ja luotettava parisuhteessa???
Ainakin kun olen lukenut joitain erilaisia astrologia/horoskooppiaiheisia juttuja niin mm on sanottu Härän olevan uskollinen puolisolleen.
Mutta eiköhän se kuule ole niin että jokaisessa merkissä on hyvät ja pahat puolensa.
Jokaisessa merkissä on pettäjiä.
Eikö Härkä-merkki pitäisi olla uskollinen
4
1374
Vastaukset
- juha82
joihinkiin juttuihin(:
- omakohtainen näkemys
siihen saakka kunnes jostakin syystä menettää kunnioituksensa puolisoonsa. Miehen tulee olla mies eikä hiiri. Jos härkänainen huomaa naineensa hiirulaisen, alkaa joku muu kiinnostaa.
- härkäkin
Kyllä se härkä pettää ihan siinä missä muutkin tähtimerkit.Mun ex oli härkä ja vieraissa käytiin....onnex on nyt ex.
- skorppari^^^^
härkäkin kirjoitti:
Kyllä se härkä pettää ihan siinä missä muutkin tähtimerkit.Mun ex oli härkä ja vieraissa käytiin....onnex on nyt ex.
Sarvipäistä puheenollen, omien kokemusteni mukaan oinaskin on rehellisempi, ja suorempi kuin härkä, eikä petä niin usein kuin härkä. Oinas pettää harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389