minkälaisia kokemuksia muilla on oinas miehestä isänä?.Mulla kaksi lasta oinaan kanssa ja täytyy todeta että hän on paljon parempi vanhempana..Ai miksi vai?,no osaa olla todella hyvin lasten kanssa,jotenkin luonteva ja aina valmis leikkimään.Jaksaa minua paremmin keksiä kaikenlaista kivaa ja on muutenkin läsnä...itse olen neitsyt ja jotenkin ideat meinaa loppua kesken lasten kanssa..Ei vaan aina jaksa.No lapset voi siis hyvällä mielellä ja omallatunnolla jättää isänsä kanssa kun lähtee asioille,niin että hyvä te oinaat!!!
oinas isänä
ligeria
1
923
Vastaukset
- mua ei
.mun lapseni Oinas isä ei välittänyt kuin itsestään.
Sille riitti että sai näyttää miehisyytensä.
Eipä ole enään jaloissa pyörimässä meidän perheessä.
Kaurismies hoitaa nyt hänen lastaan kun omaansa ja ollaan onnellisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293