia hammaslääkäripelkojaan ja hoiti tosi hellästi puuduttaen. Särky lähti ja huomasin nauraneeni eka kertaa koskaan hammaslääkärissä. Nykyään kaikki hampaat hoidettuna, myös koko ikäni häirinneet etuhampaat kuin filmitähdellä. En mene enää muille!

    • Anonyymi

      pekka vetää sinun hampaat letkulla.

    • Anonyymi

      Eikö se pervo kuollut jo kauan sitten?

    • Anonyymi

      Jos muistan oikeen hän kuoli mersuun kun pani jotain nuorta miestä ruskeaseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      179
      2643
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      98
      1823
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1632
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      88
      1492
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      154
      1454
    6. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1454
    7. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      119
      1041
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      979
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      963
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      37
      930
    Aihe