Niin se vain Jyp oli parempi...
Onnittelut Jypille ja sen faneille, nähtiin ainakin finaaleissa kerrankin kunnon vastustaja.
Ensi kauteen. hihiahahahahaahahahahahhahahahahahahaha
Pakko myöntää
6
571
Vastaukset
- masamaijanennnn
4-0 ei anna oikeaa kuvaa sarjasta.
Pienestä oli kiinni.- muistakaa
älkää unohtako että kärpät sai sentää hopeaa että ei jääny ilman mitallii
- sillä...
Kräpät ei sitä ollu!
"...nähtiin ainakin finaaleissa kerrankin kunnon vastustaja."- Kärppämies
JYP saa olla tyytyväinen siihen, ettei Kärpät saaneet sitä kuulua ketsuppiefektiä päälle, eli sitten kun alkaa maaleja tulemaan, niitä tulee. No, ei tässä ole tarkoitus ottaa mitään JYPiltä pois, koska se oli JYPin mahtavan pelin ansiota, että "ketsuppi pysyi pullossa" ja Kärppien maalinteko lähes kokonaan kurissa. Se että JYP voitti sekä runkosarjan, että nyt loppuottelusarjan suoraan neljässä pelissä ei ollut sattumaa.
- >DETROIT<
Miten se menikään viime keväänä kun kerroit Kärppien olevan LIIAN HYVIÄ SM-LIIGAAN ja myös EUROOPAN VALLOITUS oli alkamassa? Suuri suu huuteli suuria puheita ja uho oli melkoista! Muistatko tällaista ketjua viime keväältä? Harmi että ko. ketju on poistettu. Pystytkö tunnustamaan että pikkasen meni överiksi ja suuta olisi pitänyt pitää myös pienemmällä?? Miten muuten Jyp oli mielestäsi "kerrankin kunnon vastustaja"? Oliko esim. viime vuoden Kärppien vastustaja finaaleissa jotenkin huonompi? Se ei ainakaan HÄVINNYT SUORAAN 4 - 0 !!! Tähän on pystynyt vain ja ainoastaan Oulun Kärpät!!
- TosiKärppäFani
Muisteleppa sitä omaa viestiäsi missä sanoit, ettei Kärpät yllä edes välieriin. hihahahahhahahahahhahahaha Ja tottakai kukaan ei ole yltänyt koska finaaleissa on pelattu vasta kaksi kertaa paras seitsemästä systeemillä. Mutta esim jokerit hävisi kärpille 3-0 finaalit, ja olisi hävinnyt neljännenkin ottelun joten ole vain Virolainen hiljaa. hehehee Kärpät suomenmestari 2010!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798